SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ielh dat vind ik bijna allemaal vies.quote:
4?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee die AHs in de binnenstad zijn echt heel klein
zag er maar 4 ofzo
ik kaap nooit TT'squote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaat niet zo goed he, TT kapen mislukt, fipo mislukt
je lust geen drop?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ielh dat vind ik bijna allemaal vies.
[..]
4?
Ik vind die krijtjes wel chill. En van die gesuikerde spinnen van de Yamin schepsnoep, zit ook dropsmaak aan.quote:
hier is altijd nog de midnight snackbar waar je gewoon kip kan halen midden in de nacht.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:31 schreef Trollscience het volgende:
kebab is niet zo heel speciaal
maar wel relaxed als je stoned bent en alles dicht is
Nee bah.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen van RedBand wel chill.
ik kan het je aanradenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik nog eens proberen, dus ik weet niet of dat lekker is.
dat is een familierecept, mag ik niet zomaar delen met anderenquote:
Dat is ook nog wel lekker ja. Maar zijn er maar 3 ofzo die ik lekker vind.quote:
rode en gele tumtumsquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
TumTum vind ik wel eens lekker maar dan eet ik vooral de chocolade dingen eruit, de harde suikersnoepjes en de rode tumtum.
dankje jcquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
bijzonder
Maar bijzonder ben je ook
ze zijn zo grootquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel lekker ja. Maar zijn er maar 3 ofzo die ik lekker vind.
is goedquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is een familierecept, mag ik niet zomaar delen met anderen
ik wil t wel een keertje voor je klaarmaken
Boterkoekquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu we toch favoriete ongezonde meuk opnoemen. Mijn favoriet koek is appelkoek.
alles met appel erinquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu we toch favoriete ongezonde meuk opnoemen. Mijn favoriet koek is appelkoek.
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
bokkepootjesquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha zie net boterkoek staan en denk hmm is ook chill. Maar die krijgt de 2de plek.quote:
Uuuh?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekker
uhhquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekker
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die krijgt bij mij denk ik een 3de plek of mergpijpjes. Hmm.quote:
Ik kan mij er echt helemaal niks bij voorstellen wat je bedoeldquote:
het zijn niet echt driehoekjes, meer een soort waaiers ofzoquote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan mij er echt helemaal niks bij voorstellen wat je bedoeld
sport je niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
ik eet ook bijna nooit koek
anders zou ik nu 200 kilo wegen
Koek eet ik ook weinig maar soms is het wel eens chill.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
ik eet ook bijna nooit koek
anders zou ik nu 200 kilo wegen
krakeling?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het zijn niet echt driehoekjes, meer een soort waaiers ofzo
Die zien er wel chill uit jaquote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef McGrath het volgende:
Deze zijn ook erg lekker
[ afbeelding ]
klein beetje maarquote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zien er wel chill uit jamaar ook duur.
ik weet niet hoe ze hetenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat bedoel je dan in godsnaam
ik wil t weten
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Als je je echt dik wil voelen moet je deze eten:
[ afbeelding ]
Zijn wel erg lekker
MOKKA
mijn vader heeft altijd mokka koffiequote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel dol op de smaak van mokka.
Lekker toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Trollscience het volgende:
Mergpijpjes![]()
wtf is mis met mensen
Als ik koffie zou drinken dan zou ik dat ook echt wel doen. Ik vond mokka chocomel ook goddelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn vader heeft altijd mokka koffie
gatver was een goor spul is dat zegquote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Trollscience het volgende:
Mergpijpjes![]()
wtf is mis met mensen
ja die waren lekekr hequote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
vroeger had je van die chocoladekoekjes bij de LIDL
ik kon iedere dag een zak leegeten
maar ineens waren ze weg uit de schappen en toen heb ik een week gehuild
lidlquote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
vroeger had je van die chocoladekoekjes bij de LIDL
ik kon iedere dag een zak leegeten
maar ineens waren ze weg uit de schappen en toen heb ik een week gehuild
ja van die rechthoekjesquote:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
kennen jullie het programma bizarre foods?
En dan? Wat ga je halen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb net halve lasagne op en heb nog steeds honger
zal ik naar de appie gaan
wrm eet je niet gewoon meer lasagnequote:Op maandag 11 januari 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb net halve lasagne op en heb nog steeds honger
zal ik naar de appie gaan
geen zin inquote:Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wrm eet je niet gewoon meer lasagne
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:49 schreef Paxcon het volgende:
ik koop ze wel een keer en zet dan pics
xdquote:
Kan wel kloppen, ik heb al 5 jaar contact met een Limburger en die zegt ook altijd 'pik' tegen mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
xd
is dat trouwens een limburgs ding, 'pik' als kreet gebruiken? het betekent zoiets als 'dude'
Is niet iets limburgs, wordt bij ons ook gebruiktquote:Op maandag 11 januari 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik heb al 5 jaar contact met een Limburger en die zegt ook altijd 'pik' tegen mij.
Ga maar weer weg en kom nog eens binnen, maar op een normale wijze.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is niet iets limburgs, wordt bij ons ook gebruikt
Dit is gewoon normaal, wijs je er gewoon op dat het ook in gld wordt gebruiktquote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar weer weg en kom nog eens binnen, maar op een normale wijze.
ik zag je snap net, waar ga je heen?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Pringloaas
Oke ik hoef geen pringles meer te zien heb 1/3e bus opgegeten
#fattyleef
ga je ook zo'n snap plaatsen als je naar de gourmetmeet komt?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging naar Winschoten, ben alweer terug
Dan is het wss vanuit een trein.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je ook zo'n snap plaatsen als je naar de gourmetmeet komt?
durf je geen snaps te maken als je hier bent?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is het wss vanuit een trein.
Echt super kut, wil je er niet over beginnen?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe was het, zo lekker vroeg op school en zo.
Ik dacht dat je doelde op het reisje naar gourmetmeet aangezien ik een snap had genomen vanuit autoquote:Op maandag 11 januari 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
durf je geen snaps te maken als je hier bent?
Ga janken want ik moet mogguh 6:30quote:Op maandag 11 januari 2016 18:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Echt super kut, wil je er niet over beginnen?
Dankjewel
Das prima tijdquote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga janken want ik moet mogguh 6:30
oh ik dacht vanaf de trein, want die weilanden enzo zie je ook als je in de trein zitquote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op het reisje naar gourmetmeet aangezien ik een snap had genomen vanuit auto
Ik zal selfies nemen met bella, jullie wil ik er niet op hebben.
zaalvoetbalquote:Op maandag 11 januari 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb morgen zaalvoetbaltraining.
jawel in de zomerquote:Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol daar is toch geen kermis man pff
jaquote:
Mijn prutserige ex lukte dat niet na tienmiljoen pogingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
paxcon en ik hebben eens een knuffeltje gewonnen op de kermis van groningen![]()
Spice Girls denk ik. Of ik had die op cassettebandje. En anders Britney Spears haar 1ste cd.quote:
black eyed peasquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spice Girls denk ik. Of ik had die op cassettebandje. En anders Britney Spears haar 1ste cd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
En BlueDaar was ik ook een tijdje fan van.
mijn stiefpa kopieerde die altijd, we hadden allemaal van die slecht uitgeprinte cd-hoesjes in de kast liggenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
En ik had een tijdje steeds de nieuwste Hitzone.
Hehe. Verzamel album van beste Bon Jovi liedjes tot 1995.quote:
Prima muziek toch, vind het wel een grappige titel.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Verzamel album van beste Bon Jovi liedjes tot 1995.
Was goede muziek. Staat nog steeds in de kast.
quote:
neequote:Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
is het illegaal om rip osama bin laden te roep net als de manier dat je hitler vereerd of werkt dat anders
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
is het illegaal om rip osama bin laden te roep net als de manier dat je hitler vereerd of werkt dat anders
Incasseren, je hebt het verdiendquote:Op maandag 11 januari 2016 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
help iemand wil mij slaan omdat ik zei dat ik ze oma had opgegraven geneukt en met salami worst in reet had begraven
hoe los ik dit op
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Incasseren, je hebt het verdiend
nog een keer opgraven en terugslaan met het lijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
help iemand wil mij slaan omdat ik zei dat ik ze oma had opgegraven geneukt en met salami worst in reet had begraven
hoe los ik dit op
ja maar ik ben niet sterkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Incasseren, je hebt het verdiend
nee, alleen collegequote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey jij. Nog iets leuks beleefd vandaag?
Dit boeit ons helemaal niks.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dit was het hele bericht
Ik:
Ja je oma graaf ik nu op 50+ heerlijk geruipte pruim effe kapot neuken dan dekken en met salami worst in reet weer begraven ja heerlijk
hij:
kill
hij:
mn oma is laast overleden
ik:
ahja dan is ze nog lekker vers
hij:
je gaat een paar k*nk*er stoten krijgen morgen k*nk*r flikker
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga jij nou maar alvast je heroine naalden klaar leggen het is bijna 4:20 vieze stront junkie
[..]
ga jij nou maar alvast je heroine naalden klaar leggen het is bijna 4:20 vieze stront junkie
hij doet wel stoer met z'n k*nk*r flikkerquote:Op maandag 11 januari 2016 20:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dit was het hele bericht
Ik:
Ja je oma graaf ik nu op 50+ heerlijk geruipte pruim effe kapot neuken dan dekken en met salami worst in reet weer begraven ja heerlijk
hij:
kill
hij:
mn oma is laast overleden
ik:
ahja dan is ze nog lekker vers
hij:
je gaat een paar k*nk*er stoten krijgen morgen k*nk*r flikker
[..]
jatoch de beste is gewoon even mijn broeder bellen en zeggen klap hemquote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij doet wel stoer met z'n k*nk*r flikker
Zelf ruzie maken en iemand anders het laten oplossen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jatoch de beste is gewoon even mijn broeder bellen en zeggen klap hem
ik ben 1,80 en 52 kilo ik kan geen fuck doenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelf ruzie maken en iemand anders het laten oplossen?Grote jongen ben je hoor.
misschien minder ruzie maken als je twink bentquote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben 1,80 en 52 kilo ik kan geen fuck doen
ik heb grote vriendenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
misschien minder ruzie maken als je twink bent
heb je geen strap dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben 1,80 en 52 kilo ik kan geen fuck doen
naar die mannetje toe lopen je strap laten zien en zeggen dat hij op moet flikkerenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die is alleen voor noodgevallen
was het maar zo simpelquote:Op maandag 11 januari 2016 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naar die mannetje toe lopen je strap laten zien en zeggen dat hij op moet flikkeren
nee hij is jouw zusje aan het verwennenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt je vader is ff naar de gaybar
jou vader is pedofiel dan ja dat dacht ik al dat heb je meestal met incest famili van jou junkie jongquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee hij is jouw zusje aan het verwennen
dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
OF is wel de speciale user hier, of niet.
Daar heb je Google maps voor.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wel als je de weg niet weet
Dan schrijf je het op een papiertje.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik onthou dat toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan schrijf je het op een papiertje.Zet het altijd ter plekke aan en dan navigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet het altijd ter plekke aan en dan navigeren.
ja ik heb een blackberryquote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet het altijd ter plekke aan en dan navigeren.
Ja.quote:
Blindedarm moest eruit. Wat complicaties gehad en moest daarom langer blijven dan gebruikelijk.quote:
Oh wat kut. Fijn dat je weer huis magquote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Blindedarm moest eruit. Wat complicaties gehad en moest daarom langer blijven dan gebruikelijk.
Ja. Ben wel blij.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh wat kut. Fijn dat je weer huis mag
Is altijd zo, je eigen bed is de bestequote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ben wel blij.Slaapt 10x zo fijn thuis.
Oh kan ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon zin om al te gaan slapen.
Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh kan ook.ik vind het daar nog wwn beetje te vroeg voor.
Oh ja, heeft de kapsalon nog gesmaakt?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar Kaneel heeft me wakker gehouden dit weekend, ik kon helemaal niet bijslapen.
Het was GODDELIJKquote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja, heeft de kapsalon nog gesmaakt?
Dit klinkt vuig.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar Kaneel heeft me wakker gehouden dit weekend, ik kon helemaal niet bijslapen.
Helaas wordt het eerst deze week nog stervenskoud.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente.
Ja. Zomer? JAHAquote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente.
Zou willen dat ik een beertje was, korte winterslaap en zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas wordt het eerst deze week nog stervenskoud.
Ja ook, maar dat is nog ver weg. Ben al blij als het februari is straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |