dikke jonko rokenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag mij serieus af hoe andere mensen hun dag invullen als ze hele dag thuis zitten.
Welke centenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja duh
ik profiteer van jullie centen
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij alweer gestopt met rechten?
Dit is het recept om de draad nooit meer op te pakkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Volgend jaar ga ik wel even een jaartje stoppen, wil wat geld verdienen en dan voetbaltripjes maken
Ieder nadeel heb zijn voordeel zou Johan hebben gezegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is het recept om de draad nooit meer op te pakken
Meteen uitkering aanvragen en de hele dag Schultenbrau drinkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is het recept om de draad nooit meer op te pakken
En kut roepen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Meteen uitkering aanvragen en de hele dag Schultenbrau drinken
Dag Fokkiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ik ga maar eens naar de bioscoop, eten, sporten, boodschappen doen, douchen en koken,
De volgorde mogen jullie kiezen
Fijne avond vrienden
En Rickert
xxquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ik ga maar eens naar de bioscoop, eten, sporten, boodschappen doen, douchen en koken,
Fijne avond vrienden
En Rickert
Veel plezier homiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Fijne avond vrienden
En Rickert
wat voor broodjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
ik had broodjes gehaald voor iedereen voor als lunch
hadden we teveel
nu heb ik net die broodjes opgegeten
nu heb ik de hele dag alleen maar brood gehad
heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |