SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***********************************************************************************************************************************
Het café anthem!
***********************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 22:39:41 ]
Heb je moeten stoppen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. De KLPD zocht haar al, ik kreeg een opdracht om kalm aan te rijden. Zag d'r staan vlak bij de overweg.
Ja, was ook zo weer klaar. Ze zochten haar al en reden rond. 2 keer op de toeter voor ik uitstapte was genoeg.quote:
Je bent zelf vrij radicaalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga aan de snoeptomaten. Weinig caloriën en het fopt je hersenen. En het neutraliseert vrije radicalen in je lichaam.
Melatonine?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bijna wel denk ik, pilletje en bed in.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Spannend zo'n eerste kamp.
Wellicht wordt het leuk misschien zelfs een ramp?
Dat heb je zelf in de hand.
Heb je problemen, voel me gerust aan de tand.
Dan lossen we ze samen op.
Smorgens beter niet, want ik ben een slaapkop.
Spannend is het zeker.
We gaan voor de gouden beker.
Kortom samengevat.
Gedraag je je niet wordt je bij de kraag gevat.
Heb je problemen vat je mij bij de kraag.
En nu stop ik, want anders kom ik over als een zaag.
NU al?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bijna wel denk ik, pilletje en bed in.
Heb hier ook weer een potje staan anders trek ik al die wisselende diensten nietquote:
Goede zaak. Prima spul. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb hier ook weer een potje staan anders trek ik al die wisselende diensten niet
GEERD ALTIJD 1quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]best prima ook nog
SL
Geerd op #1 naturlich
Ja ik heb van die mini tabletjes van het Kruidvat. Daar 2 van en dan 1 oxazepam. Als dat niet werkt kan ik later alsnog wat nemen.quote:
Vaak gaan ze eerst even kijken hoe het erziet etc week later springen ze toch welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, was ook zo weer klaar. Ze zochten haar al en reden rond. 2 keer op de toeter voor ik uitstapte was genoeg.
Prima te doen. Lekker pitten is goud waard.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik heb van die mini tabletjes van het Kruidvat. Daar 2 van en dan 1 oxazepam. Als dat niet werkt kan ik later alsnog wat nemen.
Ja, begreep dat dit al de 4e keer is dit jaar dat ze loopt te dreigen. Die zal volgende week wel platgereden worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak gaan ze eerst even kijken hoe het erziet etc week later springen ze toch wel
Is dat niet slecht voor je al die pillen? Niet dat bier goed is maar....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik heb van die mini tabletjes van het Kruidvat. Daar 2 van en dan 1 oxazepam. Als dat niet werkt kan ik later alsnog wat nemen.
Dat is ook zo ! Waarom vraag je sneeuw niet om morgen wat te gaan doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan is het sneller morgen en kan ik weer aan de koffie.Ik moet wat zo zonder drank.
Melatonine is een lichaamseigen stof. De meeste mensen hebben er genoeg/normale hoeveelheid van. Als je er een tekort aan hebt, dan val je moeilijker in slaap.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je al die pillen? Niet dat bier goed is maar....
Ach vast niet slechter dan een liter rosé. Ik slik ook niet teveel hoor, pas als het niet werkt neem ik er nog eentje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je al die pillen? Niet dat bier goed is maar....
We weten toch wel dat je komt !!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beter doe je de volgende keer een quote-alert.
Ja ik kom altijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
We weten toch wel dat je komt !!
SCUID !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw okequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach vast niet slechter dan een liter rosé. Ik slik ook niet teveel hoor, pas als het niet werkt neem ik er nog eentje.
Dat is waar !!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik kom altijd.
Maar ik had het bijna gemist als ik de pagina niet open had gelaten.
Hele planningquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat ik vanavond in totaal 9 kleine blikjes pak. Heb er 4 op, dus nog 5 te gaan. Wekker gaat pas om 13 uur morgen. Wil uiterlijk 3 uur in bed liggen om in ieder geval 10 uur non stop slaap te pakken.
Was het een lekker ding?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, was ook zo weer klaar. Ze zochten haar al en reden rond. 2 keer op de toeter voor ik uitstapte was genoeg.
Het wordt steeds beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Het moet een korte beschrijving over mijzelf zijn aka lullen hoe sociaal en gezellig ik wel niet ben maar ook een leidende en helpende "mama" (zo worden de vrouwelijke kampbegeleiders genoemd) ben voor de eerste jaars studenten die met elkaar voor het eerst op kamp gaan
Sociaal en gezellig ben ik wel.
Gezelligheid en ik zijn een gelukkig stel.
Geen trouwring aan mijn vingers.
Ook niet zo fel als een kerstslinger.
Gewoon een helpende mama.
Mijn borstomvang is niet die van Tatjana. Met af en toe wat mascara.
Wees niet bang voor mij.
Ik koningin van de moedermaatschappij.
Zal jullie leiden door de velden van dit kamp.
Het wordt heus geen ramp.
Dus luister goed.
En ik straf je heus niet voor je zweetvoet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Scuidward het volgende:
Beste klant, U vond blijkbaar uw soep aan de foute kant.
Nou dat kan komen omdat ik er mijn zaad in heb gespoten.
De beste smaakmaker uit de schaamstreek geïmporteerd.
Het recept heb ik van mijn overleden vader geleerd.
Klinkt als mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dik en je zag aan haar kop dat ze psychisch in de war was.
Wat vond je van je rijm in de op?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:48 schreef moemoe het volgende:
Komen jullie ook Isketchen?
http://www.isketch.net/isketch.shtml
User created --> FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |