Ik keek dat samen met mn ex en een vriendin. Na 5 secondes was ik er klaar meequote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laatst nog een poging gedaan maar wanneer ze het weer terug spuugd in die andere haar mond kon ik niet meer.
Hoe krijg je het voor elkaar
Je bedoelt fappen op dat filmpje of gewoon kijkenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laatst nog een poging gedaan maar wanneer ze het weer terug spuugd in die andere haar mond kon ik niet meer.
Ik heb deze compleet gehaald, schijnbaar het ergste van het ergste wat er op internet te vinden is. Ik was niet onder de indruk maar als je het wil proberen ga je gang!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is ook een topic over. Maar er zijn wss veel ziekere filmpjes te vinden (bijv. op het deepweb)quote:Op maandag 11 januari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb deze compleet gehaald, schijnbaar het ergste van het ergste wat er op internet te vinden is. Ik was niet onder de indruk maar als je het wil proberen ga je gang!
http://runthegauntlet.org/
Dat is een eitje vergeleken met 2 girls 1 cupquote:Op maandag 11 januari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb deze compleet gehaald, schijnbaar het ergste van het ergste wat er op internet te vinden is. Ik was niet onder de indruk maar als je het wil proberen ga je gang!
Hoef je ook niet te bellen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met je trouwen
Volgens mij had ik die geopend, in KLB toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Is ook een topic over. Maar er zijn wss veel ziekere filmpjes te vinden (bijv. op het deepweb)
Nee jij, wiebelkontjequote:
Ja zou best kunnenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die geopend, in KLB toch?
Die uit de OP? al 100 keerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Scuidward het volgende:
Opso en Paus hun met liefde geschreven rijmpje recent gelezen?
Leuke site. Ik stop altijd bij dierenmishandeling. Dat kan ik echt niet handelen en dan word ik echt gallisch.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vond de eerste met die chick die haar arm breekt het ergstquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke site. Ik stop altijd bij dierenmishandeling. Dat kan ik echt niet handelen en dan word ik echt gallisch.
Gekomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Scuidward het volgende:
JAquote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Scuidward het volgende:
Lol dat is verboden gebied. Hoe kom je daar uberhaupt inquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga weer eens kijken in KEL, dat is alweer een tijd geleden.
Ik durf er geen toegang voor te vragenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga weer eens kijken in KEL, dat is alweer een tijd geleden.
Zal ik erop klikkenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke site. Ik stop altijd bij dierenmishandeling. Dat kan ik echt niet handelen en dan word ik echt gallisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |