abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158992428
quote:
3s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:37 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waarom dan niet boemen, knallen of prikken?
Omdat ze geil waren en ook mooie mobieltjes en geld wilden?
pi_158992461
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat klinkt idd nog als een oplossing, ware het niet dat dit soort baantjes straks ook verkapt vrijwilligerswerk wordt: werken met behoud van uitkering en dat soort geintjes.

Bovendien hebben we ook aanwas nodig voor het hogergeschoolde werk: bedrijven draaiende houden, nieuwe bedrijven oprichten etc. Ik denk niet dat je dat bereikt door 1 miljoen autochtone Duitsers te vervangen door een stel Syriërs, Eritreers en Irakezen.
Steeds meer mensen studeren en steeds minder gaan naar het mbo, ook in Duitsland, dus dat hoeft nog niet zo per se het probleem te zijn.

Ik vraag me wel af of als je uit mensen van over de hele wereld zou mogen kiezen, of je dan echt voor 100% mensen uit het Midden-Oosten zou kiezen. In de VS hebben ze zelfs die Diversity Lottery waarin verblijfsvergunningen worden weggegeven aan mensen die uit landen komen waar niet veel mensen via andere weg vandaan komen.
pi_158992482
Ik heb wel het idee dat de Marokkanen in Amsterdam last hebben van plaatsvervangende schaamte, bijv. die in de supermarkt hier werken. Laten je heel hoffelijk voorgaan, houden ruim afstand e.d.
De moslima's stralen meer iets uit van: daarom dragen wij die doeken!
pi_158992519
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Door wie gecoördineerd bedoel ik?
pi_158992553
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:43 schreef Joezi het volgende:

[..]

Door Allah, is cultuur! |:(
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_158992569
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:43 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hoeft niet per sé een overheid of een belangrijk figuur te zijn; gewoon een paar die het idee kregen en steeds meer mensen gingen appen om hen op te roepen.
pi_158992606
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:41 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb wel het idee dat de Marokkanen in Amsterdam last hebben van plaatsvervangende schaamte, bijv. die in de supermarkt hier werken. Laten je heel hoffelijk voorgaan, houden ruim afstand e.d.
Van oudsher stamt t daar ook wel van af denk ik, bescherming van de vrouw. Jullie nonnen en gereformeerden zijn ook altijd erg bedekt toch?
pi_158992646
quote:
Hopelijk houden ze dat vol :) hoffelijkheid zou ieder mens moeten nastreven.
Omtrent die hoofddoeken: ik snap nooit waarom je legio moslima's ziet met én hoofddoek én zwaar opgemaakte ogen / gezicht. Die logica ontgaat me.
pi_158992663
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoeft niet per sé een overheid of een belangrijk figuur te zijn; gewoon een paar die het idee kregen en steeds meer mensen gingen appen om hen op te roepen.
Wel uit een extremistische hoek dan, en het werkt niet bepaald in het voordeel :')
pi_158992694
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wel uit een extremistische hoek dan, en het werkt niet bepaald in het voordeel :')
Het schijnt dat het station daar sowieso al langere tijd belaagd wordt door Marokkaanse bendes die soortgelijk gedrag vertonen. Daarom was het ook zo makkelijk om de schuld eerst bij hen neer te leggen.
pi_158992717
quote:
De doeken discussie gaat vanaf nu ook een heel andere wending krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158992719
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:47 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Hopelijk houden ze dat vol :) hoffelijkheid zou ieder mens moeten nastreven.
Omtrent die hoofddoeken: ik snap nooit waarom je legio moslima's ziet met én hoofddoek én zwaar opgemaakte ogen / gezicht. Die logica ontgaat me.
Waarom dragen jullie make up eigenlijk? Slaat toch helemaal nergens op
pi_158992761
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waarom dragen jullie make up eigenlijk? Slaat toch helemaal nergens op
Nee idd :) daarom is er niet altijd sprake van jullie :{
pi_158992820
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:50 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee idd :) daarom is er niet altijd sprake van jullie :{
Om er jonger en gewilder uit te zien :') Rare cultuur eigenlijk.. Het wordt tijd dat jullie vrouwen weer eens echt in verzet komen.
pi_158992835
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De doeken discussie gaat vanaf nu ook een heel andere wending krijgen.
:X Ik zoek een bepaald filmpje waarin een stel hitsige Arabieren vrouwen lastig vallen die gewoon die niqabs dragen, maar die kan ik niet vinden.
Ik kwam alleen wel deze tegen! :X
  zondag 10 januari 2016 @ 19:54:15 #291
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158992870
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Steeds meer mensen studeren en steeds minder gaan naar het mbo, ook in Duitsland, dus dat hoeft nog niet zo per se het probleem te zijn.

Ik vraag me wel af of als je uit mensen van over de hele wereld zou mogen kiezen, of je dan echt voor 100% mensen uit het Midden-Oosten zou kiezen. In de VS hebben ze zelfs die Diversity Lottery waarin verblijfsvergunningen worden weggegeven aan mensen die uit landen komen waar niet veel mensen via andere weg vandaan komen.
Ik zou gewoon kiezen voor de persoon die het beste aansluit op een bepaald vakgebied. Dat kan best een Pakistaan of een Irakees zijn, als diegene gekwalificeerd is. En in geval van arbeidsimmigratie naar een (West)-Europees land: z'n talen reeds spreekt en weet wat hij in een West-Europese maatschappij kan verwachten.
pi_158992916
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Jij gelooft nog steeds dat je de arbeidsproductieve Duitsers 1-op-1 met laagopgeleide, de taal niet sprekende mensen uit een totaal andere cultuur kunt vervangen of niet?..
Het belangrikste is dat MERKEL en de Duitse werkgevers dat geloven

maar misschien weet jij het beter?
pi_158992969
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]

net autochtonen...
pi_158992996
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:57 schreef riazop het volgende:

[..]

net autochtonen...
Ja die vangen vrouwen ook in een grote menselijke fuik zodat ze die met honderden tegelijk aanranden en beroven! :Y
pi_158993035
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die vangen vrouwen ook in een grote menselijke fuik zodat ze die met honderden tegelijk aanranden en beroven! :Y
weleens in een voetbalstadion geweest in de jaren 80?
  zondag 10 januari 2016 @ 20:00:13 #296
28033 Pek
je moet wat
pi_158993082
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:54 schreef riazop het volgende:

[..]

Er zijn er wsl ook die onder druk van hun vriendje naar popo zijn moeten gaan.

Want reken maar dat er die nacht heel wat autochtone dames echt en geheel naar genoegen zijn geneukt door "vreemden".

Dat zal bij carnaval al niet anders zijn
Popo, hoe oud ben je, 12? Fuck me sideways _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_158993102
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Had je daar ook fuiken van 1000 man waarin 400 man gevangen werd en tientallen mannen per vrouw zaten te grijpen, 2 stuks verkracht werden en bij meerderen het slipje van het lichaam gescheurd werd en ze met de vingers gepenetreerd werden? :? Damn, die hooligans ook he!
pi_158993105
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:00 schreef Pek het volgende:

[..]

Popo, hoe oud ben je, 12? Fuck me sideways _O-
quote:

[..]

Kennelijk is hij over de 50 :P.
pi_158993122
quote:

[..]

Jij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')