abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6939100
quote:
HILVERSUM - De VARA gaat stoppen met de comedyserie Oppassen!, die de omroep al sinds maart 1991 uitzendt. Dat heeft een woordvoerder donderdag gezegd. Oppassen! is de langstlopende comedy in Nederland.

De laatste aflevering over de twee opa's die oppassen op hun kleinkinderen wordt op 22 februari uitgezonden. De VARA weet nog niet of daar een apart programma aan wordt gewijd of dat de omroep erop een andere manier aandacht aan besteedt. Ook is nog niet duidelijk welke serie Oppassen! vanaf het nieuwe tv-seizoen gaat vervangen.
Bron: De Telegraaf

Wat staat jullie nog bij van deze serie? Vroeger keken we hem elke week.

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_6939109
Ik keek het graag met de oude cast, maar dit vind ik eigenlijk een slechte kopie van het originele Oppassen!...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6939135
goh wat jammer. Ik keek het iedere week en de serie is er echt op vooruit gegaan de laatste jaren.
pi_6939145
Vroeger keek ik hem nog weleens, maar de laatste tijd is het bagger...
  vrijdag 22 november 2002 @ 09:09:16 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_6939157
Oppassen heeft na de 1e paar jaar langzaam z'n glans verloren is is gewoon een standaard ned komedie geworden; flut dus!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_6939175
Ik vond het altijd nog wel lachen!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6939200
Nou dat werd ook eiiiiiiiiiiiindelijk wel eens tijd zeg, na 20 miljoen jaar. Wat is die serie ontzettend uitgerekt en uitgemolken. Je ziet als maker toch zelf ook wel in dat het tijd is om te stoppen als ongeveer driekwart van de originele kast al weg en vervangen is. Triest.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6939268
Gelukkig kappen die afgezaagde klote acteurs ermee. Kut serie voor burger Lijken.
  vrijdag 22 november 2002 @ 09:30:27 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_6939308
Godzijdank. Met die nieuwe cast, die kleuters, erin was het huilen met de pet op...
Ik ga naar huis.
  vrijdag 22 november 2002 @ 09:32:48 #10
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_6939328
Met Coen Flink was het nog wel wat. Ik vond al dat na zijn dood de serie had moeten stoppen, alleen nog een laatste aflevering ter nagedachtenis.
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:10:41 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_6939734
Eindelijk zijn we van die achterlijke serie af, godzijdank.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_6939838
Kan de Vara onze belastingcenten nu dan eens aan iets origineels gaan besteden
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6940542
Ik ben ook wel blij dat ze ophouden... vond het vroeger in de originele bezetting leuk... ze hadden Coen Flink nooit moeten vervangen.. het is niet echt geloofwaardig meer.. Ze stoppen veel te laat.
pi_6940547
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:19 schreef SmashBro het volgende:
Kan de Vara onze belastingcenten nu dan eens aan iets origineels gaan besteden
Jep, graag een half uur bij Kopspijkers trekken.
pi_6940601
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 09:01 schreef The_Comeback-kid het volgende:

[..]

Bron: De Telegraaf

[afbeelding]

Wat staat jullie nog bij van deze serie? Vroeger keken we hem elke week.

Die serie keek ik heel vroeger, in het eerste seizoen ofzo, ook vaak. Maar de laatste seizoenen was het echt huilen met d'n spreekwoordelijke pet op! Wat een matige acteurs zeg. En de schrijvers van de serie hebben ook zeer matig werk geleverd de laatste jaren. Ik kijk het tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar om mezelf eens lekker te kunnen irriteren. Eigenlijk dezelfde reden waarom ik Big Brother wel eens kijk.
Bigheadz R.I.P.
  vrijdag 22 november 2002 @ 11:17:36 #16
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6940687
oppassen was leuk toen Anette Barlo en Mathijs?? nog kinderen waren en erin zaten,

toen dat jochie wegging, en anette een vriend (piet??? whats in a name) kreeg ging het heeeeeeeeeeeeeel snel achteruit

vrijdag 22 november 2002 @ 14:44:50 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6944528
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:17 schreef Cybart het volgende:
oppassen was leuk toen Anette Barlo en Mathijs?? nog kinderen waren en erin zaten,

toen dat jochie wegging, en anette een vriend (piet??? whats in a name) kreeg ging het heeeeeeeeeeeeeel snel achteruit

Dat is ook zo ongeveer het moment dat ik ben gestopt met kijken. Nu zap ik er nog wel een langs en zap dan eik meteen weer door; het is gewoon niet leuk meer.
pi_6944582
Godzijdank!

Dat is echt een vreselijke serie geworden. Wwel moet ik zeggen dat ik het vroeger vaak heb gekeken (met de originele cast)

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6945277
Ik hoop dat ze nu ook écht stoppen, want ze hebben dit vaker gezegd.

En dat ze ooit die 'nieuwe' versie hebben kunnen maken zeg.
Het overlijden van Coen Flink vond ik toch wel een goed punt om te stoppen. Maar dat ze hem dan gaan vervangen... tsssss. En dat Ben Hulsman, Fred Vaassen ed. door zijn gegaan... Ik vond dat eigenlijk best triest Respectloos ook.

vrijdag 22 november 2002 @ 15:21:39 #21
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6945348
Hallo hier is Harry

Verschrikkelijke serie, begin was wel aardig maar nu is het gewoon niet leuk meer.

Use Soap
pi_6963673
Vroeger elke zaterdag avond gekeken maar toen al die nieuwe mensen erbij kwamen mun interesse verloren. Heb het toevallig vanochtend wel ff gekeken maar vondt het niks.
pi_6963766
die gassie rulez
pi_6963786
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:17 schreef Cybart het volgende:

Piet de Pedo inderdaad
  Moderator zondag 24 november 2002 @ 09:54:50 #25
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6969847
Gelukkig.

Wat een kutserie is/was dat. Ik heb het altijd heel apart gevonden dat de VARA een serie waarom niet gelachen kon worden een comedy noemde.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')