Leuk! Fijn dat het gelukt isquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:59 schreef Koningin het volgende:
Bedankt voor de tips!
Ik heb goed ingeslagen bij de Kruidvat.
Leuk! Die heeft straks een nieuwe hobby erbijquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:59 schreef Koningin het volgende:
Bedankt voor de tips!
Ik heb goed ingeslagen bij de Kruidvat.
Ja ik heb die, erg fijn. Maar het is wel een kwestie van oefenenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:20 schreef sharona2018 het volgende:
Zijn er ook mensen die de Tombow Dual Brush pennen hebben?
Ik zit op youtube te kijken maar zo mooi krijg ik de letters niet helaas...
Jup! Oefening baart kunst. Houd de pennen goed in een hoek van 45 graden met het papier, en dan platter duwen voor dik en bijna helemaal optillen voor dun!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:20 schreef sharona2018 het volgende:
Zijn er ook mensen die de Tombow Dual Brush pennen hebben?
Ik zit op youtube te kijken maar zo mooi krijg ik de letters niet helaas...
Leuk, veel plezier!quote:Op zondag 22 juli 2018 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga dadelijk ook weer eens handletteren. Je inspireert me
Oh die zijn leuk zeg! Al mag je op vakantie ook wel leuke herinneringen makenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op vakantie even lekker hiermee bezig geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op vakantie even lekker hiermee bezig geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist daarom vind ik het zo fijn, even niet digitaal werken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:45 schreef Armil het volgende:
Mooi hoor! Heel bijzonder dat dit zo in de mode is, in de huidige digitale tijd! Ik vind het allemaal erg vrolijk staan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |