abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159018461
Europa op de rand van oorlog.
Zonder wrijving geen glans
pi_159018924
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Europa op de rand van oorlog.
Nee, oorlogen aan de rand van Europa. Dat geeft veel ellende.
pi_159019214
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Die legerchef is niet zomaar iemand die zomaar iets roept. Het opmerkelijke vind ik vooral zijn advies om je te bewapenen. Wat vind jij daarvan?
Zeker met een Zwitsers zakmes.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_159019320
Bewapen uzelf, vertrouw niemand, en wees altijd op uw hoede door het ergste te verwachten. Maar voor de rest is er niets aan de hand hoor.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:11:24 #180
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_159019576
"Switzerland does not have an army. Switzerland is an army."

Check ook dit boek: http://www.bol.com/nl/p/l(...)se/1001004000657919/
pi_159019937
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt van de overheid niet verwachten dat zij zich zo afwijzend opstelt richting moslims. Aanhangers van de islam die zich prima weten te gedragen en hier willen blijven wonen, moet je het idee geven dat ze welkom zijn. Met de door jou voorgestelde aanpak vergroot je juist de kloof tussen moslims en niet-moslims en werk je dus problemen in de hand.
Maar je kunt van een overheid wel een fatsoenlijk asielbeleid verwachten, niet alleen voor ons maar ook voor iedere asielzoeker. Dat is in mijn ogen niet iedereen opvangen maar ook een fatsoenlijk terugkeer beleid en zorgen voor een stabiele regio want wat heb je aan een stabiel Syrië als wij vervolgens alle hoogopgeleiden houden omdat we die door de vergrijzing nodig hebben en de ongewensten sturen we retour.
Want zelfs als je de vluchtelingen crisis niet meerekent voeren we een inhumaan vluchtelingen beleid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 11 januari 2016 @ 21:45:42 #182
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159026235
quote:
Volgens jouw argumentatie zouden we door Marokko.nl als bron te gebruiken kunnen concluderen dat men heel Europa wil innemen, alle moslims Joden willen vernietigen en autochtonen haten.
pi_159028569
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://speisa.com/modules(...)-urgent-warning.html

Ik ben het wel met hem eens dat we een onrustige tijd tegemoet gaan, al zou ik eerder van ernstige sociale onlusten dan van een burgeroorlog spreken.
Zijn advies aan de bevolking om zich alvast maar te bewapenen snap ik niet zo goed. Want als iedereen straks met een semi-automatisch wapen rondloopt lijkt het mij veel moeilijker voor de regering om die oorlog nog onder controle te krijgen dan wanneer de mogelijkheid tot vuurwapengeweld enkel bij de regering en een paar verdwaalde terroristen ligt. Ik zou als chef dan eerder oproepen tot het inleveren van wapens.
Hij heeft het dan ook over zwitsers die zich meer moeten gaan bewapenen. In Zwitserland is dit gebruikelijk indien er in omringende landen gevaarlijke spanningen zijn. Misschien dat er enkele burgers meer sneuvelen door dat toegenomen algemeen wapenbezit maar dat weegt niet op tegen de voordelen die de zwitsers erdoor ten deel is gevallen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Digi2 op 11-01-2016 23:00:31 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_159030066
Ik vrees dat hij gelijk heeft en dat dit binnen een paar jaar zal gaan gebreid. RIP mede FOK!kers :'(
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:03:32 #185
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159063924
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gevoel van urgentie dat wordt uitgedragen door onder anderen Elfletterig, deel ik in ieder geval niet.
Jij wordt ook altijd eerst tot op je onderbroek nat voordat je doorhebt dat het regent?

Het hele idee van voorkomen is dat je kijkt naar de gevolgen die kunnen ontstaan. Niet naar dingen die al zijn ontstaan.

En je hoeft maar naar om het even wel willekeurig land te kijken die dacht dat de islam wel meeviel om te zien wat een hellhol dat geworden is.

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Aanhanger van de islam die zich prima weten te gedragen en die hier willen blijven wonen, zijn hier welkom en kunnen hier gewoon blijven wonen.

De aanpak die ik voorstel, vergroot niet de kloof, maar verkleint juist de kloof tussen de moslims en niet-moslims in Nederland. We rekenen namelijk af met extremisme en radicalisering, we bieden hier alleen plaats aan gematigde, normale moslims.
Ik geloof niet in gematigde moslims, sorry. Dat is net zoals je denkt dat er gematigde nazi's waren. Daar is die hele overtuiging namelijk niet naar, die staat haaks op onze normen en waarden dus ook al ben je gematigd dan denk je alsnog totaal anders over allerlei zaken dan westerlingen. Die frictie zal daarom altijd blijven.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:31:34 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159064446
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

Neem alleen al je voorstel om de remigratie te bevorderen. Daarmee schep je het beeld dat moslims hier niet welkom zijn. Om maar te zwijgen over jouw toon, die ronduit afwijzend is. Je herhaalt nota bene dat je het aantal moslims in ons land wil beperken, ongeacht of ze wel of niet extremistisch zijn. Denk je werkelijk dat moslims zich nog deel voelen van onze samenleving, als de overheid die boodschap uitdraagt?

Moslims voelen zich en zijn over het algemeen ook geen onderdeel van de bevolking. Ik pik zomaar even willekeurig wat cijfers waaruit dat blijkt:

https://ejbron.wordpress.(...)frankrijk-is-moslim/

60% van de gevangenen in Frankrijk is moslim. ZESTIG PROCENT! terwijl slechts 2% van de bevolking daar moslim is.

90% allochtonen in de schilderswijk, waarvan het grootste deel moslim. Van de 33.000 inwoners hebben er maar liefst 6860 een vorm van uitkering. Dat is bijna 21%. Het gemiddelde in NL is rond de 8%.

https://wijblijvenhier.nl/1924/ik-presenteer-u-de-schilderswijk/
http://www.dichtbij.nl/de(...)rekkers-kaartje.aspx

In Frankrijk hetzelfde laken en pak in de Banlieus van Parijs waar het overgrote deel moslim is met maar liefst 44% werkloosheid.

In zijn totaliteit gezien ligt het werkloosheidspercentage onder moslims op tussen de 29% en 39%

https://www.facebook.com/moslimvandaag/posts/279823172128819

Criminaliteitscijfers onder moslims zijn ook in andere landen extreem:

http://www.rijnlandmodel.(...)_cijfers_bronnen.htm

Hoe je het ook wendt of keert, ze doen al amper mee aan de maatschappij, zijn extreem bovengemiddeld veel vaker crimineel (zo is bv slechts 1 % van de straatrovers in Rotterdam autochtoon)

[ Bericht 4% gewijzigd door Metro2005 op 13-01-2016 11:40:14 ]
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:34:30 #187
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159064509
Nog steeds zie ik geen burgeroorlog gebeuren. Wie staan er tegenover elkaar? Enkel heel Europa versus een stel criminele vluchtelingen en ander uitheems gespuis. Dat gaat geen burgeroorlog opleveren, het zal juist leiden tot repressief beleid richting deze criminelen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:36:46 #188
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159064566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
Nog steeds zie ik geen burgeroorlog gebeuren. Wie staan er tegenover elkaar? Enkel heel Europa versus een stel criminele vluchtelingen en ander uitheems gespuis. Dat gaat geen burgeroorlog opleveren, het zal juist leiden tot repressief beleid richting deze criminelen.
Daar kan ik, in tegenstelling tot een oorlog, wel mee leven.
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:49:41 #189
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159064870
Iemand die zegt wat iedereen vreest! STOP met het binnenhalen van problemen, deporteer bestaande problemen, en maak Europa weer een plek waar je 's avonds overal over straat kan gaan!
WAAROM wil de politiek ons zo graag vernietigen?
censuur :O
pi_159064873
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Amen.
pi_159064898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Iemand die zegt wat iedereen vreest! STOP met het binnenhalen van problemen, deporteer bestaande problemen, en maak Europa weer een plek waar je 's avonds overal over straat kan gaan!
WAAROM wil de politiek ons zo graag vernietigen?
Ga zelf de politiek in dan.
pi_159064987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
Totdat het "ingeburgerde" gespuis zich gaat keren tegen de autochtone bevolking, en die kant rolt het langzaam op.
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:55:56 #193
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159065021
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:36 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik ook, en het is keihard nodig. Europa moet van z'n koudwatervrees af en beginnen met uitzetten, opsluiten en verdedigen van grenzen (zowel fysiek als spreekwoordelijk).
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159065094
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://speisa.com/modules(...)-urgent-warning.html

Ik ben het wel met hem eens dat we een onrustige tijd tegemoet gaan, al zou ik eerder van ernstige sociale onlusten dan van een burgeroorlog spreken.
Zijn advies aan de bevolking om zich alvast maar te bewapenen snap ik niet zo goed. Want als iedereen straks met een semi-automatisch wapen rondloopt lijkt het mij veel moeilijker voor de regering om die oorlog nog onder controle te krijgen dan wanneer de mogelijkheid tot vuurwapengeweld enkel bij de regering en een paar verdwaalde terroristen ligt. Ik zou als chef dan eerder oproepen tot het inleveren van wapens.
Nee, je moet je als burger kunnen beschermen als de overheid het laat afweten. Het is te gek voor woorden dat slechts criminelen en terroristen hier kunnen rondlopen met wapens en dat het de burger verboden wordt zichzelf te kunnen verdedigen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:04:16 #195
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159065160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef byah het volgende:

[..]

Totdat het "ingeburgerde" gespuis zich gaat keren tegen de autochtone bevolking, en die kant rolt het langzaam op.
Hoe groot is die groep? En hoe georganiseerd?
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:04:36 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159065167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, je moet je als burger kunnen beschermen als de overheid het laat afweten. Het is te gek voor woorden dat slechts criminelen en terroristen hier kunnen rondlopen met wapens en dat het de burger verboden wordt zichzelf te kunnen verdedigen.
De gemiddelde burger is nog te achterlijk om goed voor zichzelf te worden, liever niet dat die ook nog legaal toegang tot een vuurwapen heeft. Anders krijg je hier ook USA-taferelen met tienduizenden vuurwapendoden per jaar. Daar is af en toe een aanslag niks bij.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:06:14 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159065202
quote:

[..]

Lekker man, iedereen met een Tanfoglio in z'n zak _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159065208
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]

De gemiddelde burger is nog te achterlijk om goed voor zichzelf te worden, liever niet dat die ook nog legaal toegang tot een vuurwapen heeft. Anders krijg je hier ook USA-taferelen met tienduizenden vuurwapendoden per jaar. Daar is af en toe een aanslag niks bij.
Dus je prefereert een aanslag boven het recht jezelf te beschermen? Tja, daar win je de oorlog niet mee.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:07:20 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159065225
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Van die tienduizende vuurwapendoden is bijna driekwart zelfmoord en vergeet niet dat er jaarlijks zo'n 2,5 miljoen (!) incidenten voorkomen worden doordat het merendeel vuurwapens heeft.

In Amerikaanse steden waar vuurwapens verboden zijn of aan strikte regels zijn gebonden is de
criminaliteit hoger dan in steden waarin iedereen vuurwapens heeft.

Dat zijn dan alleen waar dingen die je nooit uit de mond van bv Obama zal horen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:07:38 #200
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159065234
quote:

[..]

Helemaal gelijk in. Om huis en haard te beschermen heb ik al een leuke verrassing voor kwaadwillenden.
Ben zeer benieuwd naar het vuurwapen bezit onder allochtonen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')