Als het hier onveiliger voor mij wordt dan Afghanistan, maar hopelijk gebeurt dat nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:49 schreef pl4kkie het volgende:
Wanneer ga je weer terug naar je eigen land?
Wie zijn dat en waarom kan je niet op hun wachten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
Kan niet wachten op MAHL en hoink in dit topic.
Er was een washok met zo'n 15-20 mieles in elke azc waar ik gewoond hebt. Dat was een gezamenlijke washok.quote:
Met hoeveel man was je daar?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er was een washok met zo'n 15-20 mieles in elke azc waar ik gewoond hebt. Dat was een gezamenlijke washok.
Bedoel je mijn familie of aantal inwoners op een azc?quote:
Best weinig wasmachines dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Bedoel je mijn familie of aantal inwoners op een azc?
In het eerste geval met 5 personen in tweede geval zo'n 400-800 denk ik.
Er was bijna nooit een wachtrij oid. Blijkbaar deden veel mensen niet aan kleding wassen. Of ze brachten hun kleren naar de stomerij oid.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Oberkullie het volgende:
Hadden jullie ook groepsreizen naar bijv. Keulen?
Nee, wij hadden groepsreizen naar de bioscoop als kind. Eerste film die ik in de bios heb gezien was spiderman 1.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Oberkullie het volgende:
Hadden jullie ook groepsreizen naar bijv. Keulen?
Totaal niet, mijn ervaring is juist dat je overal openlijk wordt ontvangen. Ik denk dat het demonstreren tegen asielzoekers een nieuwe fenomeen Is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
Je ziet wel eens dat mensen heftig reageren tegen de komst van een asielzoekerscentrum, zeker nu. Heb je wel eens persoonlijk te maken gehad met een negatieve houding van de inheemse bevolking?
Ik heb eigenlijk alleen wat stoeipartijtjes van kinderen en pubers met eigen ogen gezien. Geen doden daarbij. Er was wel een incident waarbij ene dronken Somaliėr ander dronken Somaliėr dood heeft gestoken maar ik sliep toen. Voor de rest niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:57 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe veel doden en gewonden vielen er bij de grootste vechtpartij waar je bij was? En waardoor ontstond de ruzie?
Koffie is haram, daarom komt het uit je mond.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]even een doekje pakken om de koffie van m'n bureau weg te halen
Als ik de media moet geloven lijkt het inderdaad dat de nieuwe vluchtelingen voornamelijk mannen zijn. Dat begrijp ik ook niet. Ik zou nooit mijn moeder of zusje alleen kunnen laten in een land waar vrouwen niets meer zijn dan een stuk vlees. Misschien zijn al hun vrouwen al gevangen door de IS...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:07 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom is het niet vrouwen en kinderen eerst, en daarna pas de mannen?
of zijn er ook vrouwen en kinderen maar mogen zij niet publiekelijk gezien worden?
Maar wat was de beweegreden om naar Nederland te gaan, en niet naar Duitsland bv.?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trein, auto, lopen. Veel lopen door bosjes herinner ik mij.
Om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ik Was klein toen we vertrokken en heb nooit gevraagd aan mijn ouders waarom ze naar Nederland besloten te komen. Zal het vanavond vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wat was de beweegreden om naar Nederland te gaan, en niet naar Duitsland bv.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |