SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************Moeten zij weten
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik ambieer niet om naast Geerd te staan.
Mijn droom is om ooit een trein te rijden als team met Geerd. Als machinist door het landschap cruisen en af en toe stoppen om samen met Geerd wat probleemjongeren op de Veluwe uit de trein te bonjouren omdat ze vrouwen lastig vallen of dat ze zwart rijden. We zouden wat dat aan gaat prima kunnen zorgen voor orde en tucht. Zoals het hoort.
Maar Geerd is groter dan het bedrijf, de machinisten, de spoorwegen of wie dan ook.
***********************************************************************************************************************************
God:
• Geerd
Godin:
• roosjeroosje1988
De rest van de volgelingen stellen we graag aan u voor middels een leuk rijmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
***********************************************************************************************************************************quote:
Liefde voor God
Ik zou de hele nacht pannenkoeken met haar eten! Puur natuur!quote:
Waar we de kleur van Geerds boxershort raden...quote:Op zondag 10 januari 2016 15:51 schreef Scuidward het volgende:
Welke goede TT had de SL dan in gedachten.
Grijsquote:Op zondag 10 januari 2016 15:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waar we de kleur van Geerds boxershort raden...
Is dat niet veel te lang?quote:Op zondag 10 januari 2016 15:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waar we de kleur van Geerds boxershort raden...
Geerd laat niet met zich spelenquote:
Godver op de 2e rij staat er ook al eenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)rc=9Zb7GzDrgg69aM%3A
Fuck man als je dit googled
4de rij van boven naar beneden en van links naar recht 5de foto.
haha iddquote:Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zie Geerd veelvuldig voorbijkomen. BEDANKT GOOGLE.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
1ste rij helemaal achteraanquote:Op zondag 10 januari 2016 15:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver op de 2e rij staat er ook al een
Ja die dus, weet het niet meer zeker of dat mijn werk isquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar goed dit deel is compleet verpest ik ben weg tot het volgende deel er weer is.
Wat kinderachtig goffedomme!!quote:Op zondag 10 januari 2016 15:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar goed dit deel is compleet verpest ik ben weg tot het volgende deel er weer is.
Die kan ook wel weer een keer in de opquote:Op zondag 10 januari 2016 15:58 schreef Simterklaas het volgende:
Zelfs mijn originele OP-afbeelding staat er tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:58 schreef Simterklaas het volgende:
Zelfs mijn originele OP-afbeelding staat er tussen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |