abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 12:50:15 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159038329


Zojuist is Michael Utopia binnengelopen.
Michael is ook bekend als Megan, en won in 2014 de titel Miss travestie Holland



* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_159038487
Zou 'ie in Utopia ook gaan verkleden?
(she/her)
pi_159038628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
Zou 'ie in Utopia ook gaan verkleden?
Wat denk je zelf? Utopia is een springplank naar succes! *O* -O-
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2016 @ 13:25:45 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_159039099
*O* micheal *O*
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:02:29 #6
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_159039947
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:35 schreef mazaru het volgende:

Michael, 27 jaar, komt uit Den Bosch.
Komt om de vooroordelen over homoseksualiteit uit de wereld te helpen. Het is heel erg de laatste tijd, hij heeft het er heel erg moeilijk mee.
Daarnaast is hij miss weetikveelwat van 2015
Hij komt shows geven :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef snetje het volgende:

Hij is wel snel met gevatte opmerkingen ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:36 schreef mazaru het volgende:

ohhh de asielzoekers worden volgens hem in elkaar gemept omdat ze anders zijn.
Hij gaat make-up doen en dinnershows
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:34 schreef lonneberga het volgende:

Heerlijk toch, na al die vrouwen eindelijk weer eens een leuke man *O*
pi_159040042
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_159040082
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_159104102
Ooit was ze Michael Schoonbrood, een jongen die wereldkampioen zeilen werd. Nu is ze Megan, een ongelooflijk mooie meid van 21

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159104329
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159104551
Als je op google zoekt en leest ben ik al een paar keer tegen gekomen dat Michael besloten had om echt als vrouw door het leven te gaan.
Schijnbaar heeft hij dan toch later ervoor gekozen om man te blijven?
Lees die tekst bij Linda en heeft hij ook in de Viva met een interview gestaan.

10-11-2010 15:54
in de viva van deze week staat een heel interview met megan schoonbrood. eigenlijk michael. Zij was eerst een jongen..en ik ken haar. Vroeger was het een vriend van mij op de middelbare school. ik accepteerde hem gewoon. ik deed toen zelfs mascara bij hem op en hij showde zijn jurken aan mij..


http://jessicavanzanten.nl/pdf/Vi47-ColumnMegan.pdf

[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 14-01-2016 19:26:26 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:29:36 #12
264694 blanket
its human nature
pi_159111113
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Als je op google zoekt en leest ben ik al een paar keer tegen gekomen dat Michael besloten had om echt als vrouw door het leven te gaan.
Schijnbaar heeft hij dan toch later ervoor gekozen om man te blijven?
Lees die tekst bij Linda en heeft hij ook in de Viva met een interview gestaan.

10-11-2010 15:54
in de viva van deze week staat een heel interview met megan schoonbrood. eigenlijk michael. Zij was eerst een jongen..en ik ken haar. Vroeger was het een vriend van mij op de middelbare school. ik accepteerde hem gewoon. ik deed toen zelfs mascara bij hem op en hij showde zijn jurken aan mij..


http://jessicavanzanten.nl/pdf/Vi47-ColumnMegan.pdf
Apart...ik heb een transgender kind (waar ik zelf zwaar mijn twijfels over heb of dat wel klopt) maar nu ik dit zo lees is hij er dus op terug gekomen dat hij vrouw zou willen zijn?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159111262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef blanket het volgende:

[..]

Apart...ik heb een transgender kind (waar ik zelf zwaar mijn twijfels over heb of dat wel klopt) maar nu ik dit zo lees is hij er dus op terug gekomen dat hij vrouw zou willen zijn?
Ja dat vermoed ik, hij heeft ook wel een tijdje die hormonen geslikt, wat te lezen is in dat stukje..wat de reden is van stoppen weet ik dus niet, misschien verteld hij dit nog een keer?
Vind het alleen zo bijzonder, je krijgt niet snel die hormonen, schijnbaar was hij toch wel door al die voor gesprekken goed doorgekomen.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:42:03 #14
264694 blanket
its human nature
pi_159111628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja dat vermoed ik, hij heeft ook wel een tijdje die hormonen geslikt, wat te lezen is in dat stukje..wat de reden is van stoppen weet ik dus niet, misschien verteld hij dit nog een keer?
Vind het alleen zo bijzonder, je krijgt niet snel die hormonen, schijnbaar was hij toch wel door al die voor gesprekken goed doorgekomen.
Nee die hormonen krijg je niet snel. Mijn kind heeft nu remmers voor een jaar en daarna pas hormonen. Is een heel lang traject.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159111686
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef blanket het volgende:

[..]

Nee die hormonen krijg je niet snel. Mijn kind heeft nu remmers voor een jaar en daarna pas hormonen. Is een heel lang traject.
Ja dat bedoel ik dus, gaat een lang traject aan vooraf. Ben ook wel nieuwsgierig :@ waarom hij er toch mee gestopt is
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:48:51 #16
264694 blanket
its human nature
pi_159111901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus, gaat een lang traject aan vooraf. Ben ook wel nieuwsgierig :@ waarom hij er toch mee gestopt is
Zat er aan te denken om naar LIDL te gaan...ga ik het hem vragen. Als ik de kans krijg tenminste.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159112036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef blanket het volgende:

[..]

Zat er aan te denken om naar LIDL te gaan...ga ik het hem vragen. Als ik de kans krijg tenminste.
Denk als je ook zegt dat je een kind hebt die nu in deze behandeling zit met remmers en zo, lees bij jezelf twijfels dat hij een goed persoon is om erover te praten, begreep bij zijn binnenkomst ook dat hij voor deze kinderen ook wat wilt betekenen, misschien dat hij er nog een praatavond over gaat houden?
Ik vind hem wel leuk moet ik zeggen, ben ook benieuwd hoe hij is als hij Megan is, volgens eigen zeggen een enorme bitch als de make-up er al op gaat _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:02:52 #18
264694 blanket
its human nature
pi_159112478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Denk als je ook zegt dat je een kind hebt die nu in deze behandeling zit met remmers en zo, lees bij jezelf twijfels dat hij een goed persoon is om erover te praten, begreep bij zijn binnenkomst ook dat hij voor deze kinderen ook wat wilt betekenen, misschien dat hij er nog een praatavond over gaat houden?
Ik vind hem wel leuk moet ik zeggen, ben ook benieuwd hoe hij is als hij Megan is, volgens eigen zeggen een enorme bitch als de make-up er al op gaat _O-
Ik vind hem ook leuk :Y Lieve jongen lijkt het mij. En ja die travestieten zijn meestal bitches hahaha Die laten zich helemaal gaan dan. (vind ik ook alleen maar leuk..ik hou wel van over-de-top *O* )
Mijn kind kwam er pas op 14 jarige leeftijd mee en de jaren ervoor nooit iets gemerkt of gezien. Ik steun hem in alles hoor en wijs hem absoluut niet af! Ik heb alleen heel sterk mijn vraagtekens of hij wel transgender is. (ik zeg en schrijf al hij...maar bij geboorte was het een zij...snappen we het nog _O- ) Een meisje die dus een jongen wil zijn.
Toen ze klein was was ze über meisje met roze jurken, kroontjes, make-up en de hele rambam. En toen ze in puberteit kwam draaide ze om als blad aan boom en wilde een jongen zijn.
Viel ons rauw op het dak. Maar goed meteen hulp gezocht en we lopen nu in de genderkliniek maar ik zie het echt niet. Met de beste wil van de wereld niet.
Mensen denken dat ik er dan wel moeite mee zal hebben maar dat is helemaal niet zo. Zal mij aan mijn kont roesten of het nu een jongen of meid is...het is mijn kind en het maakt mij oprecht niets uit. Ik heb alleen mijn twijfels.

[ Bericht 0% gewijzigd door blanket op 14-01-2016 23:08:10 ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159112803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:02 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik vind hem ook leuk :Y Lieve jongen lijkt het mij. En ja die travestieten zijn meestal bitches hahaha Die laten zich helemaal gaan dan. (vind ik ook alleen maar leuk..ik hou wel van over-de-top *O* )
Mijn kind kwam er pas op 14 jarige leeftijd mee en de jaren ervoor nooit iets gemerkt of gezien. Ik steun hem in alles hoor en wijs hem absoluut niet af! Ik heb alleen heel sterk mijn vraagtekens of hij wel transgender is. (ik zeg en schrijf al hij...maar bij geboorte was het een zij...snappen we het nog _O- ) Een meisje die dus een jongen wil zijn.
Toen ze klein was was ze über meisje met roze jurken, kroontjes, make-up en de hele rambam. En toen ze in puberteit kwam draaide ze om als blad aan boom en wilde een jongen zijn.
Viel ons rauw op het dak. Maar goed meteen hulp gezocht en we lopen nu in de genderkliniek maar ik zie het echt niet. Met de beste wil van de wereld niet.
Mensen denken dat ik er dan wel moeite mee zal hebben maar dat is helemaal niet zo. Zal mij aan mijn kont roesten en of het nu een jongen of meid is...het is mijn kind en het maakt mij oprecht niets uit. Ik heb alleen mijn twijfels.
Nu begrijp ik ook je twijfels ja, meestal hoor en lees je dat het er al heel jong inzit en bij hem is het dus veel later gekomen, dan sta je wel even raar te kijken. Gelukkig gaat er een heel traject aan vooraf, misschien blijkt later wel dat zij meer een tomboy is, een stoerder grietje die op vrouwen valt. Gelukkig kan hij het nog even aankijken met de remmers.
Ik zou ook zo denken, als mijn kind gelukkig is, ben ik dat ook, zou mij niet uitmaken op wat voor manier het zal zijn en hoe het kind door het leven zal gaan. ;)
:*

Kijk er naar uit, Ricardo en Eric bij DGK en bij SS, Sergio? heerlijk die figuren _O-
Hij doet mij sowieso aan Ricardo denken ^O^
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:18:10 #20
264694 blanket
its human nature
pi_159113044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Nu begrijp ik ook je twijfels ja, meestal hoor en lees je dat het er al heel jong inzit en bij hem is het dus veel later gekomen, dan sta je wel even raar te kijken. Gelukkig gaat er een heel traject aan vooraf, misschien blijkt later wel dat zij meer een tomboy is, een stoerder grietje die op vrouwen valt. Gelukkig kan hij het nog even aankijken met de remmers.
Ik zou ook zo denken, als mijn kind gelukkig is, ben ik dat ook, zou mij niet uitmaken op wat voor manier het zal zijn en hoe het kind door het leven zal gaan. ;)
:*

Kijk er naar uit, Ricardo en Eric bij DGK en bij SS, Sergio? heerlijk die figuren _O-
Hij doet mij sowieso aan Ricardo denken ^O^
Ja dat denk ik dus ook...tomboy...maar ze valt wel op jongens..dus schiet mij maar lek. Haha we gaan wel zien waar het strand.

Ja Michael mag al zijn travo vrienden ook wel binnenbrengen. Ik vind enig...was vroegahhh ook vaak in de IT te vinden in A'dam. Woonde er om de hoek.
Naar de gay pride ben ik nooit geweest. Vluchtte de stad uit...ik vind over-de-top leuk maar in je blote reet met je pielemuis staan zwaaien op een boot vind ik belachelijk _O-
Niets ten nadele van de leuke feestgangers hoor *O*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159113145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef blanket het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook...tomboy...maar ze valt wel op jongens..dus schiet mij maar lek. Haha we gaan wel zien waar het strand.

Ja Michael mag al zijn travo vrienden ook wel binnenbrengen. Ik vind enig...was vroegahhh ook vaak in de IT te vinden in A'dam. Woonde er om de hoek.
Naar de gay pride ben ik nooit geweest. Vluchtte de stad uit...ik vind over-de-top leuk maar in je blote reet met je pielemuis staan zwaaien op een boot vind ik belachelijk _O-
Niets ten nadele van de leuke feestgangers hoor *O*
Owww oké wel van de jongens dus, het kan op vele manieren hé _O-

Deel je mening over de gaypride trouwens ook hahaha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_159333453
Megan...

pi_159334231
pi_159427663
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')