Ben jij wel bereid om die CD van Tessa te kopen? Daar staan best aardige liedjes op, zeg ik als zeer kritisch mens m.b.t. muziek.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef ato het volgende:
Er zijn voor en tegenstanders van Maan :-)
Ik ben voor Maan.
Bij mij wisselt het wie ik goed vind, Dave vond ik voor het eerst verleden week slecht, Brace saai ( zoals Anouk zegt, te veel van het zelfde) Jared vond ik weer verrassend goed verleden week.
Maar Maan scoort bij mij wel redelijk hoog iedere week. Maar om een cd van haar te kopen ( wie wel) gaat mij te ver.
Dat het je smaak niet is wil niet zeggen dat ze niet goed is. Goed is ze zeker; ze is inderdaad een natuurtalent, niet een perfect ontwikkeld natuurtalent, ze is nog een ruwe diamant.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Tsja dat kan jij vinden ik denk daar toch echt anders over. Maan is een mooi meisje om te zien en kan leuk zingen maar ik vind haar gewoon niet goed genoeg. Verder zingt ze voornamelijk ballads waar ik ook al niet van houd, en dan ook nog op steeds dezelfde zijige toon. Nee, not my cup of tea.
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ben jij wel bereid om die CD van Tessa te kopen? Daar staan best aardige liedjes op, zeg ik als zeer kritisch mens m.b.t. muziek.
Belinfante.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..
hij kwam zowat klaar volgens mijquote:
Het gaat om deze CD.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef ato het volgende:
[..]
Wat is haar achternaam ? Op you tube kan ik niets van haar vinden..
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoektquote:
hahaha echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoekt
Net Sandra Reemer!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Leontien in een reclame met bruin haar en permanent. Ik snap het wel als de Piemp het nu elders zoekt
Die chick doet dat altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten ze steeds dat handje ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |