Gast, het is Zaterdag. Je zou je goed moeten vermaken! Ik heb een topavondquote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Voor mij wel ja
Voor TS niet, die is immers op een reuze gezellig feestje.
Morgen werken voor de krant van overmorgen? Flikker opquote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef DeKnuppel het volgende:
Jooo, ik moet gaan slapen yo! Ik moet op zondag werken voor de krant van maandag yo!
Inderdaad. Alle buitenlanders op de brandstapelquote:Op zondag 10 januari 2016 02:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bent een hatende racist, dus terecht
Ja, denk je dat we maandag de artikelen schrijven voor de krant van maandag?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen werken voor de krant van overmorgen? Flikker op
Dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 10 januari 2016 02:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle buitenlanders op de brandstapel
En we hebben ook een website schatquote:Op zondag 10 januari 2016 00:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen werken voor de krant van overmorgen? Flikker op
En omdat jij en je vrienden toch wel blijven zuipen kunnen ze het zich permitteren er volgend jaar nog 25 cent bij te doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:13 schreef Rozevla het volgende:
Ben op een feestje
Vorig jaar bier 1 euro
Dit jaar 1,50 euro![]()
Klacht : bier godverdomme 50% duurder
Nee, het is meer dat ik niet kan geloven dat jij journalist bent. Bij welke krant of site werk je?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:28 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, denk je dat we maandag de artikelen schrijven voor de krant van maandag?
Gay krant de bruine Rotterdammer.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat ik niet kan geloven dat jij journalist bent. Bij welke krant of site werk je?
hallo.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Vindt je grappig ja? Ik niet zo. Ik was gewoon benieuwd. Ik ben namelijk een homo en hoopte dat ik je misschien beter kon leren kennen. Maar je bent erg defensief moet ik zeggen.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat ik niet kan geloven dat jij journalist bent. Bij welke krant of site werk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |