Ik neem de hele wereld over.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh noes, de reeks wordt multiculti
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh noes, de reeks wordt multiculti
Eng he! Open uw ogen mensen!!!!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou er rechts van gaan stemmen.
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je 💣 gordel moet wel even af in het café he
Komt even 3 pagina's fucken en gaat dan in KLB Geerd uitlachen.quote:
Zoiets iddquote:Op maandag 11 januari 2016 19:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Komt even 3 pagina's fucken en gaat dan in KLB Geerd uitlachen.
wat een hoerquote:Op maandag 11 januari 2016 19:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Komt even 3 pagina's fucken en gaat dan in KLB Geerd uitlachen.
Ohw je hebt het netjes gehouden dus ? Echte gezuip begint nu pas denk ik ?quote:
Ik heb een sixpackje heineken staan. Geen halve liters, pak er max 4 en op tijd naar bed!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je hebt het netjes gehouden dus ? Echte gezuip begint nu pas denk ik ?
Die presentatie wordt ook gefilmd, godsammequote:Op maandag 11 januari 2016 19:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackje heineken staan. Geen halve liters, pak er max 4 en op tijd naar bed!
Gewoon je piemol laten ziet !!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die presentatie wordt ook gefilmd, godsamme
Heb je goed even chillen en plat !! Nog 13 uur !!!!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackje heineken staan. Geen halve liters, pak er max 4 en op tijd naar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |