Ik heb toegang.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Lol dat is verboden gebied. Hoe kom je daar uberhaupt in
Ik vind het wel tof.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik durf er geen toegang voor te vragen
Wat is er dan allemaal te zien?quote:
Ben nieuwsgierigquote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Over KEL wordt buiten KEL niet gepraat. Dat is wel chill. Het is echt gewoon wat daar besproken wordt, blijft daar ook.
Net als de GeerdSC dusquote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Over KEL wordt buiten KEL niet gepraat. Dat is wel chill. Het is echt gewoon wat daar besproken wordt, blijft daar ook.
123mb per sec als in 10 sec 1.2gig ?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef renwan het volgende:
Ben toch blij dat ik die Ziggo monteur langs heb laten komen
[ link | afbeelding ]
Ja, met een gezonde obsessie voor de Dodo. Als dat beest nog geleefd had ... dan was Buch expert.quote:
Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen, maar Menno heeft inmiddels een tuintje op zijn buik, dus ze zullen iemand anders moeten vinden. Was destijds een geweldig programma. Wat een mensen daar in de bajesquote:
Zijn vrouw deed nu ook van die programma's dacht ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen, maar Menno heeft inmiddels een tuintje op zijn buik, dus ze zullen iemand anders moeten vinden. Was destijds een geweldig programma. Wat een mensen daar in de bajes
mbit, geen MB!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
123mb per sec als in 10 sec 1.2gig ?
Geen idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zijn vrouw deed nu ook van die programma's dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |