SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je wat zo fijn is? Je kan nu al bedenken dat er vanavond een of andere ongewassen hippie bij DWDD mag komen vertellen wat voor 'n held dat Bowie was.
twitter:JettRebelNL twitterde op maandag 11-01-2016 om 10:20:40Vanavond @JettRebel te gast bij DWDD om te praten over David Bowie. ❤ #BOWIEFOREVER reageer retweet
Ik zie ons binnenkort weer teruggaan naar zelfvoorziening. Thans, een deel van de bevolking die dit al gewend was. Het is een beetje raar dat we moesten wachten op een vluchtelingencrisis om te zien dat onze politici niet deugen en teveel belangenverstrengeling hebben. Er is een tegengeluid, maar wel van het verkeerde soort. Met de huidige koers, het opstoken van de plebs door de media en onze politici die nog steeds voor hun eigen carrière gaan na hun politieke loopbaan ipv het volk te vertegenwoordigen gaat het binnenkort gewoon fout.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, maar je moet ergens beginnen. Oekraïne is gewoon een muppet-staat van de VS, predident en premier zijn vanuit de VS ingevlogen en kregen de nationaliteit binnen 1 dag. En het dan denken dat mensen dat niet door hebben. Ik ga tegen stemmen, denk ik.
Ander voorbeeld is milieu. Even zonder geitenwollensokken-gedoe: je huis energieneutraal maken en zelf energie opwekken maakt je niet meer afhankelijk van grote (energie)bedrijven met allemaal bobo's die zichzelf belangrijk vinden en macht willen hebben en houden. Dat zou dus een oplossingsrichting kunnen zijn, maar nee: er wordt gekozen voor een megalomaan energiepark in de Noordzee, en een een of ander groot energietransportsysteem in Duitsland etc. Wederom de macht en de lobby van grote bedrijven die willen blijven bepalen wat goed voor ons is.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]twitter:JettRebelNL twitterde op maandag 11-01-2016 om 10:20:40Vanavond @JettRebel te gast bij DWDD om te praten over David Bowie. ❤ #BOWIEFOREVER reageer retweet
quote:
ik ga wizzy, firebird is eindelijk gebuffedquote:Op maandag 11 januari 2016 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar misschien wizard. Hoop dat die beter is dan in S4.
Toen eindigde ik met monk en barbarian omdat die de enige classes waren die echt meetelden in grift farming.
Guild wars 2 niks voor je? Best leuke open world pvpquote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gespeeld, zal eens gaan bekijken want zit beetje zonder games nu.
http://www.greenmangaming.com/most-anticipated-2016/quote:Op maandag 11 januari 2016 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gespeeld, zal eens gaan bekijken want zit beetje zonder games nu.
Democratiequote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
e altijd al op heeft gestemd. Democratie bitch please we leven in een oligarchie. We zouden veel beter af zijn met één leider in plaats van dit partijengeneuzel.
Is wel een MMO of niet? Ben daar de laatste tijd beetje mee gestopt eigenlijk, omdat er teveel tijd in gaat zitten vaak. Heb wel veel goede verhalen over die game gehoord ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Guild wars 2 niks voor je? Best leuke open world pvp
Nice, thanksquote:Op maandag 11 januari 2016 13:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.greenmangaming.com/most-anticipated-2016/
-25% tje
Ik zag in polls al veel mensen voor wiz gaan idd, dus dacht daar is vast veel aan verbeterd. Mocht ook wel, want het is een leuke class alleen kon nooit echt meekomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga wizzy, firebird is eindelijk gebuffed
Topkek. Dikke Henk zigeunerbloed bevestigd.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]twitter:JettRebelNL twitterde op maandag 11-01-2016 om 10:20:40Vanavond @JettRebel te gast bij DWDD om te praten over David Bowie. ❤ #BOWIEFOREVER reageer retweet
beter voorkomen dan genezen tochquote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Questular het volgende:
Het ergste vind ik van die stemmers die altijd dezelfde partij stemmen omdat het al generaties lang zo is. Elke verkiezing weet ik al dat de CDA de meeste stemmen gaat krijgen in de gemeente hier, omdat het hier vol zit met oudjes die altijd CDA hebben gestemd en zullen blijven stemmen. 1x is de PVV de grootste partij qua stemmen geweest hier....want ja kleine dorpjes in Zuid-Limburg hebben de meeste problemen met moslims....
En als ze wel anders stemmen is het idd of PVV of 50plus (quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Questular het volgende:
Het ergste vind ik van die stemmers die altijd dezelfde partij stemmen omdat het al generaties lang zo is. Elke verkiezing weet ik al dat de CDA de meeste stemmen gaat krijgen in de gemeente hier, omdat het hier vol zit met oudjes die altijd CDA hebben gestemd en zullen blijven stemmen. 1x is de PVV de grootste partij qua stemmen geweest hier....want ja kleine dorpjes in Zuid-Limburg hebben de meeste problemen met moslims....
Daar hoef je niet eens over te speculeren. Zou wel mooi zijn als we aan de andere kant ook nog Donald Duck Trump aan de macht zouden krijgen, is de poppenkast helemaal compleet.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:57 schreef Faeroer het volgende:
Denk dat mensen nu PVV gaan stemmen omdat de rest zuigt (PVV ook, maar REVOLUTIE! ...).
50Plus met die smerige huichelaar Henk Krol.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
En als ze wel anders stemmen is het idd of PVV of 50plus (![]()
![]()
)
Trump heeft tenminste genoeg geld om niet afhankelijk te zijn van de joodse lobby.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens over te speculeren. Zou wel mooi zijn als we aan de andere kant ook nog Donald Duck Trump aan de macht zouden krijgen, is de poppenkast helemaal compleet.
Dat is bij trump altijd maar de vraag. Die kan de ene dag 2 miljard in z'n achterzak hebben en 3 dagen later 3 miljard schuld hebbenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Trump heeft tenminste genoeg geld om niet afhankelijk te zijn van de joodse lobby.
WvW is toch geen open world pvp, vriend. Is een aparte zone voor pvp.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Guild wars 2 niks voor je? Best leuke open world pvp
Dit. Mensen voelen gewoon aan dat ze gepeopled worden. Daar is de populariteit van Trump, Wilders etc. een reactie op.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Trump heeft tenminste genoeg geld om niet afhankelijk te zijn van de joodse lobby.
Maar dat maakt hem niet minder idioot. In de VS zijn alle kandidaten voor deze verkiezingen echt gigantische idioten. Hillary, Ben Carson, Bush etc. echt johquote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
In GW2 is dat niet zo. Je hoeft niet elke paar maanden/jaar je gear te upgraden en zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is wel een MMO of niet? Ben daar de laatste tijd beetje mee gestopt eigenlijk, omdat er teveel tijd in gaat zitten vaak. Heb wel veel goede verhalen over die game gehoord ja.
ik vind dat hij wel goede dingen zegtquote:Op maandag 11 januari 2016 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niet minder idioot. In de VS zijn alle kandidaten voor deze verkiezingen echt gigantische idioten. Hillary, Ben Carson, Bush etc. echt joh. De enige kandidaat die me enigszins hoop geeft is Bernie Sanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |