Alle rondingen zijn inderdaad naar haar borsten gestegen. Ik had ze liever op een andere plek gezien.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Och, niet in deze afbeelding nee. Maar iemand zei ergens dat haar bouw nog het meest heeft van een koelkast, dus sindsdien is ze koelkast voor mij
Zo'n mooie clitoris als een tennisbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alle rondingen zijn inderdaad naar haar borsten gestegen. Ik had ze liever op een andere plek gezien.
Billen. Dat is het enige wat telt. Waar daar boven zit is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo'n mooie clitoris als een tennisbal.
Billenman gespotquote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Billen. Dat is het enige dat telt. Waar daar boven zit is alleen maar mooi meegenomen.
Fixedquote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
BillenTieten. Dat is het enige wat telt. Waar daar boven onder zit is alleen maar mooi meegenomen.
Mee eens. Hoewel ik niet op compleet plat val is het vaak wel 'ok'.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Billen. Dat is het enige wat telt. Waar daar boven zit is alleen maar mooi meegenomen.
Compleet plat vind ik ook niksquote:Op zondag 10 januari 2016 16:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik niet op compleet plat val is het vaak wel 'ok'.
Als ik heel eerlijk ben, verkies ik billen toch boven tetten.quote:
Dat is fijn ja, zusje van Duzzy heb wel goeie hoorquote:
Dumpert laat niet deeplinkenquote:
Je mag niet linken naar dumpertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |