Dat dus. Ik was 28 en had met een van 18.quote:
Meisjes met daddy issues uitbuiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben 25 en heb ook met chicks van 18 gedate
Alleen ik had het gevoel meer een vader te zijn
Dat is balen, op 0,5 na mag het dus net niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:59 schreef Calcio het volgende:
De leeftijd van de oudste delen en dan plus 7 en je weet je weet of het kan.
Inderdaad. Jammer dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Keesjansma00 het volgende:
[..]
Dat is balen, op 0,5 na mag het dus net niet.
Goed dat je er over nadenkt.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef Keesjansma00 het volgende:
Hebben het allemaal heel leuk maar ik zelf ben toch bang voor het leeftijdsverschil.
Ik heb het een aantal willekeurige aardbewoners gevraagd via internet of ze het een probleem vonden. De meesten reageerden met "whut?" en "who is this?". Ik geloof niet dat het ze veel kon boeien.quote:Zoals wat gaan anderen ervan denken?
Dus? Als ze daar begrip voor heeft en jij voor haar zie ik het probleem niet echt zo.quote:En ik krijg straks een heel ander leven, stuk serieuzer ect.
Het verbaast me soms hoezeer vrouwen leeftijd niet belangrijk vinden. Meisjes van 17 die met volwassen mannen willen daten, of juist oude vrouwen die een jongere vent willen. En vrouwen van mijn leeftijd vinden mannen van mijn leeftijd te saai of zo. Heel vreemd...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik bijna 18 was had ik iets met iemand van net 18. Werkte niet. Toen ik 18 was kreeg ik iets met iemand van 24. Werkt nu bijna twee jaar later nog steeds. Zolang het verschil niet extreem is (bijvoorbeeld dat je je afvraagt is dat nu vader en dochter of vriend en vriendin) zegt leeftijd weinig.
Kortom, jij hebt je vrouwfiguur lekker kunnen kneden zoals je zelf wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:24 schreef ssebass het volgende:
Ligt aan de personen. Kan prima. Ik scheel 7 jaar met mijn vriendin en zijn nu al meer dan 6 jaar bij elkaar. Ze was toen ook 18, maar altijd al redelijk serieus. Was wel spannend aangezien zij begon met studeren en ik bijna klaar was, dus een ander leven in een hele andere stad. Gelukkig viel dat allemaal wel mee en had ze niet zo'n studententijd als ik.
Ik ken iemand die met een vent van 46 samenwoont, hebben een jaartje een relatie nu. Ze is zelf 22quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoezeer vrouwen leeftijd niet belangrijk vinden. Meisjes van 17 die met volwassen mannen willen daten, of juist oude vrouwen die een jongere vent willen. En vrouwen van mijn leeftijd vinden mannen van mijn leeftijd te saai of zo. Heel vreemd...
Waarom is het dan opeens anders?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik bijna 18 was had ik iets met iemand van net 18. Werkte niet. Toen ik 18 was kreeg ik iets met iemand van 24. Werkt nu bijna twee jaar later nog steeds. Zolang het verschil niet extreem is (bijvoorbeeld dat je je afvraagt is dat nu vader en dochter of vriend en vriendin) zegt leeftijd weinig.
Is mooi joh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meisjes met daddy issues uitbuiten.
Toen ik 23 was rolde ik met meiden van 13 dus waar hebben we het over xDquote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef Keesjansma00 het volgende:
Hallo misschien het zoveelste topic, maar toch wil ik het hier plaatsen omdat ik er mee zit.
In het kort, meisje leren kennen die 18 jaar is en zelf ben ik 23. Leeftijdsverschil van 5 jaar dus. Zij gaat voorlopig nog naar school en ik duik binnenkort het werkveld in.
Hebben het allemaal heel leuk maar ik zelf ben toch bang voor het leeftijdsverschil. Zoals wat gaan anderen ervan denken? En ik krijg straks een heel ander leven, stuk serieuzer ect.
Zijn hier mensen die zoiets soortgelijks hebben? Of maak ik mij druk om niks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |