SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lentequote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente.
jaaaaaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Jaaaaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
ik kan dat nietquote:
gewoon factor 15quote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar wel met bedekte schouders tegen het verbranden.
dat zal maar de gewone zon is veel lekkerderquote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan in de gewone zon.
Ah ik heb ook een vriend met hele lichte huid en als die niet factor 50 doet is hij direct verbrand, echt matig datquote:
matsoe matsoequote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je aan geordie shore meedoet ja
Inderdaad, januari is zo anticlimax.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaaaaawinter is echt leuk totdat de feestdagen voorbij zijn, daarna is het kut en koud en nat
Ik kan wel redelijk tegen de zon maar wil gewoon een beetje zuinig zijn met de huid. :$quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik heb ook een vriend met hele lichte huid en als die niet factor 50 doet is hij direct verbrand, echt matig dat
ik ben dol op bruine kleurquote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk tegen de zon maar wil gewoon een beetje zuinig zijn met de huid. :$
echt?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik vind het echt instant killer van de aantrekkingskracht als een man gebruind is.
tien euro voor twintig minuten GENOTquote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga niet betalen voor het enige wat ter wereld gratis is
nee vind het altijd zo overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
Vinden jullie het leuk om jarig te zijn?
dat laatste klinkt wel aantrekkelijk maar moet tentamens halenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien euro voor twintig minuten GENOT
Of kom mee naar Vietnam
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik vind het echt instant killer van de aantrekkingskracht als een man gebruind is.
de kraanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weet iemand waar je heel goedkoop water kan kopen>
nee. Sowieso mensen die vieren dat ze weer een jaar dichter bij de dood zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
de kraanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik vind zwart haar wel mooi, donkere huid is daarbij niet echt mooi iddquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind bleek met donkere haren het mooist.
tja sommigen vinden het mooi, anderen nietquote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
sws wat is er nou mooi aan een bruinere kleur
mensen die helemaal gelukkig worden als ze een 'lekker kleurtje' hebben
beter ga je het niet krijgenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik drink geen nederlands kraanwater
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb gelezen op google dat de poep van je buurman erin verwerkt zitquote:
ik wilde vandaag zoete popcorn kopenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Sked het volgende:
ik heb zin in zoet
gelukkig heb ik geen zoete dingen in huis
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wilde vandaag zoete popcorn kopen
maar had per ongeluk zoute gekocht
fuck my life
goede keus. Zoute popcornquote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck my life
fouten maken mag xquote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck my life
hoiquote:
Die had ik laatst, die vond ik niet zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
das net zo ranzig als caramelpopcorn
jawel, erg moequote:
Ah tof, thanks!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb kaartje zonet gepost dus zal we aankomen binnenkort
nu moet je voor altijd lief tegen hem doenquote:
daarom zonnebankquote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
sws als je in de zomer in de zon heb gelegen krijg je lillike tanlines
dat wil je toch niet
bj op de meetquote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nu moet je voor altijd lief tegen hem doen
hangt ervan af hoe je in de zon gaat liggenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
sws als je in de zomer in de zon heb gelegen krijg je lillike tanlines
dat wil je toch niet
viesquote:
wtf is datquote:Op maandag 11 januari 2016 22:46 schreef Fylax het volgende:
ey is er ergens een bioscoopbroek te koop
Gewoon zak kapot scheurenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:46 schreef Fylax het volgende:
ey is er ergens een bioscoopbroek te koop
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n broek met open zakken zodat je date er in kan.
gewoon broek open makenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar dan is dat toch eng en raarquote:Op maandag 11 januari 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het juist the place to be joh
Haha.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet de hele date, gewoon der hand
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom stel jij allemaal van die achterlijke vragen hierquote:Op maandag 11 januari 2016 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
welke bmw heeft een goed verbruik voor rond de 5k?
omdat ik die over een paar maanden ga kopen en ik ben even aan het kijken, achterlijke honden imbeciel.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
waarom stel jij allemaal van die achterlijke vragen hier
je bent zelf achterlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
hij past wel bij je, jij hebt altijd achterlijke antwoorden.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij past wel bij je, jij hebt altijd achterlijke antwoorden.
truequote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij past wel bij je, jij hebt altijd achterlijke antwoorden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
achterlijke honden imbeciel.
Zit je op het speciaal onderwijs ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
liggen je heroine naalden nou al klaar? de klok tikt
waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja allang.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee op het mbo in rdamquote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zit je op het speciaal onderwijs ofzo?
alsof die anders op zou vallenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
fylax doe gewoon sweatpants aan
moet je boner wel weg zijn als de film is afgelopen
hey, niks mis met speciaal onderwijsquote:Op maandag 11 januari 2016 22:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zit je op het speciaal onderwijs ofzo?
mboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
mboniks mis mee ik doe opleiding voor havenmedewerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef Trollscience het volgende:
wow bioscoopbroeken zijn echt teringlellik
daar word je toch spontaan aseksueel van
rip alvast voor die havenlui danquote:Op maandag 11 januari 2016 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niks mis mee ik doe opleiding voor havenmedewerker
oh ik googlede het,ik d8 dat het gwn een ding was dat je moest kopenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon beide pockets kapot knippen en je hebt een bioscoopbroek
wat rip ik bestuur niks ik til shitquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze noemen hem de blanke neger en dat is niet vanwege zijn luiheid
en jij lust er vast wel pap vanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze noemen hem de blanke neger en dat is niet vanwege zijn luiheid
wat is je droombaan danquote:Op maandag 11 januari 2016 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat rip ik bestuur niks ik til shit
lekker sterk worden voor paar jaartjes
dan echte werk nemen
hbo is een niveau snijboonquote:
ik denk niet dat we de oorlog gaan winnen met jouquote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het leger
maar eerst moet ik van me strafblad af
laten we dat maar voor ons houden goede vriendquote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik denk niet dat we de oorlog gaan winnen met jou![]()
Hoezo heb je strafblad dan
dingen in de vuur zetten tochquote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
laten we dat maar voor ons houden goede vriend
oke flatjequote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
laten we dat maar voor ons houden goede vriend
karnassin?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn collega is al een week vermist
ik ga deze weekend zoeken met karnissen!
Sup supquote:
Kan beterquote:
Hol wetenschap der trollenquote:
Zeg het eensquote:
Samequote:
Alles heeft z`n charmesquote:Op maandag 11 januari 2016 23:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
kun je ook niet wachten op de zomer
relativeert ook vaakquote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
Dingen overdenken lijkt het meestal erger te maken, hebben jullie dat ook?
Het veranderd de situatie verder niet dus erger kan het niet wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind stagnatie juist de meest deprimerende situatie eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het veranderd de situatie verder niet dus erger kan het niet worden
Oh ja, dat snap ik. Maar ik bedoel dat overdenken de situatie niet erger of minder erg maaktquote:Op maandag 11 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind stagnatie juist de meest deprimerende situatie eigenlijk.
Slaap lekkerquote:
heeft dat niet met belastingen enz te makenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
lol deze logica.
van london naar bangkok vliegen is goedkoper dan van amsterdam naar bangkok.
terwijl je bij beide dezelfde vlucht hebt alleen bij die 1e mag je eerst in een cityhopper lol
geen idee hoe dat precies werktquote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
heeft dat niet met belastingen enz te maken
Snap sowieso niet hoe dat werkt, Brussel en Dusseldorf ook altijd goedkoper terwijl jet met zelfde maatschappij zou vliegenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
lol deze logica.
terwijl je bij beide dezelfde vlucht hebt alleen bij die 1e mag je eerst in een cityhopper lol
Dat snap ik nog wel, alleen niet als je uiteindelijk in de zelfde vlucht komt vind ik het vreemdquote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe dat werkt, Brussel en Dusseldorf ook altijd goedkoper terwijl jet met zelfde maatschappij zou vliegen
Waarom is dat dan? Qua reistijd verschilt het niet zoveelquote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel, alleen niet als je uiteindelijk in de zelfde vlucht komt vind ik het vreemd
Nederland is duur land.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat dan? Qua reistijd verschilt het niet zoveel
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
wanneer ga jequote:Op maandag 11 januari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
lol deze logica.
wanneerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
had vlucht van <400 gevonden voor je mortie
das goedkoopquote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dusseldorf > Amsterdam > Guanzghou > Bangkok voor 390 ofzo.
Ben zelf gekke henkie niet verder.
Ja, ben je wel even 24 uur bezig waar het in 11 uur kanquote:
boeiend ik vliegen wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ben je wel even 24 uur bezig waar het in 11 uur kan
lulquote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Waarom staat Mortie in mijn blokkeerlijst wtf
ligt ook aan de data en seizoen enz tochquote:Op maandag 11 januari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Amsterdam heeft wel vrij goedkope rechtstreekse vluchten
~500
quote:
Dan kan ik beter blijvenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in mei, misschien kun je dan weer gaan
Vliegen is erg kutquote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
boeiend ik vliegen wel leuk eigenlijk
Vroeg op morgen?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
ik was net nog super moe maar waarschijnlijk kan ik komende paar uur weer niet in slaap vallen
het is relaxed. Beetje muziekje luisteren, beetje drinken, filmpje kijken, rondje lopen, uit raampje kijken, over m'n leven nadenkenquote:
Je ziet geen kut.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
het is relaxed. Beetje muziekje luisteren, beetje drinken, filmpje kijken, rondje lopen, uit raampje kijken, over m'n leven nadenkenenz
Dat maak ik echt nooit mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef Calcio het volgende:
Ik erger me wel altijd aan die mongolen die gaan klappen als de piloot landt. Echt wtf
treinenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet geen kut.
Nee van het uitzicht genieten met treinreizen is dan beter
Heb je daar last van ja? Lastig leven.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef Calcio het volgende:
Ik erger me wel altijd aan die mongolen die gaan klappen als de piloot landt. Echt wtf
Half tien ongeveerquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Treinreizen is wel echt heel, heel erg kut.
ja dat verstoort m'n muziekquote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je daar last van ja? Lastig leven.
Nee nog niet. Gaik zeker wel eens doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ had je die brie met cranberry en walnoten nog gemaakt
Hou je de vleesloze leef nog vol?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Typ had je die brie met cranberry en walnoten nog gemaakt
Ook geen vleesvervangers enzo?quote:
En je vriendin dan?quote:
Respect man.quote:
Dat ilijkt me ook niet nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind alleen pizzas zonder vlees niet super
quattro formaggigodquote:Op maandag 11 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Houd ik niet zo van.quote:
kloptquote:Op maandag 11 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh lijkt me best lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Had pizza met zalm gemaakt.
Maar dat is niet geweldig.
Pizza zonder kaas, snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef McGrath het volgende:
ik had gisteren nog een pizza, zonder kaas natuurlijk, maar met extra kip.
gewoon je groente restjes erop gooienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus gewoon minder pizza eten en anders quattro formaggi
Dat had ik gister gedaan dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon je groente restjes erop gooien
lekker man
olijfje, uitje en wat paprika en je ben al een heel eind
Laatst met m`n broertje gedaan ja. Ook de saus enzo zelf gemaakt uit tig verschillende groente en shit. Was lekker jaquote:
Pizza altijd zelf maken ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst met m`n broertje gedaan ja. Ook de saus enzo zelf gemaakt uit tig verschillende groente en shit. Was lekker jaEn stuk gezonder
Je moet wat als je het niet lustquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pizza zonder kaas, snap ik echt niet.
jaaaaquote:
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |