SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ielh dat vind ik bijna allemaal vies.quote:
4?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee die AHs in de binnenstad zijn echt heel klein
zag er maar 4 ofzo
ik kaap nooit TT'squote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaat niet zo goed he, TT kapen mislukt, fipo mislukt
je lust geen drop?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ielh dat vind ik bijna allemaal vies.
[..]
4?
Ik vind die krijtjes wel chill. En van die gesuikerde spinnen van de Yamin schepsnoep, zit ook dropsmaak aan.quote:
hier is altijd nog de midnight snackbar waar je gewoon kip kan halen midden in de nacht.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:31 schreef Trollscience het volgende:
kebab is niet zo heel speciaal
maar wel relaxed als je stoned bent en alles dicht is
Nee bah.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen van RedBand wel chill.
ik kan het je aanradenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik nog eens proberen, dus ik weet niet of dat lekker is.
dat is een familierecept, mag ik niet zomaar delen met anderenquote:
Dat is ook nog wel lekker ja. Maar zijn er maar 3 ofzo die ik lekker vind.quote:
rode en gele tumtumsquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
TumTum vind ik wel eens lekker maar dan eet ik vooral de chocolade dingen eruit, de harde suikersnoepjes en de rode tumtum.
dankje jcquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
bijzonder
Maar bijzonder ben je ook
ze zijn zo grootquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel lekker ja. Maar zijn er maar 3 ofzo die ik lekker vind.
is goedquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is een familierecept, mag ik niet zomaar delen met anderen
ik wil t wel een keertje voor je klaarmaken
Boterkoekquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu we toch favoriete ongezonde meuk opnoemen. Mijn favoriet koek is appelkoek.
alles met appel erinquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu we toch favoriete ongezonde meuk opnoemen. Mijn favoriet koek is appelkoek.
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
bokkepootjesquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha zie net boterkoek staan en denk hmm is ook chill. Maar die krijgt de 2de plek.quote:
Uuuh?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekker
uhhquote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die driehoek koekjes met aan de ene kant chocolalaagje en de andere kant suiker wel lekker
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die krijgt bij mij denk ik een 3de plek of mergpijpjes. Hmm.quote:
Ik kan mij er echt helemaal niks bij voorstellen wat je bedoeldquote:
het zijn niet echt driehoekjes, meer een soort waaiers ofzoquote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan mij er echt helemaal niks bij voorstellen wat je bedoeld
sport je niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
ik eet ook bijna nooit koek
anders zou ik nu 200 kilo wegen
Koek eet ik ook weinig maar soms is het wel eens chill.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
ik eet ook bijna nooit koek
anders zou ik nu 200 kilo wegen
krakeling?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het zijn niet echt driehoekjes, meer een soort waaiers ofzo
Die zien er wel chill uit jaquote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef McGrath het volgende:
Deze zijn ook erg lekker
[ afbeelding ]
klein beetje maarquote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zien er wel chill uit jamaar ook duur.
ik weet niet hoe ze hetenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat bedoel je dan in godsnaam
ik wil t weten
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Als je je echt dik wil voelen moet je deze eten:
[ afbeelding ]
Zijn wel erg lekker
MOKKA
mijn vader heeft altijd mokka koffiequote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel dol op de smaak van mokka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |