SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Morgen zijn we misschien aan de beurt.
Edit: niet. 58/60
Ahw schatje was niet voor jou bedoeldquote:Op zondag 10 januari 2016 00:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die tikken moet je aan hen geven, niet aan mij
Had beter gekunt manquote:Op zondag 10 januari 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een goede zaterdag gehad of zeg je van: ''Dit was een walgelijke kutdag?''
Same herequote:
Mja, al maanden eigenlijk zoquote:
Wil wel, ben benieuwd naar de prijzenquote:
Weet niet wat normale prijzen zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 01:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil wel, ben benieuwd naar de prijzen
Retail therapy?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vanmorgen beetje gedeprimeerd
Maar na stadje ging het weer prima
Ik ook nietquote:Op zondag 10 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet wat normale prijzen zijn
Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 januari 2016 01:14 schreef FrauMilena het volgende:
Hey pax, hoeveel punten had je, en hoeveel had ik er?
Bitchquote:Op zondag 10 januari 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik weet wel dat ik er meer had dan opso
watquote:Op zondag 10 januari 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn handen bevriezen door curve. Toetsenbord heeft automatische icecool stand om vingertoppen koud te houden![]()
Huh watquote:Op zondag 10 januari 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn handen bevriezen door curve. Toetsenbord heeft automatische icecool stand om vingertoppen koud te houden![]()
Komt door curvefever, heb ik ook.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Huh wat
[..]
Komt door curvefever, heb ik ook.
"IceCool, keeps palm rest & fingers cool"quote:
Omgquote:Op zondag 10 januari 2016 01:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga d-d-dood. Onverwarmde kamer en heb geen joggingbroek of iets wat ala pyjamabroek kan dienen.
Dat lijkt me heel irritantquote:Op zondag 10 januari 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
"IceCool, keeps palm rest & fingers cool"
Handig als het zomer is, nu niet
Hmm ja ik normaal ook, maar lig nu te bibberen.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:28 schreef McGrath het volgende:
ik vind het juist fijn dat mijn bed in het begin een beetje koud is en dan opwarmt.
wow dikke vet nog wel, fattyquote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig nu in bed met dikke vet en een joggingbroek. Mijn kamer is verwarmd maar alsnog heb ik het wel koud
Ga sporten in je bedquote:Op zondag 10 januari 2016 01:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm ja ik normaal ook, maar lig nu te bibberen.
Dikke vet?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig nu in bed met dikke vet en een joggingbroek. Mijn kamer is verwarmd maar alsnog heb ik het wel koud
bedrennen, of een beetje fietsen?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Viezerik
Ik bedoelde meer van bedrennen.
er stond ook dikke vet, troela.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Al stond er dikke vet, fuck jullie.
Ja ekt welquote:Op zondag 10 januari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah grappig verhaal
10/10 zou nog eens lachen
Ook goedquote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Al stond er dikke vet, fuck jullie.
5/7*quote:Op zondag 10 januari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah grappig verhaal
10/10 zou nog eens lachen
Je hoeft toch geen nieuw matras te kopen?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil een nieuw bed kopen maar ben bang dat het dan veel minder lekker ligt.Het matras dan.
test het dan in de winkelquote:Op zondag 10 januari 2016 01:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil een nieuw bed kopen maar ben bang dat het dan veel minder lekker ligt.Het matras dan.
sooow wat een goed nummerquote:
Jawel, want dan ga ik van eenpersoons naar tweepersoons.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen nieuw matras te kopen?
Ah, je kan ook dezelfde matras kopen?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, want dan ga ik van eenpersoons naar tweepersoons.
En of je 10 min in de winkel test, of een paar dagen erop slaapt is wel een verschil.
Heb je al iets in gedachten?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, want dan ga ik van eenpersoons naar tweepersoons.
En of je 10 min in de winkel test, of een paar dagen erop slaapt is wel een verschil.
pantoffelsquote:Op zondag 10 januari 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter van die sloffen van een beer of olifant
Ik wilde vroeger altijd een hoogslaper met een glijbaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dol op Kaneels bed
Helaas moet ik het thuis met een hoogslaper doen.
beter uggs kun je ook als het koud is hond mee uitlatenquote:
Die had mijn buurjongenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd een hoogslaper met een glijbaan.
Hmm als ik een 180 bed zou kopen, maar gezien de breedte hier ga ik voor 160 denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah, je kan ook dezelfde matras kopen?
Ditquote:
dat is waar, kan ik niet ontkennen. Maar je draagt die dingen toch niet binnen ?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter uggs kun je ook als het koud is hond mee uitlaten
tuurlijk wel, lekker warm en zitten lekkerquote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat is waar, kan ik niet ontkennen. Maar je draagt die dingen toch niet binnen ?
tja jouw keuzequote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel, lekker warm en zitten lekker
ik mag geen google gebruikenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
graag gedaan maar je bent niet bekend met Google ofzo?
Ik heb zo'n twijfelaar hoogslaper. Het moet nog maar even de komende jaren.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een gewone hoogslaper.
ik vond boven juist veel gezelligerquote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had wel altijd dibs om beneden te slapen in hoogslaper
ik vind dit ook een beetje valsspelen.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:47 schreef FrauMilena het volgende:
Of je het Googled pf hier vraagt, maakt niet heel erg uit Sofje.
niet waarquote:Op zondag 10 januari 2016 01:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind dit ook een beetje valsspelen.
Ik niet man, mn broertje sliep altijd boven ik beneden.quote:
ik hou er graag van om overzicht te hebben en te kunnen zien wat degene onder mij uitspookt, onderin kan je dat niet doenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet man, mn broertje sliep altijd boven ik beneden.
Alsof die bezwijkt onder jouw gewichtquote:Op zondag 10 januari 2016 01:52 schreef FrauMilena het volgende:
Lag laatst nog boven in een krakkemikkig stapelbed, wat een nachtmerrie was dat.
je bent te zwaarquote:Op zondag 10 januari 2016 01:52 schreef FrauMilena het volgende:
Lag laatst nog boven in een krakkemikkig stapelbed, wat een nachtmerrie was dat.
Nee dat zal wel niet, maar dat ding bewoog nogal. Steeds als degene onder mij zich omdraaide werd ik wakker.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof die bezwijkt onder jouw gewicht
Heb jij wel eens een bed kapot gemaakt door je gewicht dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof die bezwijkt onder jouw gewicht
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een bed kapot gemaakt door je gewicht dan?
Moederskindje pur sang.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
zijn jullie een moederskindje of vaderskindje?
Vaderskindjequote:Op zondag 10 januari 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
moeders, en jijquote:Op zondag 10 januari 2016 01:56 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:
Gewoon, vind ik leuk om te wetenquote:
Mijn pa is ook autist denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik en mijn pa zijn autisten united met asterix inside jokes.
quote:
quote:
Asterixquote:Op zondag 10 januari 2016 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik en mijn pa zijn autisten united met asterix inside jokes.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn vader is echt de grappigste droogkloot die je ooit in je leven zal tegenkomenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader heeft gewoon echt geen humor. Opzich ook wel een prestatie.
Mijn vader praat vooral graag over computers en voetbal.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
mijn vader is echt de grappigste droogkloot die je ooit in je leven zal tegenkomen
ik ook nietquote:
Voetbalquote:Op zondag 10 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader praat vooral graag over computers en voetbal.
Dat kan.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
Voetbal
Nooit begrepen wat mensen daar leuk aan vinden
Te real voor iemand die nooit uit de provincie is geweest.quote:
Neequote:Op zondag 10 januari 2016 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
calcio kun je ook nog andere dingen posten dan alleen
Ben op 4 continenten geweest, in tegenstelling tot Insomnia_ die nog nooit uit de Bijlmer is geweestquote:Op zondag 10 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te real voor iemand die nooit uit de provincie is geweest.
Dit slaat echt kant noch wal.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ben op 4 continenten geweest, in tegenstelling tot Insomnia_ die nog nooit uit de Bijlmer is geweest
hahah je weet niks broertjequote:Op zondag 10 januari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ben op 4 continenten geweest, in tegenstelling tot Insomnia_ die nog nooit uit de Bijlmer is geweest
nee dankjequote:Op zondag 10 januari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja kan ik wel hoor. Lees m'n pohi maar terug
Mijn oudersquote:Op zondag 10 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar knap hoor, op 4 contintenten van papa en mamas geld.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou nog liever in donker afrika leven dan een wijk in amsterdam
Dus weet niet hoe jij er bij komt dat ik niet buiten Europa, laat staan de Bijlmer bent geweest.quote:
Gast doe niet zo verdedigend joh, jij was tenslotte degene die insinueerde dat ik nog nooit Groningen uit ben geweest.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weet niet hoe jij er bij komt dat ik niet buiten Europa, laat staan de Bijlmer bent geweest.
Sorry, heb er gewoon niet zo veel mee.quote:
Overvallen door kansenparels uit islamitische landen?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:19 schreef wietparkiet het volgende:
ben keertje langs de bijlmer gelopen
neequote:Op zondag 10 januari 2016 02:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Overvallen door kansenparels uit islamitische landen?
Want die zitten massaal in de bijlmer?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Overvallen door kansenparels uit islamitische landen?
Volgens mij nietquote:Op zondag 10 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want die zitten massaal in de bijlmer?
Dat is inderdaad vrij verwaarloosbaar, relatief gezien.quote:
Dat is een multicultibuurt ofniet soms?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want die zitten massaal in de bijlmer?
Valt wel mee, vooral heel veel surinamers en antilianen. Marrokanen en turken valt allemaal wel mee voor een Amsterdamse wijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat is een multicultibuurt ofniet soms?
wij hadden het over de Bijlmerquote:Op zondag 10 januari 2016 02:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flikker op joh je kan best in amsterdam lopen zonder overvallen te worden hoor
Ook daar hoor. In Nederland kun je overal over straat.quote:
hmm okay wist ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, vooral heel veel surinamers en antilianen. Marrokanen en turken valt allemaal wel mee voor een Amsterdamse wijk.
weet ik maar dat betekend niet dat de criminaliteitscijfers niet hoger zijn is sommige buurtenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook daar hoor. In Nederland kun je overal over straat.
Correct.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
weet ik maar dat betekend niet dat de criminaliteitscijfers hoger zijn is sommige buurten
Ja daar zou ik voor geen goud willen wonenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bos en Lommer is meer islamitisch
Al gaven ze me een grachtenpand in het centrum hoef ik niet in Amsterdam te wonen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja daar zou ik voor geen goud willen wonen
vooral Turkse arbeiders toch? Hoewel Turken volgens mij minder erg zijn dan Marokkanenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Correct.
Allochtonen stapelen is vragen om problemen.
Maar in de jaren 70 vond de Nederlandse politiek dat wel handig, die goedkope arbeid.
Das voor mij een beetje overdreven maar ik zie je punt wel, meeste van Amsterdam is niks iddquote:Op zondag 10 januari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al gaven ze me een grachtenpand in het centrum hoef ik niet in Amsterdam te wonen.
In Zuid-Europa lijkt me helemaal niets om permanent te wonenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee daar is het weer nog slechter dan in Nederland.
Zuid Europa
beter zuid afrikaquote:Op zondag 10 januari 2016 02:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee daar is het weer nog slechter dan in Nederland.
Zuid Europa
Want?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid-Europa lijkt me helemaal niets om permanent te wonen
Ja leuk man, enige rijke Europeaan daar zijn. Wordt je vast niet overvallen!!!!quote:Op zondag 10 januari 2016 02:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter zuid afrika
lekker warm nu
wie zegt dat ik rijk benquote:Op zondag 10 januari 2016 02:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, enige rijke Europeaan daar zijn. Wordt je vast niet overvallen!!!!
Ik zou gek worden van de bureaucratie.quote:
Jij bent wel erg bang om overvallen te worden he.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, enige rijke Europeaan daar zijn. Wordt je vast niet overvallen!!!!
Als dat de enige reden is..quote:Op zondag 10 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van de bureaucratie.
Mijn schoonouders hebben er een vakantiewoning waar ze in de winter vaak zitten. Maar voordat dat af was en alle vergunningen binnen waren ben je zo onderhand al met pensioen
Met mijn bankrekening inderdaad wel jaquote:Op zondag 10 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent wel erg bang om overvallen te worden he.
Niet als je iets meer wil doen dan er alleen lanterfanteren.quote:
Uh, bij een overval wordt jouw bankrekening geplundert?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Met mijn bankrekening inderdaad wel ja
Niemand werkt in het zuiden?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als je iets meer wil doen dan er alleen lanterfanteren.
Je wordt echt niet overvallen hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 02:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Elke Europeaan is rijk vergeleken met Afrikanen
Ja. Als ze m'n bankpas kunnen pakken wel jaquote:Op zondag 10 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, bij een overval wordt jouw bankrekening geplundert?
Nou, dan ben je je limiet een keer kwijt. Die is op betaalrekeningen niet zo heel hoog.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja. Als ze m'n bankpas kunnen pakken wel ja
zonder pincode kunnen ze er niet zoveel mee hequote:Op zondag 10 januari 2016 02:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja. Als ze m'n bankpas kunnen pakken wel ja
kunnen ze afkijkenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder pincode kunnen ze er niet zoveel mee he
truequote:Op zondag 10 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan ben je je limiet een keer kwijt. Die is op betaalrekeningen niet zo heel hoog.
En met je creditcard ben je standaard verzekerd.
ja ben een beetje een neuroot somsquote:Op zondag 10 januari 2016 02:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet als je zorgt dat niemand meekijkt
god damn wat doe je moeilijk om niks
ik denk 500 of 1000, weet eigk niet zekerquote:Op zondag 10 januari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet wat jouw limiet is maar ik geloof dat er bij mij niet meer dan 500 gbp contant uit de muur kan worden getrokken uit een willekeurige automaat.
De keren dat ik veel contant op moet nemen loop ik wel even een bank binnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik denk 500 of 1000, weet eigk niet zeker
kan ook, maakt weinig verschilquote:Op zondag 10 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De keren dat ik veel contant op moet nemen loop ik wel even een bank binnen.
Zit daar een code op eigenlijk?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Van mijn creditcard kunnen ze wel een bak geld pinnen.
Maar dan bel ik visagoden en heb ik het binnen enkele minuten terug.
Kun je volgens mij instellen.quote:
Geloof dat er bij die gemiddelde creditcards bij jongeren standaard een pin op zit.quote:
zou wel slim zijn bij vmbo'ersquote:Op zondag 10 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof dat er bij die gemiddelde creditcards bij jongeren standaard een pin op zit.
Daar kun je inderdaad wel eens gelijk in hebben!quote:Op zondag 10 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof dat er bij die gemiddelde creditcards bij jongeren standaard een pin op zit.
Gebeurt in Amerika veelquote:Op zondag 10 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heeft het wel wat om met een handtekening te betalen
jepquote:Op zondag 10 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En met die rijkeluis creditcards.
Ik heb in ieder geval wel een pin ingesteld op mijn creditcard, maar weet niet of dat bij allemaal gaat.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Je wil niet weten wat de schade anders kan zijn
Dat wil ik eigenlijk ook nog altijd een keertje doenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heeft het wel wat om met een handtekening te betalen
Als er een chip in zit wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel een pin ingesteld op mijn creditcard, maar weet niet of dat bij allemaal gaat.
Is het nog altijd aan met je chickie danquote:
Maar creditcards vind ik echt kut. Het lijkt net of je gratis geld hebt maar aan net eind van de maand blijkt dat dus niet het geval te zijnquote:Op zondag 10 januari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er een chip in zit wel.
Bijna standaard dus.
Ja?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het nog altijd aan met je chickie dan
Waarom de ?quote:
Daar heb ik geen last van, ik betaal iedere maand gewoon mijn creditcard rekening.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar creditcards vind ik echt kut. Het lijkt net of je gratis geld hebt maar aan net eind van de maand blijkt dat dus niet het geval te zijn
Precies dit!quote:Op zondag 10 januari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom de ?
Je hebt heel FOK! onder gejankt omdat ze het uit wilde maken ofzo
ik heb dan ook een gat in m'n handquote:Op zondag 10 januari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, ik betaal iedere maand gewoon mijn creditcard rekening.
dat verandert dus nauwelijks?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je straks 18 bent zal je limiet toch niet zo hoog liggen verder.
500 ofzo. Of een keer 1000.
opzich wel begrijpelijkquote:Op zondag 10 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo lang je geen vast inkomen hebt niet, nee.
mn vriendin was hier we gingen pas om half 7 slapen om 11 uur werden we wakkequote:Op zondag 10 januari 2016 02:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik game en drink en fok veel dus slapen kom er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |