Haha ja, die moest ik gewoon posten. Te opvallende namenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wheheheh, die wilde ik ook net komen melden. Maar ineens zijn we ook weer een paar pagina's verder
Haha, de vriend van Klaprooss deelt die naamquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oh Mignonne, wat een heerlijke foto![]()
en een mooie naam!
Lamb, die staat hier heel hoog op het lijstje! Waarom zou die op lijstjes komen van rare namen?![]()
Abel vind ik ookmaar in het engels kan het inderdaad wel wat vreemde blikken opleveren, denk ik..
En tot slot: onze nieuwe collega (halverwege 20 denk ik) heet Hans. Nou hebben wij hier geen Destiny's ofzo, maar toch klinkt het zo.. Nederlands
Mijn meisje nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oh Mignonne, wat een heerlijke foto![]()
en een mooie naam!
Lamb, die staat hier heel hoog op het lijstje! Waarom zou die op lijstjes komen van rare namen?![]()
Abel vind ik ookmaar in het engels kan het inderdaad wel wat vreemde blikken opleveren, denk ik..
En tot slot: onze nieuwe collega (halverwege 20 denk ik) heet Hans. Nou hebben wij hier geen Destiny's ofzo, maar toch klinkt het zo.. Nederlands
Aah, op die fiets! Ik las namelijk als grootste "probleem" dat mensen denken dat je 'oma' heet. Tja, als dat het ergste is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:05 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Mijn meisje niet
Maar die kanshebber voor mijn jongetje wel.
En leuk hoog op de lijst! O's zijn heel leuk
Had het er net met M. weer over. Verkeerd uitspreken ws niet direct. Maar pestnaam zou kunnen.
Voor nu durven we hem dus niet
Ik riep altijd "ik zoek echt geen man met een ouderwetse naam, Hans, Kees, Koos. Dat is toch niet normaal"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Haha, de vriend van Klaprooss deelt die naamDus ik ben er wel aan gewend!
Een andere vriendin van mij haar vriend heet Koos, ook zo'n toffe uit de oude doos
Ik weet het niet. Ik vind De Pilke toch een beetje gekquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:57 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind de naam van C. heel mooiEn ook way toffer dan de 'gewone' naam van z'n broer bijvoorbeeld.
Vroeger hoopte ik altijd op een lief met een gave achternaam, dan zou ik trouwen en z'n achternaam aannemen. Maar nu blijkt mijn achternaam veel gaver en hebben we geen behoefte om te trouwen. Als we al zouden trouwen, dan zou het nu zijn zodat C. mijn (en onze kinderen hun) achternaam zou kunnen gaan dragen.
Wij zijn er volgens mij wel uit, er zijn twee namen; meisjesnaam & jongensnaam en de jongensnaam kan evt. ook voor een meisje, dus we kunnen dan in de loop van de zwangerschap nog kiezen of na de geboorte. Ik ga sowieso twee geboortekaartjes maken, dan zorg ik er weer voor dat de namen compatible zijn in het ontwerp.
Drie letters erbij en het is mijn achternaamquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ebel is overigens ook gewoon een bestaande Hollandse naam
Oeh ben benieuwd! Share eens jullie afvallersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:57 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind de naam van C. heel mooiEn ook way toffer dan de 'gewone' naam van z'n broer bijvoorbeeld.
Vroeger hoopte ik altijd op een lief met een gave achternaam, dan zou ik trouwen en z'n achternaam aannemen. Maar nu blijkt mijn achternaam veel gaver en hebben we geen behoefte om te trouwen. Als we al zouden trouwen, dan zou het nu zijn zodat C. mijn (en onze kinderen hun) achternaam zou kunnen gaan dragen.
Wij zijn er volgens mij wel uit, er zijn twee namen; meisjesnaam & jongensnaam en de jongensnaam kan evt. ook voor een meisje, dus we kunnen dan in de loop van de zwangerschap nog kiezen of na de geboorte. Ik ga sowieso twee geboortekaartjes maken, dan zorg ik er weer voor dat de namen compatible zijn in het ontwerp.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. Emma Liam 2. Julia Sem 3. Sophie Lucas 4. Anna Luuk 5. Mila Noah 6. Eva Milan 7. Tess Daan 8. Lotte Levi 9. Sara Finn 10. Zoë Jesse |
En adriaantje?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Adriaantje en dikshit horen daar niet![]()
(Ik werk met Indiërs, dikshits komen daar regelmatig voor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |