Waar zie je staan dat TS niet werkt dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef -AMG- het volgende:
Hoe voelt het om te teren op geld van mensen die werken?
Ik ben hooggeleid G.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef -AMG- het volgende:
Hoe voelt het om te teren op geld van mensen die werken?
Ik wil me Nederlander voelen, maar ik voel me Afghaans. Komt denk ik voornamelijk omdat andere mensen mij als afghaans/allochtoon zien. Lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:15 schreef Oberkullie het volgende:
Voel je je Nederlander of Afghaan? En als je nu zou mogen kiezen zou je dan ook naar Nederland zijn gegaan?
Heb nu de Nederlandse nationaliteit en geen asielzoeker meer. Ik hoef dus ook nooit meer terug. Tenzij er besloten wordt dat mijn nationaliteit weet afgepakt moet worden. Je weet het nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ben je nu?
Hoe werkt dat?
MOET je terug als Afghanistan veiliger wordt verklaard of wil je dan liever terug?
Leuk topic trouwens!
Dat kan niet zomaar, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Heb nu de Nederlandse nationaliteit en geen asielzoeker meer. Ik hoef dus ook nooit meer terug. Tenzij er besloten wordt dat mijn nationaliteit weet afgepakt moet worden. Je weet het nooit.
Ik werk fulltime als software ontwikkelaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:51 schreef dimmak het volgende:
Wat doe je inmiddels voor werk? En hoeveel uur in de week werk je?
Ik ontken niet dat die bestaan, maar ik ken niemand die zo denkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:17 schreef hoink581 het volgende:
Ken jij mede asielzoekers die oprecht moeite hadden met de verschijning en houding van de Westerse vrouw?
Dus dat was bij jouw AZC geen gespreksonderwerp?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ontken niet dat die bestaan, maar ik ken niemand die zo denkt.
Naar mijn ervaring niet. De meisjes binnen het centrum waren ook gewoon westers gekleed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus dat was bij jouw AZC geen gespreksonderwerp?
Nee, maar ik voel me wel ongewenst.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Voel jij je onveiliger dan voorheen? (sinds de vluchtelingencrisis en vluchtelingenhaat)
Begrijpelijk, maar heb je buiten het internet om ook vervelende ervaringen met tegenstanders? Of beperkt dergelijk gedrag zich puur tot op het internet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me wel ongewenst.
Zo ja, waarom hou jij niet ff je bek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:00 schreef Magemelvin het volgende:
Is TS moslim? Zo ja, waarom ga je niet terug naar het land van herkomst?
Ben niet religieus.quote:Op 9dinsdag 12 januari 2016 15:00 schreef Magemelvin het volgende:
Is TS moslim? Zo ja, waarom ga je niet terug naar het land van herkomst?
Klopt, tot nu toe Is het gelukkig enkel op het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar heb je buiten het internet om ook vervelende ervaringen met tegenstanders? Of beperkt dergelijk gedrag zich puur tot op het internet?
(heb zelf namelijk het idee dat het puur de internet-PVVers zijn die e-demonstreren)
Heb nog wel familie daar wonen, ik wil ze wel bezoeken in de toekomst, maar permanent terug zie ik niet zitten. Ik herinner me Afghanistan nog wel redelijk goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:04 schreef qltel het volgende:
Ik begrijp dat je erg jong was toen je hier naartoe kwam. Heb je nog een band met Afghanistan en herinner je je er nog wat van? Zou je ooit terug willen?
(interessant topic trouwens!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |