Is ook niet altijd waar, vooral jonge kinderen en ouderen hebben nog wel eens het onbreken van meningeale prikkelingsverschijnselen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij dus geen hersenvliesontsteking.
Ja, dat moet dus in NL verder gebeuren, daar is al heel wat over te zeggen geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Dat ze verder proberen uit te zoeken hoe en wat..
Waar werk je? Mocht ik ooit een neuroloog nodig hebben dan weet ik welke regio ik moet mijden!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:22 schreef starla het volgende:
[..]
Ja. Ik weet voldoende.
Dank en sterkte!
Huilie, want je krijgt geheid de beste hulp!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:40 schreef groggy het volgende:
[..]
Waar werk je? Mocht ik ooit een neuroloog nodig hebben dan weet ik welke regio ik moet mijden!
Het UMCG dus, bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:43 schreef starla het volgende:
[..]
Huilie, want je krijgt geheid de beste hulp!
Zachte heelmeesters...maken niet alleen stinkende wonden, die stinken!
Maar wel off topic...
Samen met die B-vitamines, denk ik dat eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat die dokter elke kans neemt om mri te doen bij een westerling. Lekker stevige rekening in het thai aan zijn verzekering en cashen.
Jazekerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
die stugge Groningers kunnen je no-nonsense houding toch wel waarderen?
Weten ze wat het is?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:41 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Redelijk. Nog altijd symptomen zoals omschreven in openingspost, maar gaat iets beter.
Ik hoop oprecht dat je niet het zika virus bedoelt en 'ze' is een hij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:37 schreef MrSalazar het volgende:
Heeft ze niet dat virus uit latijns amerika?
jawelquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet het zika virus bedoelt en 'ze' is een hij.
Ik heb wel ergere aandoeningen voorbij zien komen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je niet het zika virus bedoelt en 'ze' is een hij.
Ben jij de ts in permanente horizontale vorm?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je niet het zika virus bedoelt en 'ze' is een hij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |