quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
MF moet mee met dr vader, alleen die leier loopt rond te bazuinen dat wij aan zn kop liepen te zeiken dat we wilde gaan.
Tis wat, meid.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
MF moet mee met dr vader, alleen die leier loopt rond te bazuinen dat wij aan zn kop liepen te zeiken dat we wilde gaan.
Wat is loos?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan beter man. Gaat niet zo lekker.
Daar
quote:Op maandag 11 januari 2016 02:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat is loos?
Hier wel prima
Dit is een bericht voor insomia van de theguyver
De theguyver had het in een verkeerd topic gepost![]()
Zo praat je toch niet over je vader MF'jequote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef MotherFoker het volgende:
Is David Bowie overleden?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef theguyver het volgende:
Geen grote fan maar toch wel sneu, ken m vooral van muziek uit Omikron: The Nomad Soul, en acteerwerk in Labyrinth en natuurlijk!
Rip David Bowie
1e wat ik las vanmorgenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef theguyver het volgende:
Geen grote fan maar toch wel sneu, ken m vooral van muziek uit Omikron: The Nomad Soul, en acteerwerk in Labyrinth en natuurlijk!
Rip David Bowie
Jup zonde, goed musicusquote:
Ik vond Under Pressure met Freddie Mercury geweldig.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup zonde, goed musicus![]()
Al ben ik geen fan, het is wel jammer.
Ik ook daarom even hier gepost.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik vond Under Pressure met Freddie Mercury geweldig.
Wat is er loos Inso_?quote:
Ja het gaat. Frustrerende week gehad. Beetje steeds als stront behandeld terwijl broertje hier 900 euro een videokaart heeft gehad en nu doet alsof we/ik nooit wat goed kunnen doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ook daarom even hier gepost.
Maare gaat het allemaal wel MF? ik zie alleen maar frustratie in je posts.
tja dat klinkt ook niet eerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja het gaat. Frustrerende week gehad. Beetje steeds als stront behandeld terwijl broertje hier 900 euro een videokaart heeft gehad en nu doet alsof we/ik nooit wat goed kunnen doen.
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
tja dat klinkt ook niet eerlijk.
Mja soms moet je het beste er van maken.
Misschien een keer het huis uit gaan.
"t is maar een idee hoe oud ben je nu?
BTW iemand al iets gehoord van BPN?
quote:
Voor mij is dat te laatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!
is dat een studie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF heeft ouders eindelijk overgehaald want ouders wilden dat ze geen thuisstudie deed maar is nu geregeld en MF gaat haar droom achterna en gaat Wedding Planner worden!
Ik dacht meer een cursus.quote:
Ja klopt maar, mensen doen zich voor als kapper na beetje youtube te hebben gezien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef kalinhos het volgende:
Nja iedreen kan een schaar in zn handen houden, maar knippen van haar kost je toch wel 2 jaar opleiding dacht ik?
2 maand, damn wat ga je doen Vance wereldreis?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Vance het volgende:
Under Pressure...
Bowie en Lennox samen (Pjew)
Nog 10 dagen en dan heb ik 2 maand vakantie!!!!
Take Care!
24 januari vlieg ik met KLM aan op San Francisco.. 2 maart via Las Vegas weer terug (Hoop ik)quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 maand, damn wat ga je doen Vance wereldreis?
Oeh nice, niet van de golden gate bridge springen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef Vance het volgende:
[..]
24 januari vlieg ik met KLM aan op San Francisco.. 2 maart via Las Vegas weer terug (Hoop ik)
dit wordt de 7de keer
Ik moest eesrt niks van de USA hebben . Ik vond het een waardeloos land.. maar een maal geweest brengt verslaving! vooral aan parks !
Bij mij is VS een land van mixed feelings.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef Vance het volgende:
[..]
24 januari vlieg ik met KLM aan op San Francisco.. 2 maart via Las Vegas weer terug (Hoop ik)
dit wordt de 7de keer
Ik moest eesrt niks van de USA hebben . Ik vond het een waardeloos land.. maar een maal geweest brengt verslaving! vooral aan parks ! Te noemen Grand Canyon, Monument Valley, Antelope canyon etc etc.
rust en ruimte
Beetje veel christmas ...quote:
In 2014 was ik in Malysia... was niet veel goedkoper hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar VS is beetje erg duur. Dus doe ik pas weer als ik groot ben.
Van de 6 weken VS kan ik zo'n ebetje een jaar in azie zitten.
Oh, in Thailand gaf ik daadwerkelijk heel veel minder uit aan veel meer luxe dan de VS.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:38 schreef Vance het volgende:
In 2014 was ik in Malasia... was niet veel goedkoper hoor.
Zoals deze?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:35 schreef Vance het volgende:
[..]
Beetje veel christmas ...
Ikzelf vind Bowie op zijn best met Pink Floyd.
Ik vind zelf Meneer Bowie en Mevrouw Lennox zo vreselijk OKquote:
wat moet het worden dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heb met mijn TT zitten kloten!!
ik had het leegquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat moet het worden dan?
hoi Inso
Wat denk je dat ik ga doen dan in januari /februariquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik weer VS ga, zou ik deep south doen
ook deep south?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:47 schreef Vance het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ga doen dan in januari /februari
O.K. Corral en Boothill Cemeteryquote:
fixedquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heb met mijn TT zitten kloten!!
Ge-wel-digquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:56 schreef DeMolay het volgende:
Mijn helden
Mott the hoople
mick ronson is zijn oude maat van het begin
HARD DRAAIEN
Kijk Mick Heroes weer nailen dan , met vioolpick
P.S. Mick (Mick Ronson)is in 1993 heengegaan aan leverkanker.
ze gaan wel snel in mijn muziekwereld (plus Ronnie , lou ,garry and lemmy)
Div!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:46 schreef Divje het volgende:
Gecondoleerd mensen
En de verlate beste wensen voor jullie allemaal![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Div!!![]()
![]()
Jij ook de allerbeste wensen
Ben thuisgebleven en heb me verbaasd over het domme vermaak van andere mensenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heel gezellig. Jij ook? Bij familie?
Hoe gaat het met je? Je werd gemist hoor
Ja, het kan leuk zijn maar kan ook enorm veel stress geven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben thuisgebleven en heb me verbaasd over het domme vermaak van andere mensen![]()
paar flessen wijn en garnaaltjes soldaat gemaakt en 1 januari slapend doorgebracht
.
Blij dat al die feestdagen weer voorbij zijn zeg.
True thatquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het kan leuk zijn maar kan ook enorm veel stress geven.
Wanneer was dat? Toen met die ijsprut?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
Div!
Terug van weg geweest
Nog wel even één ding, voortaan mag je wel wat vriendelijker gedag zeggen hoor
Ja ik net zo, had oordopjes in en alleen focus op het niet vallenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Divje het volgende:
[..]
True that
[..]
Wanneer was dat? Toen met die ijsprut?Dacht al dat jij dat was maar was te geconcentreerd bezig met niet op m'n bek gaan, stoned was dat nog een hele opgave
Sorry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja ik net zo, had oordopjes in en alleen focus op het niet vallen
Deze baas is niet meer kom ik net achter.
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel overeind gebleven?oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ben die gehele ijzel periode niet gevallenquote:
Nicequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben die gehele ijzel periode niet gevallen(even afkloppen aangezien er weer kou aankomt)
Jij wel onderuit gegaan?
Hoe was hier het vuurwerk met oud en nieuw?
Wij zijn naar de rietplas geweest, drank mee en vuur gemaakt op het eiland daar voor marshmallows.
Tegen 12 had je op het eiland een 360 graden view aan vuurwerk.
Ah, het echte pauper oud en nieuw dus, maakte mij ook wel zorgen of de ruiten er nog wel in zouden zitten hier als ik de volgende dag terug zou komen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice
Je hebt niks gemist aan vuurwerk, op wat geknutselde brandbommen na(haarlak icm lawinepijl oid), is een mooie bruine plek van overgebleven op 't veldje
en het traditionele platbranden van oude meubels..
Ben ook niet onderuit gegaan, vooral door te schuifelen op de spekgladde stukken.
Bij sommige knallen trilden de ruiten nog even na ja.. Pffquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, het echte pauper oud en nieuw dus, maakte mij ook wel zorgen of de ruiten er nog wel in zouden zitten hier als ik de volgende dag terug zou komen.
En echt he, dat lopen met ijzel is zo'n gedoe.
Ene moment loop je relax niets aan de hand de man te wezen over het ijs, en dan opeens schiet je voet weg en corrigeer je met je armen je evenwicht weer terug.
Daarna weer doorlopen alsof je neus bloed
Richterquote:
DIVMEISTERquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben thuisgebleven en heb me verbaasd over het domme vermaak van andere mensen![]()
paar flessen wijn en garnaaltjes soldaat gemaakt en 1 januari slapend doorgebracht
.
Blij dat al die feestdagen weer voorbij zijn zeg.
Ja ik heb geen idee heb m al DM gestuurd vorige week en verder niks meer van weer gehoord..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar onze theorie-examen bro.
Toen ik gisteren of eergisteren op zijn profiel keek bleek dat hij al 9 dagen niet op fok was geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee heb m al DM gestuurd vorige week en verder niks meer van weer gehoord..
BIZAR
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
Ik kwam deze weer eens tegen en ik moest meteen aan jullie denken, BNW-homies.
Niks voor BPNquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Toen ik gisteren of eergisteren op zijn profiel keek bleek dat hij al 9 dagen niet op fok was geweest.
Jij take care en heel veel plezier op vakantiequote:
Die vind ik geweldig. Ook de uitvoering van Mark Almond. Ken je die?quote:
Mocht hij gezakt zijn dan vindt hij het misschien vervelend om hier te posten. Maar dat is nergens voor nodig want volgende keer beter toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Toen ik gisteren of eergisteren op zijn profiel keek bleek dat hij al 9 dagen niet op fok was geweest.
Dit is ook niet de stem van Bowie maar ik vind dit een van de beste covers!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:30 schreef DeMolay het volgende:
vind het niks.....iggy heft bowie lager laten zingen maar dit is niet zijn stem
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:13 schreef Vance het volgende:
Ik heb nog een boel te doen voordat ik ga vliegen![]()
Maar nog even voor de gitaar liefhebbers->
Take Care!
Lekker he, dat het bijna zover isquote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Vance het volgende:
[..]
Dit is ook niet de stem van Bowie maar ik vind dit een van de beste covers!
Paar jaar geleden heb Ik Silje live mogen meemaken op North Sea ! wat en geweldig optreden.
Groet!
Lav dank je. ik heb vanaf vanmorgen 07.00 nu 2 maand vakantie
Beetje raar idee dat ik volgende week in Umerica rondrij
deze?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef THEFXR het volgende:
nu om 22.00 uur de bijlmerramp op national geographic channel
Lekkerquote:
Hier zitten ook wel een vette solos in:quote:
Vond het tegenvallenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was het wat?
En goeie maandag iedereen
had je die hier boven wel gezien?quote:
yep, die had ik al gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
had je die hier boven wel gezien?
Duidelijk CGImaar wel goed en informatief!
GUYVIEEEquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
DIVMEISTER![]()
waar ben je geweest man, ik heb je gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different.
KUTPSV, TYFUSSNEEUW.NOODLES
IMMERSGENOT WEGSTAMPPOTTEN
Nu ff roken..
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
GUYVIEEE
Ik was weg, ff terug, weer weg, nu weer ff terug, straks weer ff weg. Zoiets
Het leven zonder internet en tv is... verdomd rustig kan ik jullie zeggen.ergens wel heerlijk om zo lekker onwetend te zijn over wat er allemaal speelt vandaag de dag. Aan te raden!
Mis jullie ook hoor, pffDivSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different.
Nu ff roken..![]()
[..]
GUYVIEEE
Het leven zonder internet en tv is... verdomd rustig kan ik jullie zeggen.ergens wel heerlijk om zo lekker onwetend te zijn over wat er allemaal speelt vandaag de dag. Aan te raden!
Mis jullie ook hoor, pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different.
Nu ff roken..Divje
Er staat nog een vraag voor u open!!
[..]
GUYVIEEE
Mis jullie ook hoor, pffHet toont ware lef en ontzettende enorme, massieve, dik-be-aderde met-je-hartslag-meekloppende ballen om dit te doen. Ik wens je dan ook oprecht een goed herstel toe, ook al ken ik je alleen via internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different.
Nu ff roken..
Mee eens. Maar Div is dan ook niet voor niets Div-god. Die gaat al zijn doelen halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het toont ware lef en ontzettende enorme, massieve, dik-be-aderde met-je-hartslag-meekloppende ballen om dit te doen. Ik wens je dan ook oprecht een goed herstel toe, ook al ken ik je alleen via internet.
Hier is het nu -1 dus man man wat een strenge winterquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel wel goed, beetje koud
daar
hier is het -2, maar heb vies last van de vingers. de gewrichten daar, zeg maar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het nu -1 dus man man wat een strenge winter![]()
Ik heb daarnet een FOK!-mok besteld meter op
.
Klinkt als reumatische klachten? Niet fijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier is het -2, maar heb vies last van de vingers. de gewrichten daar, zeg maar.
overmorgen weer 12 graden
Al sinds puberteit zover ik kan herinneren, maar alleen met kou.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als reumatische klachten? Niet fijnHad je daar al eerder last van?
Prachtig.quote:
Prachtig, wat een godquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prachtig.
Deze vind ik ook zo goed van hem
Open een topic zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:53 schreef ChrisCarter het volgende:
Het valt me tegen dat er niemand van de "truthers" of "bnw-ers" hier trouwens ook maar iets heeft gepost over bijnvoorbeeld Comissie Stiekem.
quote:
Dankje MF heeft dit nummer op repeat staan als ze het even niet ziet zitten en daarna kan ze er weer tegen aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh dat hakt er lekker in
MF heeft goeie smaak
Ben laatste week erg druk!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Mijn topics lopen niet zo'n storm dus ik laat deze mooi aan een ander. Het was enkel een frisse constatering van mijn kant. Blijkbaar is dat een soort van "mindere" conspiracy ofzo die BNW niet waardig is?
Iggy?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef DeMolay het volgende:
Iggy Pop en Josh Homme geven voorproefje nieuwe plaat
heb hem wel live gezien .......arghh
So... die snijdt er wel ff in jaquote:
Wat fantastisch MFquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef MotherFoker het volgende:
MF is dolgelukkig!
Oma heeft gebeld vandaag, opa heeft vandaag voor het eerst weer kunnen staan en zelfstandig kunnen staan, hij heeft een nieuwe therapeut en het is hem in een dag gelukt!
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef MotherFoker het volgende:
MF is dolgelukkig!
Oma heeft gebeld vandaag, opa heeft vandaag voor het eerst weer kunnen staan en zelfstandig kunnen staan, hij heeft een nieuwe therapeut en het is hem in een dag gelukt!
Super nieuws MFquote:
Vanavond VI? Dat wist ik niet !quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Super nieuws MF
hoe is het verder met de dames?
Straks VI weer lavje
Ja ik kijk amper tv maar om 7 uur hoorde ik net, kan ook herhaling zijn..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond VI? Dat wist ik niet !
Je hebt het stukje drukker gekregen op je werk las ik. Leuk hoor
Alles is nog mogelijk, paar jaar geleden nog dik pak sneeuw in maart.quote:
Nou, idd. Binnenkort maar even een kort weekje richting het zuiden denk ik.. gewoon ff op een strand liggen ipv hier in de regen zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alles is nog mogelijk, paar jaar geleden nog dik pak sneeuw in maart.
Ondanks de matige winter verlang ik wel weer naar warm weer.
egypte en tunesie zijn in de aanbieding , schijnt ook lekker rustig te zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 17:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, idd. Binnenkort maar even een kort weekje richting het zuiden denk ik.. gewoon ff op een strand liggen ipv hier in de regen zitten.
Meh, niet helemaal mijn ding om daarnaartoe te gaan. Zat te denken aan Spanje of Lanzarote.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
egypte en tunesie zijn in de aanbieding , schijnt ook lekker rustig te zijn
Regen dan een paar dagen winterse kou, erna wat lentedagen zoals vandaagquote:Op maandag 25 januari 2016 17:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, idd. Binnenkort maar even een kort weekje richting het zuiden denk ik.. gewoon ff op een strand liggen ipv hier in de regen zitten.
Hmm... Kroatië. Nooit geweest eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Regen dan een paar dagen winterse kou, erna wat lentedagen zoals vandaagKroatië een idee?
Knallen dus donderdagmiddag. Wel fijn om wat van je te horen weerquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi
En nee,ik heb mijn theorie-examen opnieuw niet kunnen afnemen voor de 3e keer ivm privé gedoe(a.s donderdagmiddag wel,voor de 4e en laaste keer).
genoeg strand daarquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmm... Kroatië. Nooit geweest eigenlijk.
Ach wat jammer BPN. Nou ja, donderdag gaat het vast lukkenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi
En nee,ik heb mijn theorie-examen opnieuw niet kunnen afnemen voor de 3e keer ivm privé gedoe(a.s donderdagmiddag wel,voor de 4e en laaste keer).
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Knallen dus donderdagmiddag. Wel fijn om wat van je te horen weer
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat jammer BPN. Nou ja, donderdag gaat het vast lukken
Sleeen schiet alleen niet zo op zonder fatsoenlijke heuvels.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Of ff sleeën in Central Park... dat moet er wel schitterend uitzien daar zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen het kost een bak geld daar allemaal.Dus hou 't maar op een weekie zon denk ik.
Doe je anders eens even extra goed focussen bij het leren en maak zoveel mogelijk proefexamens. Vaak zitten daar al een hele hoop vragen in die je in het examen tegenkomt...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi
Dankquote:Op maandag 25 januari 2016 19:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Doe je anders eens even extra goed focussen bij het leren en maak zoveel mogelijk proefexamens. Vaak zitten daar al een hele hoop vragen in die je in het examen tegenkomt...
https://www.theorieexamenoefenen.nl/nl
Kan de meren van Plitvice ten harte aanradenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmm... Kroatië. Nooit geweest eigenlijk.
Heh, die hebben ze daar wel hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sleeen schiet alleen niet zo op zonder fatsoenlijke heuvels.
Seau! Dat ziet er wel relaxed uit zeg. Maar daar moet je wel 's zomers heen gaan denk ik?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan de meren van Plitvice ten harte aanraden
Het grens bijna aan een spirituele ervaring![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een bezoek aan Jesenovac lijkt me in jou geval ook een must
Da's een flauwe verhoging, schiet niet op.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heh, die hebben ze daar wel hoor.
Ze hebben daar best wel wat aardige verhogingen zitten in CP hoor. Ben je er weleens geweest?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's een flauwe verhoging, schiet niet op.
Ik ben er geweest ja, het park was geen CGIquote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ze hebben daar best wel wat aardige verhogingen zitten in CP hoor. Ben je er weleens geweest?
Niet dat ik daar nou zo nodig wil gaan sleeën ofzo, lol, maar tis maar ff de vraag.
In het hoogseizoen zou ik niet gaan vanwege de enorme druktequote:Op maandag 25 januari 2016 20:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Seau! Dat ziet er wel relaxed uit zeg. Maar daar moet je wel 's zomers heen gaan denk ik?
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ga je lekker gratis online examen-oefening doen,kan je de resultaten niet eens direct bekijken om te zien welke vragen goed/fout zijn.![]()
Gegevens doorgeven om je laten slagen voor je examens.
BigData. Niemand gelooft mijn AI-topic. Toch heb ik het bij het juiste end.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ga je lekker gratis online examen-oefening doen,kan je de resultaten niet eens direct bekijken om te zien welke vragen goed/fout zijn.![]()
Gegevens doorgeven om je laten slagen voor je examens.
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan de meren van Plitvice ten harte aanraden
Het grens bijna aan een spirituele ervaring![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een bezoek aan Jesenovac lijkt me in jou geval ook een must
You love the nightsss too?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Zo... ff wat gitaar door de nacht maar heen dan:
Echt waar joh?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]Hij leeft nog..
we maakten ons al zorge..
maar ging niet zo best lees ik.
balen man.
BigData??quote:Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
BigData. Niemand gelooft mijn AI-topic. Toch heb ik het bij het juiste end.
ja lees maar terugquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
[..]
Echt waar joh?
[..]
BigData??
Boos zijn?voor wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja lees maar terug
Je kwam maar niet terug ... we waren beetje ongerust dat je super boos was of zo
Omdat je het misschien niet gehaald had of zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Boos zijn?voor wat?
Het was meer ontmoedigend berichten op PTA subforum.
Nope, dit vind ik niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
You love the nightsss too?
[ afbeelding ]
quote:
Nightwish prima bandje!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]Met een beetje creepypasta is het best te pruimen hoor
https://www.youtube.com/results?search_query=creepypasta
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat je het misschien niet gehaald had of zo..
dacht al even die heeft zijn pc kapot gegooid..
Je weet het maar nooit
hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Aan jullie muzieksmaak te zien zijn jullie ook zwaar bezeten door de duivel!
Daarom even wat tegenwicht:
Vast welquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Fogel het volgende:
Dames, heren... wat is het complot achter het Zikavirus?
'Vast wel' is het complot guyv?quote:
enige wat ik er over terug kan vinden is deze http://www.haaretz.com/israel-news/science/1.699193quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Vast wel' is het complot guyv?
Lees nog eens wat Fogel plaatste en haal een koffie
quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:07 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen iedereen. Over ene week zit ik hier al een jaar, damn ik heb echt geen leven
Oef mooi filmpjequote:
Super dit keer wel gelijk vertellen en niet ons een maand laten wachten hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hele goedenavond
Ik kan morgenmiddag mijn theorie-examen rijbewijs B afnemen!!!
Morgenmiddag gaan we allemaalquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hele goedenavond
Weet je wel hoe moeilijk dat is, slechts 36% slaagt , pas op voor de strikvragenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hele goedenavond
Dat wil je echt niet weten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat is, slechts 36% slaagt , pas op voor de strikvragen![]()
Maar alvast succes gewenst, daarna kan het echte werk beginnen (auto's in de prak rijden)
En ik noem me zelf een optimist
En jij was voor mooie kunsten, kom je met hardcore bagger aan?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]Met dank aan de Rothschilds en een hoax.
kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dit ook het juiste topic om een bnw voorspelling te doen? Ik wil alvast de user OostenrijkseSchilder welkom heten op BNW
Let me show you the right way....quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:31 schreef Lichtkogel het volgende:
Dankzij uber-trolling van Copycat...
Oeh nou dat zit in elk geval wel in de goede richting.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Theorie-examen auto: Net niet gehaald vandaag(9 fouten voor gevaarherkenning maar 3 waren niet beantwoord en ik heb 8 fouten voor verkeersregels en inzicht).
Dat wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oeh nou dat zit in elk geval wel in de goede richting.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Let me show you the right way....
Da's een mooie trouwens ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En jij was voor mooie kunsten, kom je met hardcore bagger aan?
hier het orgineel en als bonus sound like a melodie, met nadruk op melodie
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Om in Duitse sferen te blijven
fabelhaft
They say, those who are the loudest, are the weakest.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 04:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
They say, those who are the loudest, are the weakest.
And they say, the silent ones are the deadliest.
Watch out for the man in the corner, waiting....
in the shadows, with nothing to lose.....anticipating....daring you...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hele goedenavond
http://www.museums.nuremb(...)re/guided-tours.htmlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Zat jij niet in een vliegtuig naar vakantie of iets?
Ik heb nog twee museum tips voor jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.museums.nuremb(...)re/guided-tours.html
7 February, 2016 pas zo te zien!
In den Helder ben ik paar jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb nog twee museum tips voor jeHet militaire museum in Soesterberg, en het marine museum in Den Helder. Beide erg tof
Enige nadeel is dat ik zo gigantisch druk ben, bezig met kinderkamer, en werk!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb nog twee museum tips voor jeHet militaire museum in Soesterberg, en het marine museum in Den Helder. Beide erg tof
Heb je mijn bericht van gisteren niet gelezen??quote:
Dat is lekker snel BPN. Nu maar weer met je neus in de boeken he?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gisterenavond rond 21:00 een nieuwe theorie-examen gereserveerd...........en het is al volgend week (vrijdag 5 februari) om 13:00 in Barendrecht(Rijswijk was niet meer mogelijk)!!!
[..]
Heb je mijn bericht van gisteren niet gelezen??![]()
![]()
Morgenavond weer de boeken in,want heb afgelopen weken weinig gegeten en niet eens 1x videogames gespeeld( waarvan 10 dagen door theorie-examen studie).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lekker snel BPN. Nu maar weer met je neus in de boeken he?
En volgende week vrijdag wordt het weermen !
Dan misschien dit weekend lekker beetje ontspannen en maandag de boeken weer induiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Morgenavond weer de boeken in,want heb afgelopen weken weinig gegeten en niet eens 1x videogames gespeeld( waarvan 10 dagen door theorie-examen studie).
sorry heb ik dan weer net gemist!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Morgenavond weer de boeken in,want heb afgelopen weken weinig gegeten en niet eens 1x videogames gespeeld( waarvan 10 dagen door theorie-examen studie).
Wiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog geen Jody Murray topic in BNW? Weer een gemiste kans.
Sterkte en wijsheid dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps, ik ben even tijdje niet online.. slecht nieuws gehad en moet even wat meer tijd maken voor mijn gezin, zoals gewoonlijk zal ik het straks even duidelijk uitleggen..
Maar ik ben eventjes afwezig, tot snel
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps, ik ben even tijdje niet online.. slecht nieuws gehad en moet even wat meer tijd maken voor mijn gezin, zoals gewoonlijk zal ik het straks even duidelijk uitleggen..
"Dikke BMW"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:49 schreef Szikha2 het volgende:
Kijk eens hoe rijk ik ben ( afstammeling Rothschild)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:49 schreef Szikha2 het volgende:
Kijk eens hoe rijk ik ben ( afstammeling Rothschild)
[ afbeelding ]
Doe aanmaken dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog geen Jody Murray topic in BNW? Weer een gemiste kans.
Deze had ik nog niet gezien...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef theguyver het volgende:
quote:
Ik moet maar eens lang Hans anders denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is er al
BNW / CSI Fresno - De aangekondigde dood van John Lang
Misschien helpt op tijd naar bed (om de dingen weer helder te zien)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet maar eens lang Hans anders denk ik.
quote:
Dat zijn ze allemaal, anders komen ze er niet..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 04:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]you listning ac/dc
![]()
OMG, now you go to hell, you ulliminati lover, devil-worshipper
jesus-is-savior
[ afbeelding ]
Nietes, david was een heel nette christelijke jongen, now you have hurt my feelingsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 04:46 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat dacht je van David Bowie dan..?
http://vigilantcitizen.co(...)e-meaning-blackstar/quote:Op zaterdag 30 januari 2016 05:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nietes, david was een heel nette christelijke jongen, now you have hurt my feelings![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |