SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had alleen een smartphone bij mij en een tijdschrift wat ik al 3x had uitgelezen. Maar was wel gezellig het roken, ik had het toeval dat ik bijna iedere keer de zelfde vrouw buiten aantrofquote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat je allemaal voor een sigaret over hebt.
tevaak ontstekingen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
etsu waarom moesten je amandelen eruit?
Mijne zijn er ook uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
tevaak ontstekingen.
sinds ze eruit zijn, nooit meer pijn gehad behalve ene keer toen ik een week ging kamperen en mn stem kwijt was
echt een verlossing
Had ik ook. Zo kut. 'Ja ik denk dat het beter is dat je je amandelen laat verwijderen'quote:
Oh okequote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
tevaak ontstekingen.
sinds ze eruit zijn, nooit meer pijn gehad behalve ene keer toen ik een week ging kamperen en mn stem kwijt was
echt een verlossing
De pijn is echt verschrikkelijk he.quote:
Aandachtquote:
Jepquote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
De pijn is echt verschrikkelijk he.Na het uithalen
Ik heb al die tijd geen enkele zin in een sigaret gehad. Bah.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had alleen een smartphone bij mij en een tijdschrift wat ik al 3x had uitgelezen. Maar was wel gezellig het roken, ik had het toeval dat ik bijna iedere keer de zelfde vrouw buiten aantrof
zolang je geen keelpijn hebt en normaal kan eten, is er toch niks aan de handquote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke
ja ik ben dus eigenlijk altijd wel verkouden en altijd dikke keel en ben benieuwd of dat aan mijn amandelen ligt
Ik was nog heel jong, 5 ofzo. Maar kan me dat wel herinneren. Al heb ik dat liever dan een gezwel in mijn buik.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
De pijn is echt verschrikkelijk he.Na het uithalen
Vorige maand nog eens wat gegeten bij de mac maar dat vond ik niet te eten dus laten staan. Mijn chick wilde er per se heen, dan ga ik wel gewoon mee.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ik woon gewoon dichtbij een supermarkt
ik loop gewoon snel even op en neer als ik iets wil hebben
[..]
Ook nooit meer naartoe gegaan?
Natuurlijk. Wit brood met pindakaas, pizza en tosti om maar eens wat te noemen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal vast nog wel een keer wat ongezonds eten toch? Wat eet je dan?
Hmm okequote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zolang je geen keelpijn hebt en normaal kan eten, is er toch niks aan de hand
als je zoiets 2-3x per jaar hebt en dat 3 jaar achterelkaar ofzo, dan halen ze 'm pas eruit want het is inprincipe niet nodig om t eruit te halen
maar ik heb t laten doen bij t ziekenhuis waar mn ma werkt en zij kent de kno-arts, dus ik was n uitzondering
Ik voelde mij best wel oké toen ik laatste keer er lag. Ik was opgenomen met uitdroging en misselijkheid maar tegen misselijkheid kreeg ik medicatie door het infuus (als ik aan gaf dat het nodig was).quote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd geen enkele zin in een sigaret gehad. Bah.
Ahhh.. Sinds wanneer heb jij weer een chickie?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige maand nog eens wat gegeten bij de mac maar dat vond ik niet te eten dus laten staan. Mijn chick wilde er per se heen, dan ga ik wel gewoon mee.
schattig hequote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ahhh.. Sinds wanneer heb jij weer een chickie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |