abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158991282
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:59 schreef Igen het volgende:

[..]

In de herhaling, dit keer van de site van de stad Keulen:

[..]

Van de ruim 500 aangiftes is er in 40 procent van de gevallen sprake van seksuele delicten:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)0-wegens-aanranding/

quote:
De Duitse federale recherche, het BKA, zegt weet te hebben van het bestaan van dit groepsaanrandingenfenomeen in Arabische landen. Het staat daar bekend als ‘taharrush gamea’.

“Het gaat dan altijd om grote groepen jonge mannen die vrouwen lastig vallen tijdens grote bijeenkomst zoals demonstraties. Er worden vrouwen aangerand en verkracht.'
Bron: http://nieuws.tpo.nl/2016(...)or-arabische-daders/

Dit is wat er in Keulen en andere Duitse steden is gebeurd in Nieuwjaarsnacht. En iedereen die dat nog durft te ontkennen, hoort in een psychiatrische inrichting thuis.
pi_158991286
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Veel vrouwen vinden vriendschappelijk en sexueel contact met vreemdelingen erg aangenaam.
Dit is ontzettend nieuw en relevant voor het topic.
Conscience do cost.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:04:19 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_158991294
Hij gaat zichzelf al lopen quoten nu. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158991325
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Veel vrouwen vinden vriendschappelijk en sexueel contact met vreemdelingen erg aangenaam. Kijk maar in het uitgaansleven. Maar je hebt het daar liever niet over begrijp ik?
Jij wil suggereren dat die meiden zich vrijwillig hebben laten palen en daarna aangifte hebben gedaan??? BEN JE GODVERDOMME NIET GOED WIJS?!?
pi_158991328
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Van de ruim 500 aangiftes is er in 40 procent van de gevallen sprake van seksuele delicten:

[..]

Dit is wat er in Keulen en andere Duitse steden is gebeurd in Nieuwjaarsnacht. En iedereen die dat nog durft te ontkennen, hoort in een psychiatrische inrichting thuis.
Ja, dat zei je al, en ik citeerde als antwoord daarop wat volgens de instanties van de stad Keulen onder 'seksuele delicten' valt.

Maar blijkbaar is het voor jou erg moeilijk te bevatten dat definities niet universeel en in beton gegoten zijn.
pi_158991336

[ Bericht 62% gewijzigd door Wintar op 10-01-2016 19:55:25 ]
pi_158991337
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja dat is idd echt een new low.... :X
Die hij/zij 2 posts onder jouw post verbetert.. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 19:05:57 ]
pi_158991347
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dat vind ik net zo goed. Het kan zo niet verder. Dat vond ik ook al toen er 50 aangiftes waren.

Maar laten we wel even een béétje niet al te hysterisch worden. Het klinkt nu bijna alsof er meer dan 500 meisjes zijn verkracht of mishandeld, maar dat is hoogstwaarschijnlijk nou ook weer niet zo.
Ik vind aanrandingen ernstig genoeg en berovingen ook. Zeker als men werd omringt door een groepje mannen zoals is gemeld dan is dat een zeer angstaanjagende ervaring.
pi_158991360
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dat vind ik net zo goed. Het kan zo niet verder. Dat vond ik ook al toen er 50 aangiftes waren.

Maar laten we wel even een béétje niet al te hysterisch worden. Het klinkt nu bijna alsof er meer dan 500 meisjes zijn verkracht of mishandeld, maar dat is hoogstwaarschijnlijk nou ook weer niet zo.
Die 500 zullen in Keulen niet gehaald zijn nee. Duitsland, en zeker NW-Europa kan echter een ander verhaal zijn. Gezien hoe de 1e reactie van veel overheden en lokale media is om alles in de doofpot te stoppen zullen we het wsl niet weten.
pi_158991381
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:00 schreef riazop het volgende:
Waarom sta je toch zo te popelen om een bepaalde groep te viseren ipv een misdaad aan te pakken aangeacht waar de dader vandaan komt???
Ik wil misdaad altijd aangepakt zien. In tegenstelling tot figuren als jij ga ik aanranding en verkrachting niet relativeren tot "een hand op een kont".

Wat er in Keulen is gebeurd, is nog nooit eerder in Duitsland of West-Europa voorgekomen. Kort na de jaarwisseling, toen nog niet eens precies duidelijk was wat er was gebeurd, werd al gesproken van "een nieuwe dimensie van geweld".

Deze nieuwe vorm van geweld is een rechtstreeks gevolg van de massa-immigratie vanuit moslimlanden en de religie en cultuur van moslimmannen. Ze zien vrouwen (zeker de vrouwen die niet uit eigen kring komen) als minderwaardige lustobjecten. Dat is de realiteit.
pi_158991383
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Jij wil suggereren dat die meiden zich vrijwillig hebben laten palen en daarna aangifte hebben gedaan??? BEN JE GODVERDOMME NIET GOED WIJS?!?
Want dronken vrouwen die ACHTERAF spijt krijgen van een intiem contact bestaan niet?

http://www.hln.be/hln/nl/(...)g-zelf-om-seks.dhtml
  zondag 10 januari 2016 @ 19:07:34 #212
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158991386
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:42 schreef MAHL het volgende:
Erik van Muiswinkel: het is de schuld van rechts

http://www.geenstijl.nl/m(...)kwam_van_rechts.html

Manmanman, wat een cognitieve dissonantie ;(
Tenenkrommend was dat idd...
pi_158991390
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Wintar het volgende:
Merkel zelf heeft het te druk met selfies nemen met vluchtelingen. Moet ze geen armlengte afstand houden? :') :')
Ach. Merkel, tsja :') :')
Dat mens krijgt het voor elkaar om Europa nog meer schade toe te doen dan een beroemde Oostenrijker ooit lukte :')
  zondag 10 januari 2016 @ 19:07:47 #214
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_158991394
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Wintar het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Merkel zelf heeft het te druk met selfies nemen met vluchtelingen. Moet ze geen armlengte afstand houden? :') :')
Die is mentaal gewoon niet gezond, en dat leidt dan een prominent Europees land. Nogmaals: opsluiten achter de Geraniums en gooi er maar een pallet groene thee neer, kan ze voorlopig vooruit.
pi_158991403
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Die 500 zullen in Keulen niet gehaald zijn nee. Duitsland, en zeker NW-Europa kan echter een ander verhaal zijn. Gezien hoe de 1e reactie van veel overheden en lokale media is om alles in de doofpot te stoppen zullen we het wsl niet weten.
En dat laatste is het gevaarlijkst. Alsof je een ernstige ziekte hebt, en de doktor je een verkeerde diagnose doet.

Als ik zou kunnen tekenen, zou ik er een mooie cartoon van maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 19:09:02 ]
pi_158991404
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die hij/zij 2 posts onder jouw post verbetert.. ;(
Hem negeren is moeilijker dan ik dacht. :') My fucking GOD!!!!
pi_158991415
quote:
In the first call at 11.15am, Gaddafi said: "They [jihadists] want to control the Mediterranean and then they will attack Europe."
http://www.telegraph.co.uk/news/politics/tony-blair/12086505/Tony-Blairs-phone-conversations-with-Colonel-Gaddafi-revealed.html

Qadaffi zei het al, de Jihadisten willen de kuststrook veroveren en dan Europa invaseren en dat lukt inmiddels aardig.
pi_158991416
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Want dronken vrouwen die ACHTERAF spijt krijgen van een intiem contact bestaan niet?

Dat heeft hier toch niks mee te maken!?

Hoeveel vrouwen gaan met oud en nieuw naar het centraal station om voor de lol seks met 10 vreemde mannen te hebben? Ik zou zeggen: nul!

|:( 8)7
pi_158991461
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:54 schreef riazop het volgende:

[..]

Er zijn er wsl ook die onder druk van hun vriendje naar popo zijn moeten gaan.

Want reken maar dat er die nacht heel wat autochtone dames echt en geheel naar genoegen zijn geneukt door "vreemden".

Dat zal bij carnaval al niet anders zijn
En bij het karneval is seksueel misbruik ook al jaren een doorn in het oog bij de politie. Juist ook in Keulen. Het is niet alsof dat bij het karneval ineens wel acceptabel is. :')
pi_158991468
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Bloody fucking hell, dat is ook echt EXACT dezelfde situatie als dit he????
Mensen werden in een gigantische fuik gevangen en van alle kanten gegrepen en moesten ontsnappen!
Ja, nee, "ze vroeg er zelf om". :X
Ik hoop dat er nooit een vrouw alleen bij jou in de buurt zal zijn!
pi_158991492
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat heeft hier toch niks mee te maken!?

Hoeveel vrouwen gaan met oud en nieuw naar het centraal station om voor de lol seks met 10 vreemde mannen te hebben? Ik zou zeggen: nul!

Er zullen best situaties zijn waarin dronken mensen (velen zijn dronken op oudjaarsnacht) een stapje verder gaan dan ze eigenlijk hadden gewild
pi_158991502
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Het is alleen jammer dat dat volslagen onzin is want zoals ik al eerder duidelijk maakte gaat 'taharrush gamea’ over seksuele intimidatie. Best vreemd dat journalisten hun bronnen niet goed kunnen lezen.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:11:45 #223
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158991519
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Hem negeren is moeilijker dan ik dacht. :') My fucking GOD!!!!
Kwestie van oefenen, ik negeer hem en anderen met veel plezier. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158991520
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:09 schreef Igen het volgende:

[..]

En bij het karneval is seksueel misbruik ook al jaren een doorn in het oog bij de politie. Juist ook in Keulen. Het is niet alsof dat bij het karneval ineens wel acceptabel is. :')
Bij het carneval betreft het vnl autochtonen. Dus daar gaan we de Wilders aanhang niet over in paniek zien raken
pi_158991545
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat dat volslagen onzin is want zoals ik al eerder duidelijk maakte gaat 'taharrush gamea’ over seksuele intimidatie. Best vreemd dat journalisten hun bronnen niet goed kunnen lezen.
Ohhh alleen maar seksuele intimidatie? Ja waar maken we ons dan druk om?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')