Bah! Je bedoelt toch niet dit soort gedrag hè?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Onze vrouwen zijn al niet meer veilig en de schapen&geiten straks ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Permanent Verbannen
SwJ-post, derhalve altijd voorzien van foutieve info.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:02 schreef SuperwormJim het volgende:
DeKnuppel-klacht, derhalve altijd terecht.
Nee, sorry. Ben wel flink aan het hoesten. Dus een dood door longontsteking is niet uit te sluiten.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Misleidende kuttitel, dacht even dat het over TS zelf ging.
Ik kijk goed naar de feiten en cijfers hoor, voordat ik iets (durf! Wat een hardcore Eurofielen hier, te) plaats(en).quote:Op maandag 11 januari 2016 05:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
derhalve altijd voorzien van foutieve info.
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Bah! Je bedoelt toch niet dit soort gedrag hè?
[ afbeelding ]
We kunnen de feiten helaas niet ontkennen. Wist je trouwens dat in Colombia, op plattelandsgebieden, het heel normaal is om vanaf jonge leeftijd tot je trouwt een ezel te neuken? Heb ik wel eens een artikel over geschreven. Google maar als je niet gelooft. Niet op afbeeldingen zoeken he, maar in de gewone searchbox.quote:
Ik heb dat eens op BNN gezien. Daarna gelijk een reisje geboekt.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
We kunnen de feiten helaas niet ontkennen. Wist je trouwens dat in Colombia, op plattelandsgebieden, het heel normaal is om vanaf jonge leeftijd tot je trouwt een ezel te neuken? Heb ik wel eens een artikel over geschreven. Google maar als je niet gelooft. Niet op afbeeldingen zoeken he, maar in de gewone searchbox.
Ezels zijn een stuk minder naïef dan de gemiddelde Nederlandse vrouw kan ik je vertellen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Oh, zo had ik je niet ingeschat. Maar goed, iedereen z'n ding zullen we maar zeggen.
Oké, ik ben van de mannenafdeling. Dus ik weet niet of ezels ook lekkerder aanvoelen dan vrouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ezels zijn een stuk minder naïef dan de gemiddelde Nederlandse vrouw kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 05:35 schreef Calcio het volgende:
Verenigde Staten van Europa
Gelukkig komt het allemaal steeds dichterbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |