Ik zou het in elk geval even melden als je die arts weer zietquote:Op zondag 10 januari 2016 20:05 schreef Radeloosje1986 het volgende:
De vermoedelijke tekenbeet was 4 weken geleden.
totdat zij haar buiktje vol heeft, meestal binnen 24 uur. ik heb teken gehad die er > 12 uur zaten.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar uiteindelijk zal die toch loslaten en er vandoor gaan? Of niet? Ik heb eigenlijk geen idee hoelang zo'n beest blijft zitten.
Ja dus als ik er s'avonds onder de douche eentje tegenkom die over mijn lichaam loopt dan heeft die waarschijnlijk al de hele dag van mijn bloed gegeten.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
totdat zij haar buiktje vol heeft, meestal binnen 24 uur. ik heb teken gehad die er > 12 uur zaten.
hoeft niet. Als ze eenmaal zitten te eten gaan ze niet meer aan de wandel volgens mij, buikje vol-> laten vallen en op zoek naar volgende maaltijdquote:Op zondag 10 januari 2016 20:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja dus als ik er s'avonds onder de douche eentje tegenkom die over mijn lichaam loopt dan heeft die waarschijnlijk al de hele dag van mijn bloed gegeten.
Klopt ja. Maar als hij zich laat vallen dan zit hij dus ergens tussen mijn kleren en kom ik hem tegen als ik me uitkleed.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoeft niet. Als ze eenmaal zitten te eten gaan ze niet meer aan de wandel volgens mij, buikje vol-> laten vallen en op zoek naar volgende maaltijd
Maar het hoeft nieteens persé die teek te zijn. Het kan ook een andere zijn geweest waar je domweg niets van hebt gemerkt.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:20 schreef Radeloosje1986 het volgende:
De teek heeft er hoogstens een half uur gezeten, want ik liep altijd lange weg van centrum naar hotel en daarvoor had vriendin nog mijn gezicht gezien in het volle licht.
Klopt. Maar ziekte van lyme is nauwelijks te zijn op mri scan. Fijn hoor😏quote:Op zondag 10 januari 2016 20:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar het hoeft nieteens persé die teek te zijn. Het kan ook een andere zijn geweest waar je domweg niets van hebt gemerkt.
Maar goed, pure speculatie. Gewoon de uitslag afwachten nu.
Dit ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar het hoeft nieteens persé die teek te zijn. Het kan ook een andere zijn geweest waar je domweg niets van hebt gemerkt.
Maar goed, pure speculatie. Gewoon de uitslag afwachten nu.
Dankje! Wat voor beginklachten had jij?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
@ts,wees er op beducht dat er nog heel naïef gedacht word over lyme.
Het is aan te raden om vanaf nu alles op te schrijven. klachten,onderzoeken etc.
Heb zelf al negen jaar lyme en weet dus hoe laks en/of onwetend Nederlandse artsen zijn.
Een slechte behandeling heeft voor de rest van je leven gevolgen dus lees je goed in!
Als je wil mag je mij altijd PM'en.
Yep maar de onzekerheid gaat verder want klachten blijven. Had ik maar iets meer zekerheid...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:32 schreef Lienekien het volgende:
Dus geen slecht nieuws, maar ook geen duidelijkheid. Toch een beetje goed nieuws.
Er is een nieuwe richtlijn Lyme die klachten en beten absoluut serieus neemt.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
@ts,wees er op beducht dat er nog heel naïef gedacht word over lyme.
Het is aan te raden om vanaf nu alles op te schrijven. klachten,onderzoeken etc.
Heb zelf al negen jaar lyme en weet dus hoe laks en/of onwetend Nederlandse artsen zijn.
Een slechte behandeling heeft voor de rest van je leven gevolgen dus lees je goed in!
Als je wil mag je mij altijd PM'en.
Reis afbreken een optie? Het is een lastig geval...quote:Op maandag 11 januari 2016 08:33 schreef Radeloosje1986 het volgende:
[..]
Yep maar de onzekerheid gaat verder want klachten blijven. Had ik maar iets meer zekerheid...
Even afwachten. Dokters advies was om wat pillen te slikken, onder andere vitamine b supplementen.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Reis afbreken een optie? Het is een lastig geval...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |