SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
jaaa ulgersmaborg gquote:Op zondag 10 januari 2016 04:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
woont mn boiiiiii calcio ook in grunn??
Ben er vrij zeker van dat ie zit te skypen, praat tegen z'n telefoon, oordopjes in. Volgens mij is het een Amerikaanquote:
FITTIEEEEEEquote:
Ik 1 keer, finaal in elkaar geslagen.quote:Op zondag 10 januari 2016 04:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, 1.96 110 kg plus.
Loop je gewoon omver
premaster is schakeljaar voordat je aan je master mag beginnen. Vaak zijn dat mensen die hbo hebben afgemaakt en dan nog wo (uni) gaan doen. Het is zeg maar een samenstelling van vakken als aanvulling op je hbo zodat je op hetzelfde niveau begint als studenten die wo-bachelor hebben gedaan. Tentamen=ander woord voor toets. Op hbo noemde ik alles gewoon nog "school" en "toets" en dan kijken mensen heel raar op ineeensquote:Op zondag 10 januari 2016 04:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zegt mij echt niks he, leg eens een klein beetje uit wat premaster is en tentamens.
Ik hoor der iedereen over in de trein etc van collega's die kinderen hebben
Tentamen week is eigenlijk gewoon een toets week dus?quote:Op zondag 10 januari 2016 04:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
premaster is schakeljaar voordat je aan je master mag beginnen. Vaak zijn dat mensen die hbo hebben afgemaakt en dan nog wo (uni) gaan doen. Het is zeg maar een samenstelling van vakken als aanvulling op je hbo zodat je op hetzelfde niveau begint als studenten die wo-bachelor hebben gedaan. Tentamen=ander woord voor toets. Op hbo noemde ik alles gewoon nog "school" en "toets" en dan kijken mensen heel raar op ineeens
quote:Op zondag 10 januari 2016 04:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik 1 keer, finaal in elkaar geslagen.
Wel een flinke suckerpunch op m'n achterhoofd gehad en die dude had een scherpe ring om, meteen bloed overal en was al bezopen. Toen was overeind blijven niet makkelijk meer
Ja, alleen nu twee wekenquote:Op zondag 10 januari 2016 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tentamen week is eigenlijk gewoon een toets week dus?
lauww, maar kende de stad ook wel een beetje alquote:
oh nicequote:Op zondag 10 januari 2016 04:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lauww, maar kende de stad ook wel een beetje al
Behalve wat basisschool fitties nog nooit echt gevochten gelukkig.quote:Op zondag 10 januari 2016 04:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel een flinke suckerpunch op m'n achterhoofd gehad en die dude had een scherpe ring om, meteen bloed overal en was al bezopen. Toen was overeind blijven niet makkelijk meer
als student trouwens een stuk beter dan de andere steden waar ik gewoon hebquote:
ja swsquote:Op zondag 10 januari 2016 04:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
als student trouwens een stuk beter dan de andere steden waar ik gewoon heb
heb mijn gwn gebed had ik je geredquote:Op zondag 10 januari 2016 04:36 schreef renwan het volgende:
[..]
ja en met die aidsweer in nl kan je misschien met geluk 3 dagen per jaar op dat strand liggen. Heb je niks aan manquote:Op zondag 10 januari 2016 04:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoewel, in den haag had ik qua locatie een betere kamer. 3 minuten van het strand
Die dude bleef achter een maat van me aangaan dus ik tot 3 keer toe opkrabbelen maar ik kon nauwelijks staan dus was een makkelijke prooi. Bij de derde keer werd die maat van me afgeleid door een paar flinke molukse wijven waardoor hij niet bij mij kon komen.quote:
ook nooit, zoek eigenlijk ook nooit ruzie. Wel eens gehad dat een vriend flink aan de stok had met een of andere kneus. beetje duwen was het afgelopenquote:Op zondag 10 januari 2016 04:43 schreef Calcio het volgende:
Ik heb nog nooit gevochten. Ik ben een vreedzaam persoon
Ik ook nooit echt, ik weet niet hoe ik zal reageren eigenlijk...quote:Op zondag 10 januari 2016 04:43 schreef Calcio het volgende:
Ik heb nog nooit gevochten. Ik ben een vreedzaam persoon
Valt ook wel mee hoor. Afgelopen jaar tenminste geregeld aan het strand gelegen. Sowieso, al is het niet super warm kun je prima ff de zee in. altijd lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 04:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja en met die aidsweer in nl kan je misschien met geluk 3 dagen per jaar op dat strand liggen. Heb je niks aan man
Zijn die lui nog gepakt dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 04:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Die dude bleef achter een maat van me aangaan dus ik tot 3 keer toe opkrabbelen maar ik kon nauwelijks staan dus was een makkelijke prooi. Bij de derde keer werd die maat van me afgeleid door een paar flinke molukse wijven waardoor hij niet bij mij kon komen.
Lag ik daar op de grond een paar tyfusschoppen te ontvangen, was nog best een eng moment want op een gegeven moment dacht ik "Oké ik weet dat ik erbij moet blijven maar dit trek ik niet dus als dit het einde is dan is het maar zo" hop minuut bewusteloos op de grond.
Toen ik m'n ogen open deed zat een agent gehurkt naast me. Ambulance en alles maar had uiteindelijk alleen een flinke scheur in m'n kop, een blauw oog en een dikke lip
quote:Op zondag 10 januari 2016 04:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Die dude bleef achter een maat van me aangaan dus ik tot 3 keer toe opkrabbelen maar ik kon nauwelijks staan dus was een makkelijke prooi. Bij de derde keer werd die maat van me afgeleid door een paar flinke molukse wijven waardoor hij niet bij mij kon komen.
Lag ik daar op de grond een paar tyfusschoppen te ontvangen, was nog best een eng moment want op een gegeven moment dacht ik "Oké ik weet dat ik erbij moet blijven maar dit trek ik niet dus als dit het einde is dan is het maar zo" hop minuut bewusteloos op de grond.
Toen ik m'n ogen open deed zat een agent gehurkt naast me. Ambulance en alles maar had uiteindelijk alleen een flinke scheur in m'n kop, een blauw oog en een dikke lip
je gaat de zee in wanneer het lager dan 25 graden is?quote:Op zondag 10 januari 2016 04:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Afgelopen jaar tenminste geregeld aan het strand gelegen. Sowieso, al is het niet super warm kun je prima ff de zee in. altijd lekker
gewoon iemand uitdragen. Knijp een dude z'n vrienden in d'r tieten en kijk hoe die reageertquote:Op zondag 10 januari 2016 04:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op zich, als het niet koala veel pijn aan je klauwen doet zou ik best eens willen vechten. toch een kijken wat die lessen thaibooksen nou echt opleveren
Gebeurde naast de 2e kamer, overal camera's maar ze konden het niet goed zienquote:
Echt wel, lekker man. Als het eenmaal zomer is, is het water toch wel warm. Overigens hadden we afgelopen zomer behoorlijk wat dagen echt lekker weerquote:Op zondag 10 januari 2016 04:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
je gaat de zee in wanneer het lager dan 25 graden is?
En zo ga je dus van nieuwe gewaardeerde user in deze SC naar kutuserquote:
hah zo ben ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 04:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
gewoon iemand uitdragen. Knijp een dude z'n vrienden in d'r tieten en kijk hoe die reageert
doe eens rustig joh het is midden in de nachtquote:Op zondag 10 januari 2016 04:51 schreef renwan het volgende:
[..]
En zo ga je dus van nieuwe gewaardeerde user in deze SC naar kutuser
klopt, begin juli 2015 was het tegen de 40 graden. Zelfs in grunnquote:Op zondag 10 januari 2016 04:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt wel, lekker man. Als het eenmaal zomer is, is het water toch wel warm. Overigens hadden we afgelopen zomer behoorlijk wat dagen echt lekker weer
Valt vies tegen hoor,voel je echt wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 04:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op zich, als het niet koala veel pijn aan je klauwen doet zou ik best eens willen vechten. toch een kijken wat die lessen thaibooksen nou echt opleveren
je durfde hem niet zelf aan te pakken?quote:Op zondag 10 januari 2016 04:53 schreef renwan het volgende:
Hah was een keer op stap met wat maten en m'n ex was erbij. Ik ff pissen en kom beneden en een maat van me stond helemaal te flippen. Dus ik van "dude wat is er?" "JA DIE GOZER HEEFT JE VRIENDIN IN DR REET GEKNEPEN".
Dus ik denk "hmm dat bevalt me niet" maar wat die gozer natuurlijk niet wist is dat ik daar wekelijks kwam en iedereen kende. Ben naar buiten gelopen naar de portiers, verteld wat er gebeurd was en hij werd er zo uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |