SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lentequote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente.
jaaaaaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Jaaaaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
ik kan dat nietquote:
gewoon factor 15quote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar wel met bedekte schouders tegen het verbranden.
dat zal maar de gewone zon is veel lekkerderquote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan in de gewone zon.
Ah ik heb ook een vriend met hele lichte huid en als die niet factor 50 doet is hij direct verbrand, echt matig datquote:
matsoe matsoequote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je aan geordie shore meedoet ja
Inderdaad, januari is zo anticlimax.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaaaaawinter is echt leuk totdat de feestdagen voorbij zijn, daarna is het kut en koud en nat
Ik kan wel redelijk tegen de zon maar wil gewoon een beetje zuinig zijn met de huid. :$quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik heb ook een vriend met hele lichte huid en als die niet factor 50 doet is hij direct verbrand, echt matig dat
ik ben dol op bruine kleurquote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk tegen de zon maar wil gewoon een beetje zuinig zijn met de huid. :$
echt?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik vind het echt instant killer van de aantrekkingskracht als een man gebruind is.
tien euro voor twintig minuten GENOTquote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga niet betalen voor het enige wat ter wereld gratis is
nee vind het altijd zo overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
Vinden jullie het leuk om jarig te zijn?
dat laatste klinkt wel aantrekkelijk maar moet tentamens halenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien euro voor twintig minuten GENOT
Of kom mee naar Vietnam
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik vind het echt instant killer van de aantrekkingskracht als een man gebruind is.
de kraanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weet iemand waar je heel goedkoop water kan kopen>
nee. Sowieso mensen die vieren dat ze weer een jaar dichter bij de dood zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
de kraanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik vind zwart haar wel mooi, donkere huid is daarbij niet echt mooi iddquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind bleek met donkere haren het mooist.
tja sommigen vinden het mooi, anderen nietquote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Trollscience het volgende:
sws wat is er nou mooi aan een bruinere kleur
mensen die helemaal gelukkig worden als ze een 'lekker kleurtje' hebben
beter ga je het niet krijgenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik drink geen nederlands kraanwater
jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |