abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:06:16 #26
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_159044646
Openbaringen:

6 Toen maakten de zeven engelen die de trompetten hadden gekregen zich klaar om op hun trompet te blazen.
7 De eerste engel blies op zijn trompet. Toen werd er hagel en vuur, gemengd met bloed, op de aarde gegooid. Dat verbrandde een derde deel van de aarde, een derde deel van de bomen en al het gras.
8 De tweede engel blies op zijn trompet. Toen werd er iets wat op een grote brandende berg leek in de zee gegooid.
9 Een derde deel van de zee veranderde in bloed. Een derde deel van alle wezens in de zee ging dood. En een derde deel van de schepen zonk.
10 De derde engel blies op zijn trompet. Toen viel er uit de hemel een grote ster die brandde als een fakkel. Hij viel op een derde deel van de rivieren en de waterbronnen.
11 En die ster wordt 'Bitter' genoemd. Een derde deel van al het water werd bitter. Veel mensen stierven van het bitter geworden water.
12 De vierde engel blies op zijn trompet. Toen werd een derde deel van de zon, een derde deel van de maan en een derde deel van de sterren getroffen. Daardoor gaf een derde deel daarvan geen licht meer. Zo was er overdag en 's nachts een derde deel minder licht.
13 Toen zag ik hoog langs de hemel een engel vliegen. Hij riep luid: "Vreselijk! Vreselijk! Wat zal het een vreselijke tijd worden voor de mensen op aarde, als de laatste drie engelen op de laatste drie trompetten blazen!"
Non possumus non loqui
pi_159044653
Dus iemand verveelt zich de tyfus en gaat nu net doen alsof er Marokkanen rondvliegen in Gouda?
pi_159044738
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_159044744
Klinkt voor mij iets als een groot metaalachtig ding dat lijdt onder metaalmoeheid/wind etc. Maar sat het zo'n groot gebied betreft waar het te horen is??

Is het niet een hele rits pas opgeleverde windmolens? Daar staan er een hoop van in het westen en als die dingen maar magertjes op de rem staan, lijkt me ook een hoop kabaal te maken ??
pi_159044788
quote:
Dat geluid uit het eerste fragment hoorde ik ook, alleen niet zo onwijs hard
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:13:28 #32
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_159044840
quote:
Jezus, wat een bagger site.

quote:
Volgens onderzoekers zou het gaan om de H.A.A.R.P.
H.A.A.R.P. staat voor High Active Auroral frequence Research Project. Of te wel het project wat zich bezig houdt met het met op verscheidene frequenties beïnvloeden van de elektromagnetische beschermlaag die zich rond de aarde bevindt. Volgens veel deskundigen is dit Amerika’s geheime wapen dat inmiddels al jaren lang wordt ingezet om gebieden onder controle te krijgen. Ik noem even een opsomming: aardbeving Haïti (zie hier), de aardbeving in Fukushima en de recent de aardbeving in Iran.

Ook grote bosbranden als die in Australië en Rusland hebben het doel om de overheden onder druk te zetten om maar vooral naar de pijpen van Amerika te dansen. Droogtes zijn eenvoudig te creëren met H.A.A.R.P. net als orkanen.
Opvallend is altijd dat de Amerikaanse troepen meteen paraat staan om in te grijpen bij dergelijke calamiteiten. Haïti werd niet alleen vernietigd met dit wapen.
man man man
pi_159044867
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:06 schreef Specularium het volgende:
Dus iemand verveelt zich de tyfus en gaat nu net doen alsof er Marokkanen rondvliegen in Gouda?
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_159044891
Ik geloof er ook geen klote van trouwens. Zal wel iemand met een trompet aan het spelen zijn en het opgenomen hebben.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:18:22 #35
28033 Pek
je moet wat
pi_159044988
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:19:36 #36
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159045024
quote:
Volgens onderzoekers zou het gaan om de H.A.A.R.P.
H.A.A.R.P. staat voor High Active Auroral frequence Research Project. Of te wel het project wat zich bezig houdt met het met op verscheidene frequenties beïnvloeden van de elektromagnetische beschermlaag die zich rond de aarde bevindt. Volgens veel deskundigen is dit Amerika’s geheime wapen dat inmiddels al jaren lang wordt ingezet om gebieden onder controle te krijgen. Ik noem even een opsomming: aardbeving Haïti (zie hier), de aardbeving in Fukushima en de recent de aardbeving in Iran.

Ook grote bosbranden als die in Australië en Rusland hebben het doel om de overheden onder druk te zetten om maar vooral naar de pijpen van Amerika te dansen. Droogtes zijn eenvoudig te creëren met H.A.A.R.P. net als orkanen.
Opvallend is altijd dat de Amerikaanse troepen meteen paraat staan om in te grijpen bij dergelijke calamiteiten. Haïti werd niet alleen vernietigd met dit wapen
Hahahahahaha
pi_159045074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Hahahahahaha
rp
pi_159045218
De aarde is aan het sterven, we gaan allemaal dood. :'(
Ура для россии
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:28:38 #40
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_159045272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:58 schreef Calcio het volgende:

[..]

eng
Den Haag is eng of bedoel je die geluiden?

Hier in us Fryslan hebben we alleen de haan die erg vroeg wakker is en kraait en wat koeien en paarden en zo en in de zomer een heleboel muggen die je gezelschap houden (voor de meeste FOK!kers het enige vrouwelijke gezelschap in de zomeravonden :@ ), maar geen andere rare geluiden.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:31:36 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159045353
Hoax, het is telkens heel gelocaliseerd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_159045476
Gewoon een paar lui op een winterhoorn
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:38:09 #43
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159045519
Ik weet niet wat het is > aliens. De gedachtegang van sommige mensen :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159045790
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

HAARP?
:?
quote:
High Frequency Active Auroral Research Program
Het High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) is een Amerikaans militair en civiel onderzoeksinstituut in Alaska, dat onderzoek doet naar de ionosfeer. Dit onderzoek richt zich onder andere op hoogfrequente elektromagnetische (be)straling van de ionosfeer, waardoor deze lokaal tijdelijk wordt vervormd. Andere onderzoeksgebieden zijn inzicht verkrijgen op het gebied van radiogolven, communicatie en navigatie. In verschillende andere landen staan soortgelijke installaties, waaronder Noorwegen en Rusland.

Het project is gestart in 1993, en zal 20 jaar duren. Het project wordt gezamenlijk gefinancierd door de United States Air Force, de United States Navy, de Universiteit van Alaska en Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:00:01 #45
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159046078
Ik was een week of wat geleden ook nog een keer om een uur of 4 uur 's nachts wakker en ging toen buiten een peuk roken, en hoorde toen ook zoiets. Kende de youtube-filmpjes al, dus herkende het, en dacht: ha! nu hoor ik het ook eens.
Maar het zijn naar mijn idee gewoon aardse geluiden. Maar wel vaag. Vraag me ook af waar het vandaan komt. Kon iig met geen mogelijkheid bepalen uit welke richting het kwam.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159046206
Dus... de geluiden die ik hier mijn hele leven (nou ja, tot Van Halteren Hei en Grondwerken failliet ging) al hoor zijn dus niet van de damwanden die ze aan het lossen zijn, maar 'aliens'?

Dat klinkt namelijk bijna het zelfde als in het filmpje uit Pijnacker in de OP. (alleen hier wat minder echo)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_159046252
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:55 schreef Salvad0R het volgende:
Als er niemand hier op FOK! getuige is geweest van het geluid, roep ik H O A X
Ik woon in Gouda, sta elke morgen om 5:30 op dus wmb is het een hoax
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:06:21 #48
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159046257
In Marokko waren deze geluiden ook te horen. Las er toevallig over. We gaan er echt aan!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:11:23 #49
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159046385
quote:
Moest ik ook al denken! Maar dat gedoe rondom H.A.A.R.P. is nogal vaag allemaal. Wordt eens tijd dat men daar meer openheid over geeft. Wel leip als dat ding echt tot zulke dingen in staat is, zoals het het weer beïnvloeden wereldwijd en plaatselijk waar men maar wil.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:24:23 #50
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159046753
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Klinkt voor mij iets als een groot metaalachtig ding dat lijdt onder metaalmoeheid/wind etc. Maar sat het zo'n groot gebied betreft waar het te horen is??

Is het niet een hele rits pas opgeleverde windmolens? Daar staan er een hoop van in het westen en als die dingen maar magertjes op de rem staan, lijkt me ook een hoop kabaal te maken ??
Zo klinkt het idd een beetje, lol...
Maar dit wordt dus al een tijdje wereldwijd overal waargenomen. Dus er is écht iets meer aan de hand. Buitenaardse wezens ga ik nooit zo snel vanuit, maar experimenten met h.a.a.r.p. naar wat ik erover weet, worden wel aannemelijker m.i.
Ik weet alleen dat ze daarmee in de ionensfeer dingen kunnen. Of daar geluidsreflectie o.i.d bij zit is me een raadsel. Maar wtf zou het anders moeten zijn :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')