SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:05 schreef robdriessen het volgende:
En nog meer slecht nieuws komt binnen.
Het is een wonder dat Iggy nog leeft...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto en dan te bedenken dat Iggy de enige is die nog leeft, hij is weliswaar de jongste van deze 3, maar als ie nog een jaartje of 3 kan volhouden.....
Drie gasten die echt wel een dikke stempel op de popmuziek hebben gedrukt.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is een wonder dat Iggy nog leeft...
Maar wel een mooie foto idd
Jupquote:Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie gasten die echt wel een dikke stempel op de popmuziek hebben gedrukt.
Dit ja, en daarbij is Bowie niet hip & trendy onder de kutpubers die een nummer dat net uit de Top 40 is verdwenen, al "ouderwetse muziek" vinden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
De M van MTV is allang niet meer van toepassing.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:05 schreef robdriessen het volgende:
En nog meer slecht nieuws komt binnen.
Hij was idd echt een gigant!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:02 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik hoorde het slechte nieuws vanochtend bij Ekdom op de radio, terwijl ik in de auto zat. Vervolgens op het werk heb ik heel veel David Bowie gehoord. Wat een oeuvre heeft die man afgeleverd en wat was hij innovatief (en wat ben ik liefhebber van Ziggy Stardust en Low).
Heb jij hem ooit live gezien?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was idd echt een gigant!
Ik sta zelden echt stil bij de dood van een beroemde artiest, maar dit is wel even wat anders.
It's a bloody shame.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ik ben bijna alleen naar rock- en metalconcerten geweest.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |