SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had alleen een smartphone bij mij en een tijdschrift wat ik al 3x had uitgelezen. Maar was wel gezellig het roken, ik had het toeval dat ik bijna iedere keer de zelfde vrouw buiten aantrofquote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat je allemaal voor een sigaret over hebt.
tevaak ontstekingen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
etsu waarom moesten je amandelen eruit?
Mijne zijn er ook uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
tevaak ontstekingen.
sinds ze eruit zijn, nooit meer pijn gehad behalve ene keer toen ik een week ging kamperen en mn stem kwijt was
echt een verlossing
Had ik ook. Zo kut. 'Ja ik denk dat het beter is dat je je amandelen laat verwijderen'quote:
Oh okequote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
tevaak ontstekingen.
sinds ze eruit zijn, nooit meer pijn gehad behalve ene keer toen ik een week ging kamperen en mn stem kwijt was
echt een verlossing
De pijn is echt verschrikkelijk he.quote:
Aandachtquote:
Jepquote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
De pijn is echt verschrikkelijk he.Na het uithalen
Ik heb al die tijd geen enkele zin in een sigaret gehad. Bah.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had alleen een smartphone bij mij en een tijdschrift wat ik al 3x had uitgelezen. Maar was wel gezellig het roken, ik had het toeval dat ik bijna iedere keer de zelfde vrouw buiten aantrof
zolang je geen keelpijn hebt en normaal kan eten, is er toch niks aan de handquote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke
ja ik ben dus eigenlijk altijd wel verkouden en altijd dikke keel en ben benieuwd of dat aan mijn amandelen ligt
Ik was nog heel jong, 5 ofzo. Maar kan me dat wel herinneren. Al heb ik dat liever dan een gezwel in mijn buik.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
De pijn is echt verschrikkelijk he.Na het uithalen
Vorige maand nog eens wat gegeten bij de mac maar dat vond ik niet te eten dus laten staan. Mijn chick wilde er per se heen, dan ga ik wel gewoon mee.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ik woon gewoon dichtbij een supermarkt
ik loop gewoon snel even op en neer als ik iets wil hebben
[..]
Ook nooit meer naartoe gegaan?
Natuurlijk. Wit brood met pindakaas, pizza en tosti om maar eens wat te noemen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal vast nog wel een keer wat ongezonds eten toch? Wat eet je dan?
Hmm okequote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zolang je geen keelpijn hebt en normaal kan eten, is er toch niks aan de hand
als je zoiets 2-3x per jaar hebt en dat 3 jaar achterelkaar ofzo, dan halen ze 'm pas eruit want het is inprincipe niet nodig om t eruit te halen
maar ik heb t laten doen bij t ziekenhuis waar mn ma werkt en zij kent de kno-arts, dus ik was n uitzondering
Ik voelde mij best wel oké toen ik laatste keer er lag. Ik was opgenomen met uitdroging en misselijkheid maar tegen misselijkheid kreeg ik medicatie door het infuus (als ik aan gaf dat het nodig was).quote:Op zondag 10 januari 2016 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd geen enkele zin in een sigaret gehad. Bah.
Ahhh.. Sinds wanneer heb jij weer een chickie?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige maand nog eens wat gegeten bij de mac maar dat vond ik niet te eten dus laten staan. Mijn chick wilde er per se heen, dan ga ik wel gewoon mee.
schattig hequote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ahhh.. Sinds wanneer heb jij weer een chickie?
Ah ja. Wel goed als je jezelf dat aanleert. Is toch makkelijker gezegd dan gedaan vaak. Vind ik tenminstequote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige maand nog eens wat gegeten bij de mac maar dat vond ik niet te eten dus laten staan. Mijn chick wilde er per se heen, dan ga ik wel gewoon mee.
[..]
Natuurlijk. Wit brood met pindakaas, pizza en tosti om maar eens wat te noemen.
Heb gewoon niks met die standaard toko's.
Dezelfde sinds net na de zomervakantie.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ahhh.. Sinds wanneer heb jij weer een chickie?
Meh. Wellicht stop ik wel helemaal als ik naar huis ga. Ben nu toch alweer bijna een week rookvrij.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voelde mij best wel oké toen ik laatste keer er lag. Ik was opgenomen met uitdroging en misselijkheid maar tegen misselijkheid kreeg ik medicatie door het infuus (als ik aan gaf dat het nodig was).
Mis er totaal niets aan. Als mijn maatjes na het stappen bijvoorbeeld nog even bij de HAS kipnuggets gaan halen (hadden er vorige keer 90 besteldquote:Op zondag 10 januari 2016 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Wel goed als je jezelf dat aanleert. Is toch makkelijker gezegd dan gedaan vaak. Vind ik tenminste
Dat is wel een goede kans om dan gewoon helemaal niet meer te roken ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Wellicht stop ik wel helemaal als ik naar huis ga. Ben nu toch alweer bijna een week rookvrij.
Zullen we dat eventjes niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort hebben ze kinderen. Van die kleine Ariërs.
Door het woordje wellicht kan ik je nu al vertellen dat je niet gaat stoppen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Wellicht stop ik wel helemaal als ik naar huis ga. Ben nu toch alweer bijna een week rookvrij.
quote:Op zondag 10 januari 2016 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mis er totaal niets aan. Als mijn maatjes na het stappen bijvoorbeeld nog even bij de HAS kipnuggets gaan halen (hadden er vorige keer 90 besteld) dan vind ik het niet nodig om zelf ook wat te bestellen daar. Eet ik vaak liever niets.
Oke, eventjes danquote:
I dunno, dat is niet echt de reden. Zo eet ik bijvoorbeeld ook geen toetjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je zal vast wel een stuk fitter enzo voelen ofniet?
Omdat het niet gepland is. Weet niet hoe ik me erbij voel als ik thuis ben.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Door het woordje wellicht kan ik je nu al vertellen dat je niet gaat stoppen.
Vanaf 1 februari woon ik in Tilburg, dan ga ik weer overstappen naar ontbijt smoothies enzo.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van die hele gezonde kinderen die superfoods eten.
Eventjes lang.quote:
Oke.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:37 schreef Ezell het volgende:
Over rokers gesproken... Ik vind het belachelijk dat zij hun peuken gewoon op de grond gooien. Asociaal gedrag.
Ik neem altijd een vuilniszak meequote:Op zondag 10 januari 2016 17:37 schreef Ezell het volgende:
Over rokers gesproken... Ik vind het belachelijk dat zij hun peuken gewoon op de grond gooien. Asociaal gedrag.
Hoezo Tilburg?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari woon ik in Tilburg, dan ga ik weer overstappen naar ontbijt smoothies enzo.En weer naar de sportschool.
Is gewoon zo.quote:
In sommige staan daar echt hele hoge boetes op. Mee eens wel. Tokkiegedrag.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:37 schreef Ezell het volgende:
En daarom mag jij vragen stellen aan mijn magic 8-bal.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
In sommige staan daar echt hele hoge boetes op. Mee eens wel. Tokkiegedrag.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 10 januari 2016 17:37 schreef Ezell het volgende:
Dat is lang geleden wel. Toen ik nog heel actief was op de foks. ripquote:Op zondag 10 januari 2016 17:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
En daarom mag jij vragen stellen aan mijn magic 8-bal.
Die zijn er niet altijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou zoveel fatsoen kunnen hebben om ze in een prullenbak te gooien, bijvoorbeeld.
dan zoek je er eenquote:
Oke. Succes.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen achterna rennen met een vuilnisbak. En die vuilnisbak tegen hun hoofd aan gooien.
Dan hou je hem even in je handquote:
Dan bewaar je hem.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soms zijn ze echt nergens te bekennen hoor.
Carnavalgod.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:41 schreef Trollscience het volgende:
kom in de stad, Subwayfiliaal is permanent gesloten + allemaal gay carnavalshit in de stadoveral die kutmuziek
Daar heb ik geen moeite mee. Bij mijn horecabaantjes nam ik zelf ook gewoon een 'rook'pauze als andere die ook kregen.quote:
Waar gebeurt dat?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:42 schreef Ezell het volgende:
Want ja, als je rookt, dan mag je extra pauzes nemen!!!
quote:
Maar dat werkt niet zo. Niet overal.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee. Bij mijn horecabaantjes nam ik zelf ook gewoon een 'rook'pauze als andere die ook kregen.
Net als mensen diede hele dag koffie zuipen jaquote:Op zondag 10 januari 2016 17:43 schreef Typisch het volgende:
Roken is dan ook echt iets van de vorige generaties.
Echt pure aids en ben blij dat het steeds meer tegengewerkt wordt.
Nog geen leidinggevende gehad die zei dat ik geen pauzes mocht nemen als andere dat wel mochten hoor.quote:
Horeca.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rookpauze gehad, zou ook niet weten waar dat gebeurt.
Dat jij het nooit hebt gehad, betekent niet dat het er niet is. Ik ken een aantal rokers en zij mogen gewoon tijdens werktijd af en toe rookpauzes nemen. En de rest moet gewoon doorwerken.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik totaal iets anders. Al drink ik dat ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als mensen diede hele dag koffie zuipen ja
Gebeurt echt best vaak hoor.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de tijd van de baas? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat jij het nooit hebt gehad, betekent niet dat het er niet is. Ik ken een aantal rokers en zij mogen gewoon tijdens werktijd af en toe rookpauzes nemen. En de rest moet gewoon doorwerken.
mietjequote:Op zondag 10 januari 2016 17:43 schreef Typisch het volgende:
Roken is dan ook echt iets van de vorige generaties.
Echt pure aids en ben blij dat het steeds meer tegengewerkt wordt.
Van de leidinggevende in ieder geval.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de tijd van de baas? Lijkt me sterk.
Ja maar dan krijgt wel iedereen pauze toch, op school.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt echt best vaak hoor.
Met opleidingen enzo ook vaak meegemaakt `Ja jullie krijgen even 5 minuten pauze om te roken'
Is gewoon de waarheid hoor.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de tijd van de baas? Lijkt me sterk.
Dat wel ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt wel iedereen pauze toch, op school.
En alleen de rokers gaan het lokaal uit om te roken en de docent gaat verder met lesgeven?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt echt best vaak hoor.
Met opleidingen enzo ook vaak meegemaakt `Ja jullie krijgen even 5 minuten pauze om te roken'
quote:
Nee? Maar dan is het nog wel een rookpauzequote:Op zondag 10 januari 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En alleen de rokers gaan het lokaal uit om te roken en de docent gaat verder met lesgeven?
nee dan heeft iedereen pauze en de docent is meestal zelf ook rokerquote:Op zondag 10 januari 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En alleen de rokers gaan het lokaal uit om te roken en de docent gaat verder met lesgeven?
Dat is een normale pauze.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? Maar dan is het nog wel een rookpauze
quote:
alweer begonnen zelfsquote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgende maand alweer begonnen
Lolquote:
grote kans dat je daar dan nog commentaar op krijgtquote:Op zondag 10 januari 2016 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee. Bij mijn horecabaantjes nam ik zelf ook gewoon een 'rook'pauze als andere die ook kregen.
Zoals?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grote kans dat je daar dan nog commentaar op krijgt
goed opgevoedquote:Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot gaat kfc voor me halen
Speciaal boekje lezen en na 2 dagen alweer beginnenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil gewoon bijhoren bij de groep van 27
Goed he?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speciaal boekje lezen en na 2 dagen alweer beginnen
Tsja je moet het zelf wetenquote:
Wat liefquote:Op zondag 10 januari 2016 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
goed opgevoed![]()
ik heb trouwens een huisgenootje dat bijna elke avond gezond kookt
en dan maakt ze genoeg voor iedereen in huis
12 uur rookvrij is ie geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speciaal boekje lezen en na 2 dagen alweer beginnen
Je lult zeker dat je weer bent begonnenquote:
ik betaal dan mee via wiebetaaltwatquote:Op zondag 10 januari 2016 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat lief
geef je dr dan geld voor het eten?
Ohja dat is chillquote:
nee hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lult zeker dat je weer bent begonnen
haha slapzakquote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor
ik heb gewoon de discipline niet voor
omdat je niet wilt stoppenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor
ik heb gewoon de discipline niet voor
ik zeg toch ook dat je gelijk hebt?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt hier al vet vaak geroepen dat je stopt met roken
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 17:56 schreef Paxcon het volgende:
hopen jullie ook altijd dat op een tentamen enkel hoorcollegestof komt zodat je het boek niet hoeft te lezen?
jaquote:Op zondag 10 januari 2016 17:56 schreef Paxcon het volgende:
hopen jullie ook altijd dat op een tentamen enkel hoorcollegestof komt zodat je het boek niet hoeft te lezen?
wat is er met haarquote:
Hahahaha,quote:Op zondag 10 januari 2016 18:07 schreef Etsu het volgende:
SES / Help! Ik ben bang!
KLB / Ik ben bang!
KLB / Ik ben zo bang
en zo kan ik wel uren doorgaan.
hahahaha wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 18:07 schreef Etsu het volgende:
SES / Help! Ik ben bang!
KLB / Ik ben bang!
KLB / Ik ben zo bang
en zo kan ik wel uren doorgaan.
Ik heb jahroon vandaag geloof ik zien posten in NWS.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
sanasoufi meestertroll
leukste troll van fok vind ik trouwens jahr00n maar die post bijna nooit meer
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
sanasoufi meestertroll
Die ken ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jahroon vandaag geloof ik zien posten in NWS.
gulmez was ook wel grappigquote:Op zondag 10 januari 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
sanasoufi meestertroll
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
de leukste troll is natuurlijk trollscience
ik ga volgende maand carnaval vieren in eindhovenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef Trollscience het volgende:
ik heb friet gegeten want het was overal te drukfuck carnavalsgerelateerde zaken zo hard
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:19 schreef Etsu het volgende:
ik eet nu een heerlijk licht meergranen bolletje met ham
2 bolletjes met ieder een soort of samen op één?quote:
ieder een soort natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
2 bolletjes met ieder een soort of samen op één?
rare plek om carnaval te vierenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga volgende maand carnaval vieren in eindhoven
hoezoquote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rare plek om carnaval te vieren
Vooral kipfilet met bieslook erinquote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook maar gebraden gehakt en ham moeten eerst op
ook lekker jaquote:Op zondag 10 januari 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral kipfilet met bieslook erin
Oh jaquote:Op zondag 10 januari 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook lekker ja
of filet american met uitjes
jaa kipfilet met tuinkruidenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral kipfilet met bieslook erin
Alleen maar kaas is toch saai?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
ik heb liever geen vlees op mn brood maar soms wel zin in
ken niemand in maasje, in eindhoven welquote:Op zondag 10 januari 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja als je gewoon Maasje kunt gaan waarom eindhoven
bevalt me prima eigenlijkquote:
och zoquote:Op zondag 10 januari 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ken niemand in maasje, in eindhoven wel
Alleen kaas lijkt me echt niks. Uhm schuddebuikjes bedoel je.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bevalt me prima eigenlijk
of smeerkaas
heb eigenlijk zin om van die speculaasballetjes te kopen maar dat is voor kleuters, hoe heet dat spul ook alweer
das echt heel lang geleden dat ik dat heb gegetenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
of smeerkaas
heb eigenlijk zin om van die speculaasballetjes te kopen maar dat is voor kleuters, hoe heet dat spul ook alweer
schuddebuikjesquote:Op zondag 10 januari 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
of smeerkaas
nee, een dikkequote:Op zondag 10 januari 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
Deden jullie wel eens een dun plakje ontbijtkoek op brood?dat is best lekker
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
Neequote:Op zondag 10 januari 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat ik de enige zou zijnquote:
wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
door toetje lijkt me echt viesquote:Op zondag 10 januari 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me sowieso wel chill door de vla. Beter dan de speculaas versie.
deze man weetquote:Op zondag 10 januari 2016 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtf
eet gewoon normaal ontbijtkoek met dikke lading roomboter
Ik ga ze sowieso kopen binnenkort, zie dat deze ook nog bestaatquote:
jij begonquote:
Ik vind eten chill.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je 4/20 of heb je gwn honger
Sorryquote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:
zie je
iedereen heeft de schuld
wat ga jij mij lopen beschuldigen sof
ik voel een scheur in ons bffl-hart
#ViesdikSCquote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jullie zijn allemaal viesdik
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
was jij niet dik ofzoquote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat jullie dit moeten uitpraten onder het genot van een kapsalonquote:Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit zijn dus al twee fitties op een dag
we moeten maar nadenken hoe we verder willen
Goed ideequote:Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dit moeten uitpraten onder het genot van een kapsalon.
ik eet nu hutspotquote:Op zondag 10 januari 2016 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toen ik net leerde lezen snapte ik niet dat het 'huts, pot' was ik dacht gewoon 'hut, spot' dus ik zo van huh een spot in een hut ofzo? sorry ff random momentje xDquote:
Een hamburgertjequote:Op zondag 10 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen friet? Wow.
Nee grapje. Heb je er nog iets bij?
jaquote:Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je je KFC bestelling al binnen van je huisgenoot?
ik denk dat het niet meer voor zal komenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit zijn dus al twee fitties op een dag
we moeten maar nadenken hoe we verder willen
heerlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rauwe wortel vind ik echt lekker wegeten
okequote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat het niet meer voor zal komen
Ik wil een keer laten opmeten voor veraf maar geen zinquote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
heerlijk
en het is ook nog goed voor je oogjes
een bril zou jou echt niet staanquote:Op zondag 10 januari 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil een keer laten opmeten voor veraf maar geen zin
gewoon met zo'n gigantisch ding met oorkleppen rondlopenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boeien een koptelefoon ziet er ook niet uit maar doe ik ook
Ik heb er laatst ook een keer kaas door heen gedaan. Was een goede combinatiequote:Op zondag 10 januari 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een hamburgertje
En kaas erdoor heen
En optimel
ohja die koptelefoon met wie je getrouwd bentquote:Op zondag 10 januari 2016 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boeien een koptelefoon ziet er ook niet uit maar doe ik ook
Preciesquote:Op zondag 10 januari 2016 18:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon met zo'n gigantisch ding met oorkleppen rondlopenfuck wat mensen denken jatog
Wat heb je voor hoofdtelefoon?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies
Alles voor goede kwaliteit van je muziek
wordt het ook wat minder droog vanquote:Op zondag 10 januari 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook een keer kaas door heen gedaan. Was een goede combinatie
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja die koptelefoon met wie je getrouwd bent
een van Philips kreeg hem via m'n kerstpakketquote:Op zondag 10 januari 2016 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb je voor hoofdtelefoon?
dan boeit muziek je gewoon niks, even goede vriendenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat is er beter aan zo'n gigantisch kutding op je kop hebben
veel comfortabeler, veel makkelijker als je iemand ook ff iets wil laten horen. je kunt er fatsoenlijk muziek mee produceren, er blijven geen stukken oorsmeer aan hangen (quote:Op zondag 10 januari 2016 18:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat is er beter aan zo'n gigantisch kutding op je kop hebben
penalty tottenhamquote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
88ste min stress amattie stresssssssss
je kan geen muziek luisteren met oordopjes?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan boeit muziek je gewoon niks, even goede vrienden
Ik vind een headphone ook fijner.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
je kan geen muziek luisteren met oordopjes?
Wel als je fan bent van wind en autogeluiden door je muziekquote:Op zondag 10 januari 2016 18:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
je kan geen muziek luisteren met oordopjes?
ik vind het juist helemaal niet comfortabel, zo'n ding is veel te zwaar en moeilijk mee te nemen zonder tas.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veel comfortabeler, veel makkelijker als je iemand ook ff iets wil laten horen. je kunt er fatsoenlijk muziek mee produceren, er blijven geen stukken oorsmeer aan hangen (![]()
)
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel als je fan bent van wind en autogeluiden door je muziek
daar wen je aan, alles voor fatsoenlijk geluidquote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik vind het juist helemaal niet comfortabel, zo'n ding is veel te zwaar en moeilijk mee te nemen zonder tas.
die gebruikte ik ook en die zijn gewoon poepquote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nooit last van. Maar komt ook door mijn Apple kwaliteitsoordopjes
'godveredine' klinkt echt als een drugquote:Op zondag 10 januari 2016 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
smerig kanker spelletje zeg godveredine
ja ik laster god niet natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'godveredine' klinkt echt als een drug
oh je bent weer aan het trollen, ik snap het. als je dit namelijk echt gelooft zou ik behalve een KNO-arts ook een psycholoog gaan bezoekenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nooit last van. Maar komt ook door mijn Apple kwaliteitsoordopjes
ik speel liever met andere dingenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:
vinden jullie met tandenstokers spelen in je mond ook zo lekker?
ook om tanden schoon te maken
in je mond?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik speel liever met andere dingen
Computerspelletjes ofzo
nee liever gewoon ff mijn tanden poetsenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:
vinden jullie met tandenstokers spelen in je mond ook zo lekker?
ook om tanden schoon te maken
ja dat doe ik ookquote:Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee liever gewoon ff mijn tanden poetsen
mag jij vinden, ik vind het prima kwaliteitquote:Op zondag 10 januari 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die gebruikte ik ook en die zijn gewoon poep
en sws kutgeluid man godverdommequote:Op zondag 10 januari 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
apple oortjeszo kut als mensen die gebruiken, je kan gewoon mee 'genieten' van hun muziek.
onzinquote:Op zondag 10 januari 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
apple oortjeszo kut als mensen die gebruiken, je kan gewoon mee 'genieten' van hun muziek.
Ja echt welquote:
van wiequote:
Welke headphone heb je?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die gebruikte ik ook en die zijn gewoon poep
ik weet het type zo niet preciesquote:
beste spel dat ik ooit gespeeld hebquote:Op zondag 10 januari 2016 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
wie speelt er nog mw2
het is 2016 hoor
ik speel af en toe nog wel eens black ops, zitten ook genoeg mensenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
wie speelt er nog mw2
het is 2016 hoor
alleen piemels zijn toegestaanquote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef Trollscience het volgende:
mag je nou eigenlijk overal op fok tieten posten of alleen in bepaalde subfora
wtfquote:Op zondag 10 januari 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
GAM / [MW2 SC #537] ho ho ho's
met zelfde plaatje en 'Waarschuwing' in de titel
Black ops speel ik ook nog wel eens jaquote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef Trollscience het volgende:
mag je nou eigenlijk overal op fok tieten posten of alleen in bepaalde subfora
[..]
ik speel af en toe nog wel eens black ops, zitten ook genoeg mensen
nu zitten er alleen nog hackers in die gamequote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
beste spel dat ik ooit gespeeld heb
ik ownde al die domme idioten met mn famas en ump45
oh kinderachtigquote:Op zondag 10 januari 2016 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Black ops speel ik ook nog wel eens ja
maar het ging over mw2
[..]
nu zitten er alleen nog hackers in die game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |