Ja. Je verneukt het weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Oh tussen die rechthoekige haakjes werkt alleen als de TT ermee begint?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
Rez, zoek ff mee naar pics voor in de OP.
Dat is Lev Ivankov.quote:
Ik zag hem net dus in bewegend beeld, maar het rare is dat hij op het ene moment superknap is maar dan ineens zo'n hele rare lelijke kop trekt. Zoals op die foto van je.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Lev Ivankov.Die dude waar ik het gister over had.
Oh, ik vind het wel geil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag hem net dus in bewegend beeld, maar het rare is dat hij op het ene moment superknap is maar dan ineens zo'n hele rare lelijke kop trekt. Zoals op die foto van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is wat op Tumblr voorbij komt drijven.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Op die tweede na allemaal 9+.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met die tweede, maar ik zou de eerste gaan.quote:
Kan nog makkelijk komen, ik heb ook wel eens pakketjes om 9 uur 's avonds gekregen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:04 schreef Kaas- het volgende:
Van bol.com heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, terwijl ik die afgelopen vrijdag om 18:00 uur bestelde en "voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" erbij stond.
Maar ik had het zaterdag of anders uiterlijk maandag al moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk komen, ik heb ook wel eens pakketjes om 9 uur 's avonds gekregen.
Oh, klagen dan, gratis dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ik had het zaterdag of anders uiterlijk maandag al moeten hebben.
Net gedaan, maar Bol geeft TNT Post de schuld.quote:
Volgende keer je rubberen paardenlul ergens anders bestellen dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net gedaan, maar Bol geeft TNT Post de schuld.Ze stellen nu een onderzoek in waar m'n post zijn kan.
Dat denken mensen die er zelf problemen mee hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus een relatie staat garant voor problemen en single zijn staak gelijk aan geen problemen hebben? Aha! Nou danw eet ik wel wat ik "kies"!
Treu dattosquote:
Wauw. We zijn weer een sterretje gezakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Renesite het volgende:
dan had je het nog kunnen aftrekken!
Zwarte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Rezania het volgende:
Jongens, bordeauxrode trui, strakke zwarte broek. Zwarte hoge All Stars of bruine leren hoge All Stars eronder?
Regent niet, maar ze zijn wel koud, is gewoon van die dunne stof.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef Peter het volgende:
Regent het en zijn die zwarte niet waterdicht? Dan de leren
Ik kan er niet op lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
All Stars met 3M Thinsulate. Dun, maar wel lekker warm.
Ja, die heb ik dus in bruin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Geen voetboogondersteuning; ik heb een hoge wreef en de binnenzool is te plat.quote:
Hmmz... Ik heb altijd extra zooltjes in m'n schoenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen voetboogondersteuning; ik heb een hoge wreef en de binnenzool is te plat.
Dezen schoentjens zijn geweldigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Ah. Vandaar dat ik 'm niet meteen in MyAT zag staanquote:
Bij het op youtube misschien ja. Maar ik heb 'm daar niet zelf neergezetquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef wonderer het volgende:
Je kunt andere stills kiezen, drie of zo.
Ah, right. Da's kut.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij het op youtube misschien ja. Maar ik heb 'm daar niet zelf neergezetHet was een filmpje van mijn telefoon via we transfer naar de school en zij hebben alles op youtube gezet. Out of my control dus.
pics Details!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Rezania het volgende:
Date is net naar huis, ging wel goed dus denk ik.
Uhm, bier gedronken, was leuk, hij mee naar huis, wel naakt gegaan, maar eigenlijk alleen maar geknuffeld en een beetje gevoeld.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, bier gedronken, was leuk, hij mee naar huis, wel naakt gegaan, maar eigenlijk alleen maar geknuffeld en een beetje gevoeld.
Volgende keer naar de film, want dat is gratis.quote:
Het is gewoon tegen mijn natuur in om de controle uit handen te gevenquote:
De beste dingen zijn gratis. Neem niet aan dat je voor het knuffelen moest betalen tenminstequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer naar de film, want dat is gratis.
Knuffelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
De beste dingen zijn gratis. Neem niet aan dat je voor het knuffelen moest betalen tenminste
Sow. Jij durft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, bier gedronken, was leuk, hij mee naar huis, wel naakt gegaan, maar eigenlijk alleen maar geknuffeld en een beetje gevoeld.
Zelfde kleur schoenen als broek...quote:
Zwart > bruin, onafhankelijk van de kleur van de broekquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zelfde kleur schoenen als broek...![]()
Rofl. Knuffelhoop.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen hier houdt van knuffelen. Een eventuele xtc-meet wordt wat dat betreft echt pure awesomeness.
Pff. Racist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwart > bruin, onafhankelijk van de kleur van de broek
"A gentleman never wears brown."quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwart > bruin, onafhankelijk van de kleur van de broek
Goede stem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Methode 2. Klik rechtstreeks op het youtube filmpje en like het op youtube zelf. Deze stemmen tellen namelijk ook mee in de totaalscore. Hier is de rechtstreekse link -->
Niet aan mij gericht maar ik ga echt dood van de spierpijn in mijn quadsquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt je best leuk volgens mij.
Nog spierpijn van het voor het eerst weer sporten?
En dan toch die vreselijke bobo trend om bruine schoenen onder je blauwe of donkere pak te doen. Zo intens lelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
"A gentleman never wears brown."
Valt mee. Gisteren wel mijn teen helemaal open gehaald.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt je best leuk volgens mij.
Nog spierpijn van het voor het eerst weer sporten?
Onzin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch die vreselijke bobo trend om bruine schoenen onder je blauwe of donkere pak te doen. Zo intens lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |