quote:Bron: De Telegraaf
HILVERSUM - De VARA gaat stoppen met de comedyserie Oppassen!, die de omroep al sinds maart 1991 uitzendt. Dat heeft een woordvoerder donderdag gezegd. Oppassen! is de langstlopende comedy in Nederland.
De laatste aflevering over de twee opa's die oppassen op hun kleinkinderen wordt op 22 februari uitgezonden. De VARA weet nog niet of daar een apart programma aan wordt gewijd of dat de omroep erop een andere manier aandacht aan besteedt. Ook is nog niet duidelijk welke serie Oppassen! vanaf het nieuwe tv-seizoen gaat vervangen.
Wat staat jullie nog bij van deze serie? Vroeger keken we hem elke week.
quote:Jep, graag een half uur bij Kopspijkers trekken.
Op vrijdag 22 november 2002 10:19 schreef SmashBro het volgende:
Kan de Vara onze belastingcenten nu dan eens aan iets origineels gaan besteden
quote:Die serie keek ik heel vroeger, in het eerste seizoen ofzo, ook vaak. Maar de laatste seizoenen was het echt huilen met d'n spreekwoordelijke pet op! Wat een matige acteurs zeg. En de schrijvers van de serie hebben ook zeer matig werk geleverd de laatste jaren. Ik kijk het tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar om mezelf eens lekker te kunnen irriteren. Eigenlijk dezelfde reden waarom ik Big Brother wel eens kijk.
Op vrijdag 22 november 2002 09:01 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Wat staat jullie nog bij van deze serie? Vroeger keken we hem elke week.
toen dat jochie wegging, en anette een vriend (piet??? whats in a name) kreeg ging het heeeeeeeeeeeeeel snel achteruit
quote:Dat is ook zo ongeveer het moment dat ik ben gestopt met kijken. Nu zap ik er nog wel een langs en zap dan eik meteen weer door; het is gewoon niet leuk meer.
Op vrijdag 22 november 2002 11:17 schreef Cybart het volgende:
oppassen was leuk toen Anette Barlo en Mathijs?? nog kinderen waren en erin zaten,toen dat jochie wegging, en anette een vriend (piet??? whats in a name) kreeg ging het heeeeeeeeeeeeeel snel achteruit
Dat is echt een vreselijke serie geworden. Wwel moet ik zeggen dat ik het vroeger vaak heb gekeken (met de originele cast)
En dat ze ooit die 'nieuwe' versie hebben kunnen maken zeg.
Het overlijden van Coen Flink vond ik toch wel een goed punt om te stoppen. Maar dat ze hem dan gaan vervangen... tsssss. En dat Ben Hulsman, Fred Vaassen ed. door zijn gegaan... Ik vond dat eigenlijk best triest Respectloos ook.
Verschrikkelijke serie, begin was wel aardig maar nu is het gewoon niet leuk meer.
quote:Piet de Pedo inderdaad
Op vrijdag 22 november 2002 11:17 schreef Cybart het volgende:
oppassen was leuk toen Anette Barlo en Mathijs?? nog kinderen waren en erin zaten,toen dat jochie wegging, en anette een vriend (piet??? whats in a name) kreeg ging het heeeeeeeeeeeeeel snel achteruit
Wat een kutserie is/was dat. Ik heb het altijd heel apart gevonden dat de VARA een serie waarom niet gelachen kon worden een comedy noemde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |