Als ik teamleider was zou ik je sollicitatie omtoveren tot die van directielid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil een fockin harde baas worden als machinist. Een echte meester die de snelheid met een ijzeren wil bepaald. Een ijzeren wil van veiligheid, het is belangrijk voor mijn toekomst, maar ook voor de levens die ik vervoer.
Diensten zijn geen probleem want ik heb geen leven en denk niet ooit een vrouw te nemen.
Ps rangeerdiensten lijken mij de bom.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik teamleider was zou ik je sollicitatie omtoveren tot die van directielid.
Wat schaft de pot?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf nog een uurtje wakker. Ga zo nog even gamen denk ik.
Welke?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf nog een uurtje wakker. Ga zo nog even gamen denk ik.
Best moeilijke shit manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wij moeten nog altijd Verdun doen man.
Vind het vooral vaag waar ik me moet positioneren en wordt soms uit het niets dood geschoten, maar mij lukt het ook de vijand uit het niets dood te schieten. Het is meer een geduldige shooter.quote:
Man man als je het niet baziger kan maken doe je zoiets.quote:
Ja de respawn points zijn kutquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vind het vooral vaag waar ik me moet positioneren en wordt soms uit het niets dood geschoten, maar mij lukt het ook de vijand uit het niets dood te schieten. Het is meer een geduldige shooter.
power overwhelmingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Starcraft Broodwar. Even oldschool
Klopt wel man, ik ben er wel vrij goed in. Wel baas als je gewoon je gasmasker moet opdoen bij een gas aanval, en dan zie je bijna geen flikker. Ik vind het een lekker sfeertje die game.quote:
In mijn nabije omgeving heb ik kennis gemaakt met een conducteur en machinist. Ik luister altijd vol verwondering en respect naar hun verhalen over het spoorleven.quote:
Heldinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn nabije omgeving heb ik kennis gemaakt met een conducteur en machinist. Ik luister altijd vol verwondering en respect naar hun verhalen over het spoorleven.
Het lijkt me een eer om in hun voetstappen te mogen stappen en ook onderdeel uit te maken van de Nederlandse Spoorwegen.
Ook heb ik gehoord van de soms wat mindere kanten van het werk, maar dit heeft me niet doen besluiten om af te zien van deze sollicitatie. Het sterkte me juist, omdat ik weet dat ik de juist persoon ben om deze problemen het hoofd te kunnen bieden.
Daarnaast ben ik een erg hulpvaardig persoon. In het verleden heb ik een reanimatie-diploma behaald, omdat ik graag zorg wil dragen voor mijn medemens als dit nodig mocht zijn. Tijdens mijn maandenlange ervaring in een supermarkt heb ik ontdekt dat ik servicegericht ben.
Ik hoor graag van u.
Lijkt me een vrij goed startpunt voor een goede motivatie brief!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn nabije omgeving heb ik kennis gemaakt met een conducteur en machinist. Ik luister altijd vol verwondering en respect naar hun verhalen over het spoorleven.
Het lijkt me een eer om in hun voetstappen te mogen stappen en ook onderdeel uit te maken van de Nederlandse Spoorwegen.
Ook heb ik gehoord van de soms wat mindere kanten van het werk, maar dit heeft me niet doen besluiten om af te zien van deze sollicitatie. Het sterkte me juist, omdat ik weet dat ik de juist persoon ben om deze problemen het hoofd te kunnen bieden.
Daarnaast ben ik een erg hulpvaardig persoon. In het verleden heb ik een reanimatie-diploma behaald, omdat ik graag zorg wil dragen voor mijn medemens als dit nodig mocht zijn. Tijdens mijn maandenlange ervaring in een supermarkt heb ik ontdekt dat ik servicegericht ben.
Ik hoor graag van u.
Effe nieuwe aanmaken!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Solicitatiebrief e-mail sturen en dan als mail adress hebben
'Geile-hoer5555@hotmail.nl.'
Barrie-homo33@hotmail.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |