Scuid heeft wel wat verdient denk ik???quote:Op zondag 10 januari 2016 18:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Er is een leuk rijmpje bij mijn naam
Wat lief
Das toch voor de poes??quote:Op zondag 10 januari 2016 18:28 schreef renwan het volgende:
Godverdomme rot op met je Lactacyd reclame als ik zit te eten
Wat kijk je eigenllijk is der wat boeiends op dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:28 schreef renwan het volgende:
Godverdomme rot op met je Lactacyd reclame als ik zit te eten
Wat ontzettend lief van hemquote:Op zondag 10 januari 2016 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Scuid heeft wel wat verdient denk ik???
Ja, als ik eet heb ik geen interesse in de zuurgraad van een intieme zone. Sowieso zeg dan gewoon "Heb je een zure kut? Gebruik lactacyd!".quote:
Nee, maar vind het altijd wel relaxed om tijdens het eten wat simpels te kijken zoals American Dad nu. Had liever the Simpsons gekeken maar die aflevering die erop is heb ik 2 dagen geleden ook al gezien. Kutfoxquote:Op zondag 10 januari 2016 18:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat kijk je eigenllijk is der wat boeiends op dan?
Genoeg om de rest van de maand niet meer te hoeven koken volgens mijquote:
Neequote:
Kijk jou zuurgraad is tenminste in orde, zo hoort het!quote:
Ik vind het echt ontzettend lief, ik meen hetquote:Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat je wel in natura kan betalen
Eihootdabijquote:
Geeft niks!! ALtijd welkom !!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt ontzettend lief, ik meen het![]()
Sorry dat ik hier even wat minder was. School
Fox Kids daarentegen. Oh man, dat waren nog eens tijden vroegerquote:
Ben je homo ofzo?? Cartoon network man Ed edd en eddy !!!!!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Fox Kids daarentegen. Oh man, dat waren nog eens tijden vroeger
Cartoon Network had inderdaad meer kwaliteit dan Fox Kids! Fox Kids had wel een paar leuke dingen maar ook genoeg troep zoals chinchanquote:Op zondag 10 januari 2016 18:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo?? Cartoon network man Ed edd en eddy !!!!!
Ja, die bedoel ik, inderdaad!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Cartoon Network had inderdaad meer kwaliteit dan Fox Kids! Fox Kids had wel een paar leuke dingen maar ook genoeg troep zoals chinchan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Dat plein is hier een kilometer verderopquote:Op zondag 10 januari 2016 18:39 schreef Geerd het volgende:
Rondkomen in de schilderswijk aan het kijken man man man tokkie gonna tokkie !!
Die heeft kanker en die op 26 heeft kanker en daar die had keel kanker.
Zegt die andere ja het zit in de grond !!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb gehoord dat dit de boelerbazensc is van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |