Altijd vervelend zulke verplichtingen. Heb ik ook vaker last van.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef Geerd het volgende:
Naja verplichtingen, om warm te kunnen slapen
Ik heb er geen hekel aan, beetje ouwehoeren de hele dag kiosk dames checken.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd vervelend zulke verplichtingen. Heb ik ook vaker last van.
Renske is dus een kiosk damequote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, beetje ouwehoeren de hele dag kiosk dames checken.
Misschien staat Renske er morgen wel boh gek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Deventer werken ook leuke dames bij de Kiosk heur de teringquote:Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Renske is dus een kiosk dame![]()
Zou haar bijna gaan opzoeken
Ja maar mensen die uit Deventer komen hebben allemaal een mentale beperking. Net als de voetbalclub daarquote:Op zondag 10 januari 2016 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
In Deventer werken ook leuke dames bij de Kiosk heur de tering
Wel lekker makkelijk te pakkenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar mensen die uit Deventer komen hebben allemaal een mentale beperking. Net als de voetbalclub daar
Waarheid. Zou mijn piemel daarna wel extra wassenquote:
Lelystad en Almere zijn dan ook de tokkie steden bij uitstek!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid. Zou mijn piemel daarna wel extra wassen![]()
Nah, ik ben vaak wezen stappen in Deventer met vrienden. Prima mensen, veel aardige lui. Wel veel 'tokkies'. Dat zie je verder alleen in steden als Lelystad en Almere enzo.
same herequote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
Heb nu wel honger gvd, moet ik weer naar de keuken om iets lekkers te maken, maar heb geen zin om naar de keuken te lopen
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef renwan het volgende:
Door al dat gelul over probleemwijken ben ik weer nuttig bezig hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef renwan het volgende:
Misschien ene onverwachts tegen z'n kop aanperen
[ afbeelding ]
Moooi! Maar beter beginnen we dan met een café whatsappgroep, zal wel schelenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
We moeten echt eens een Café Meet gaan houden
Pilsjes tikken bij Geerdquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
We moeten echt eens een Café Meet gaan houden
renwan en ik achter de bar.quote:
Dan moeten we eens beginnen met nummers uit te wisselen via PM!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Moooi! Maar beter beginnen we dan met een café whatsappgroep, zal wel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |