quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Destiny The Taken King te koop.
Mijn broertje had deze game gekocht omdat het hem wel leuk leek, maar hij vindt er geen reet aan. Codes zijn nog niet gebruikt. Gewoon complete game dus![]()
Mag weg voor 30 euro exclusief verzenden of ophalen in Dordrecht.
DQ heb ik voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:44 schreef Drankster het volgende:
Te koop/Ruil:
-Shadow of Mordor: GOTY
Gezocht:
Final Fantasy X/X-2 HD
Dragon Quest Heroes
Rainbow Six: Siege
Cool, kan ik je blij maken met SoM? Waar kan ik het eventueel ophalen? Recent Siege gekocht via MP maar is na een week nog steeds niet aangekomen.quote:
Hij is alleen te koop, ik ben niet op zoek naar iets momenteel. 22,50 en af te halen in Utrecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, kan ik je blij maken met SoM? Waar kan ik het eventueel ophalen? Recent Siege gekocht via MP maar is na een week nog steeds niet aangekomen.
Nice voor 2 tientjes kom ik hem halen, ik woon zelf in Amersfoort dus dat is 15-20 min met de trein. Ben je bereid naar het CS te komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef pyramid_head het volgende:
[..]
Hij is alleen te koop, ik ben niet op zoek naar iets momenteel. 22,50 en af te halen in Utrecht.
Ja hoor, geen probleem. Ik kan helaas geen dm's sturen omdat dit een nieuw account is. Je kan me mailen naar psn8106@gmail.com voor een afpraak.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice voor 2 tientjes kom ik hem halen, ik woon zelf in Amersfoort dus dat is 15-20 min met de trein. Ben je bereid naar het CS te komen?
Verkeerde topic, hier moet je zijn: V&A / [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 26quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Verder nog wat PS3 games:
- World Championship Snooker 2007
- FIFA 10
- FIFA 11
- FIFA 12
- FIFA 13
Geen idee wat ik er voor wil eigenlijk
Oeps. Sorry.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verkeerde topic, hier moet je zijn: V&A / [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 26
ik heb hem al.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef pyramid_head het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Ik kan helaas geen dm's sturen omdat dit een nieuw account is. Je kan me mailen naar psn8106@gmail.com voor een afpraak.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:32 schreef Leonos het volgende:
Fallout 4 gezocht!
Metal Gear Phantom Pain te koop!
Ik zou 'm lekker voor 30 weg doen aangezien hij voor 39,50 nieuw te krijgen is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Spaulding het volgende:
Te koop: Fallout 4.
Heb een bod van ¤30,- staan, wil er zelf ong ¤35,- voor.
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef dnn- het volgende:
Gezocht:
Killzone
Farcry 4
GTA V
Wolfenstein
Bij voorkeur goty edities.
Iets leuks te ruil?quote:
Hoeveel voor Until dawn en MGS (als losse koop)quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:43 schreef Multiply het volgende:
Te koop:
Until Dawn
Batman Arkham Knights
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (nog in plastic)
Hoeveel voor MGS?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:32 schreef Leonos het volgende:
Fallout 4 gezocht!
Metal Gear Phantom Pain te koop!
Until Dawn 30,-quote:Op maandag 15 februari 2016 09:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hoeveel voor Until dawn en MGS (als losse koop)
Nieuwe prijzen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:43 schreef Multiply het volgende:
Te koop:
Until Dawn - ¤ 25,- inclusief
Batman Arkham Knights ¤ 25,- inclusief
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (nog in plastic) ¤ 30,- inclusief
ik wil die uncharted collection welquote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Aageboden:
- Batman Arkham Knights 20¤
- Black Ops 3 25¤
- Uncharted the Nathan Drake Collection 20¤
Alle excl. verzendkosten
PMquote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik wil die uncharted collection wel
Black ops ruilen tegen the last of us? Of een bod van 25 inc.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Aageboden:
- Batman Arkham Knights 20¤
- Black Ops 3 25¤
- Uncharted the Nathan Drake Collection 20¤
Alle excl. verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |