Deze dame weetquote:Op maandag 11 januari 2016 02:09 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Dan ken je Ruud nog niet. Lekkerste saus
Ot: ga slapen aub
pics zijn essentieel hier iddquote:Op maandag 11 januari 2016 03:00 schreef Drolflap het volgende:
Foto van koelkast nodig zodat dit topic als legendarisch bestempeld kan worden
Mooi, dat kun je nu even foto van je volle koelkast makenquote:
waarom?quote:Op maandag 11 januari 2016 04:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi, dat kun je nu even foto van je volle koelkast maken
ohquote:Op maandag 11 januari 2016 06:20 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daarmee verdien je ultiem FOK!respect
een nachtmerrie?quote:
?? ik ben 1.75 en 68 Kg. Prima op gewicht lijkt me. Dit wijf is gewoon eng. Ik weet niet wat ze wilt maar ik had net de ontbijtservice over de vloer.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:29 schreef Pharkus het volgende:
Ze weet dat de liefde van de man door de maag gaat en ze vindt dat je wel wat mag aankomen. Over een maand ga je trouwen.
Satesaus maken met calve pindakaasquote:Op maandag 11 januari 2016 02:06 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je:
Calve Pindakaas in een pannetje gooien.
Ketjap erbij. Madame jeanette pepertje, melk, djintang, ketoembar en een beetje sambal
beste satesaus ooit (Y)
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Doet me aan deze denken: (NSFW)Dit is dan wel weer grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |