SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook bij jou: Stond die jongen niet model voor Calvin Klein toen ik je zag?
Dit is niet waar
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit datquote:
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deion hoor je idd niet vaak.Wat betekent dat dan?
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit dat
Maar misschien komt het anders over op anderen ofzo geen idee
Ach, ik heb wel ergere dingen gehoord ovr me hoor die niet waar zijnquote:
hoezoquote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.quote:
Oh dat laatste snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.
Interessant.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.
Van iemand die je niet kent dat horen is niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste snap ik wel hoorZe zou het idd vast niet slecht bedoelen. Maar als buitenstaander komt het wel wat lullig over
Patrick.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
hoe hadden jullie geheten als je een meisje/jongen was geweest?
Oh wat slechtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.quote:
weet niet, ik vergeet dat altijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
ben je dom ofzo ;squote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat slechtDat weet ik niet meer
Jeroen of Jasper.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ingmar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Nee nee weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.
Zoals mijn broertje nu heetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Nou geen Oscar in ieder geval, al was ik een hond geweest ;s ;squote:
Jorindequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Maar ze vroeg het privé aan mij. Was verder niemand bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste snap ik wel hoorZe zou het idd vast niet slecht bedoelen. Maar als buitenstaander komt het wel wat lullig over
dat is echt een kut naamquote:
Kut naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ooooh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze vroeg het privé aan mij. Was verder niemand bij.
ik weet niet waarom je die naam als voorbeeld bijhaalt en niet een andere naam ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou geen Oscar in ieder geval, al was ik een hond geweest ;s ;s
Ik ken er ook een, die heeft flink wat verdiend met het pokeren. Baasje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken een Ingmar.. En dat is een hele bijzondere jongen.
Ze vroeg het. Was niet meteen een oordeel hè.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee weet ikIk verbaasme er alleen beetje over, verder mag iedereen vinden wat diegene vind toch?
Oh nicequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er ook een, die heeft flink wat verdiend met het pokeren. Baasje.
quote:
Of Jeroenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Casper vind ik wel een matige naam ja.
Haha jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij dan?
Dat ze in een ziekenzaal tegen iemand zegt die ze een uurtje gezien heeft: Zo ben jij autistisch ofzo?
Dat was wel wat lullig geweest ja
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij dan?
Dat ze in een ziekenzaal tegen iemand zegt die ze een uurtje gezien heeft: Zo ben jij autistisch ofzo?
Dat was wel wat lullig geweest ja
Nee nee. Je mams blijft even aardigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vroeg het. Was niet meteen een oordeel hè.
Steefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt geen idee wat mijn meisjesnaam was geweest, maar mijn ouders wilden me eerst 'Steef' noemen maar bedachten zich op het laatste moment
heet jij strauss van je achternaam?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt geen idee wat mijn meisjesnaam was geweest, maar mijn ouders wilden me eerst 'Steef' noemen maar bedachten zich op het laatste moment
Lokje zou de enige zijn die mijn mannelijke ik niet uit zou lachen. Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is een leuke naam vind ik. Want steen. :$
omgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
als ik een meisje was geweest, had ik Chantal/Gabriëlla geheten
Doe eens even normaal joh mafkeesquote:
Krijg er gewoon rillingen vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
als ik een meisje was geweest, had ik Chantal/Gabriëlla geheten
inderdaadquote:
ik zou je ook niet uitlachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lokje zou de enige zijn die mijn mannelijke ik niet uit zou lachen. Waarvoor dank.
Niets mis met gays.quote:
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heet jij strauss van je achternaam?
jaquote:
Slimme Shaydie.quote:
Ze noemen jou ook al Fokkie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik word door vrij weinig mensen Stefan genoemd eigenlijkSowieso m`n hele familie noemt me nooit meer zo
Hoe noemen ze je dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik word door vrij weinig mensen Stefan genoemd eigenlijkSowieso m`n hele familie noemt me nooit meer zo
quote:
Ik vind Jesper nog erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou je ook niet uitlachen
heb gewoon een natuurlijke afkeur voor die naam
Ik zou mijn kind nooit een negernaam geven. Ik wil wel dat hij of zij het kan maken in het leven.quote:
Stefanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Steef? Oh jeetje. Ik zou liever Stefan genoemd willen worden.quote:
Stefanos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Jewsper?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn vrienden noemen me altijd jewsper of jessica![]()
en mijn zusje noemt me jessie
Ja? Ik weet niet, ben het niet meer gewend. Ze noemen me alleen Stefan als ze boos szijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Steef? Oh jeetje. Ik zou liever Stefan genoemd willen worden.
ja hoor je ook niet vaakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Johannes zn echte naam vind ik ook wel mooi.
Steef-anus altijd zelfde kutgrapje gvdquote:
Ik ben nog in het ziekenhuis trouwens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind nooit een negernaam geven. Ik wil wel dat hij of zij het kan maken in het leven.
Maar vertel eens hoe je heet dan big shotquote:
Zo dacht ik niet eens. Gewoon op zijn Spaans of zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steef-anus altijd zelfde kutgrapje gvd
Dat vermoedde ik al doordat je bezoek kreeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog in het ziekenhuis trouwens.
En ik heet ook gewoon Sked natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
Calcio heet gewoon Calcio
wat doen jullie raar
Wat lief.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
mijn vrienden noemen me altijd 'kankerzwerver'
koosnaampjes
Op zijn bijbels.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo dacht ik niet eens. Gewoon op zijn Spaans of zo.
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel eens hoe je heet dan big shot
Werken jullie voor de FBI ofwat?quote:
Weet ik, m`n neef noemde me altijd zo. En hij heeft zelf ook een aparte naam verderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo dacht ik niet eens. Gewoon op zijn Spaans of zo.
vertel me eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik heet ook gewoon Sked natuurlijk
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Pax vind jij je eigen naam mooi? Ik ken best veel mensen die zo heten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
mijn vrienden noemen me altijd 'kankerzwerver'
koosnaampjes
:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
Calcio heet gewoon Calcio
wat doen jullie raar
Nee maar als je andere namen basht willen wij dat ook bij jou natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werken jullie voor de FBI ofwat?
Ik wist niet hoeveel je had gelezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al doordat je bezoek kreeg.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als je andere namen basht willen wij dat ook bij jou natuurlijk
ja in jouw geval wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Sked het volgende:
Het is onhandig om veel naamgenoten te hebben
Jammer danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als je andere namen basht willen wij dat ook bij jou natuurlijk
Mijn achternaam is heel simpelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja in jouw geval wel ja![]()
heb je ook zo'n simpele achternaam? dan zijn er nog meer mensen die ook zo heten als jij
Maar ik zei het met een O. Dat vind ik leuker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zijn bijbels.
http://www.mijnbijbelverh(...)9--stenen-voor-brood
Ah, beetje sneu wel dan.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Dat dus. Alleen haten op andere mensen hun naam als je je eigen naam ook durft te zeggen.
mijne ookquote:
Ah.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel simpel
Maar wel erg uniek
Kuik?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn achternaam is heel simpel
Maar wel erg uniek
ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik lig daar niet wakker van.
ja tuurlijkquote:
Hebben ze wel goed gegokt.quote:
prima naamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit met Thijs in gedachte. Is er iemand uit deze SC die zo heet?
Thijssleegersgodquote:
thijs is beetje pussynaamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit met Thijs in gedachte. Is er iemand uit deze SC die zo heet?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja aan jou heb ik me nooit voorgesteld inderdaad
zullen we in DM verdergaan?
Sorry, ik word nogal zenuwachtig als ik met jou DMquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, jij vroeg niet om mijn naam laatst in de DM, dus dan is t je eigen schuld he
Calcio heet Bernard ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
thijs is beetje pussynaam
denk dat calcio zo heet
oh kan ik iets doen om dat te verhelpen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik word nogal zenuwachtig als ik met jou DM
alles goed?quote:
Was het maar zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calcio heet Bernard ofzo
Of Lodewijk
Villa was niet best hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoor, beetje voetbal kijken enzo
Me wat vaker DM'en dan gaat de spanning vanzelf wegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh kan ik iets doen om dat te verhelpen?
wesleyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef Paxcon het volgende:
sommige namen ga je je kind nooit geven omdat je dat associeert met paupers van school ofzo
of met paupers van FOK! inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef Paxcon het volgende:
sommige namen ga je je kind nooit geven omdat je dat associeert met paupers van school ofzo
Lokje en ik zitten als 2 oude mensen op de bank, pijntjes te hebben. Dus lezen we af en toe wat mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet hoeveel je had gelezen.
Maandag naar huis waarschijnlijk.
MSNquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kellyquote:
lolquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
of met paupers van FOK! inderdaad
he stefan
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
he stefan
Je bent mijn naam wel vaak aan het uitspreken hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
he stefan
insinueer je nu dat ik opgewonden word van mijn broertje?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent mijn naam wel vaak aan het uitspreken he
Word je er een beetje opgewonden van?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik was het alweer vergeten, bedankt he.
Je spreekt jou naam uit met ee zeker en niet e?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent mijn naam wel vaak aan het uitspreken he
Word je er een beetje opgewonden van?
leuk hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoor, beetje voetbal kijken enzo
klasgenootjes van mij hadden altijd ruzie met elkaar en dan gingen hun ouders de historie van msn-gesprekken doorlezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
Elke dag na basisschooltijd msn'en met z'n allen
Jupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je spreekt jou naam uit met ee zeker en niet e?
mooie tijden waren dat inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klasgenootjes van mij hadden altijd ruzie met elkaar en dan gingen hun ouders de historie van msn-gesprekken doorlezen
zulke dingen kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klasgenootjes van mij hadden altijd ruzie met elkaar en dan gingen hun ouders de historie van msn-gesprekken doorlezen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:
er zijn tijden geweest dat mn ouders mee gingen kijken wat ik allemaal in mn naam had staan
alleen bij gelijkspel een replayquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over 2 wedstrijden word het gespeeld toch?
heb je dr gegeven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
zulke dingen kan ik me ook nog wel herinneren
Ik had m'n eerste chickie via msn gefixt___!
vervelendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Kut NS-bussen. Eerst komt ie te laat, wil ik instappen staat er een bordje 'Breukelen' ipv 'Drie-Bergen Zeist'. Vraag ik aan de chauffeur of die wel naar DBZ gaat zegt ie op zo'n kuttoon dat ik in de verkeerde rij stond. NS-mannetje gesproken; bleek de chauffeur verkeerd te staan dus moet iedereen weer uitstappen. Weer moeten wachten en kan ik nu eindelijk vertrekken.Zal enkel wel de trein missen.
Arm Hepje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Kut NS-bussen. Eerst komt ie te laat, wil ik instappen staat er een bordje 'Breukelen' ipv 'Drie-Bergen Zeist'. Vraag ik aan de chauffeur of die wel naar DBZ gaat zegt ie op zo'n kuttoon dat ik in de verkeerde rij stond. NS-mannetje gesproken; bleek de chauffeur verkeerd te staan dus moet iedereen weer uitstappen. Weer moeten wachten en kan ik nu eindelijk vertrekken.Zal enkel wel de trein missen.
he je bent in de buurtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds Paxje weer wat piemel heeft mogen ontvangen, is hij van een lief jongetje in een seksbeluste maniak veranderd.
Wat moet je daar nou weerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
lekker experimenteren jatochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds Paxje weer wat piemel heeft mogen ontvangen, is hij van een lief jongetje in een seksbeluste maniak veranderd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is verpleegkundige. Dus daar ben ik niet bang voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje en ik zitten als 2 oude mensen op de bank, pijntjes te hebben. Dus lezen we af en toe wat mee.
Goed om te horen. Hopelijk kan je moeder je goed verzorgen zodat je weer snel gezond bent.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is niet de naam van die site en dat weet je
xvideos is beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is niet de naam van die site en dat weet je
sgoed, ben er om 1750 denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he je bent in de buurt
kom jonco smoken op station driebergen
Ben je nog later.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
redtubequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
xvideos heeft lillike interface
beter gwn xtube en dan amateur
ruig verhaalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
naar Feraquote:
sws nasyncquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
de nederlandse nasync van the avengers is echt om te huilen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
naar Fera
Utrecht - Arnhem rijdt niet
sowieso nasyncquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
de nederlandse nasync van the avengers is echt om te huilen
ja man wat heb jij beleefd op de foks?quote:
friends kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sws nasyncin duitsland Friends kijken
___
Download jij het liever?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Is toch allemaal drie keer niks die streamporno
Ik walgde ervan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker experimenteren jatoch
toen jij voor het eerst een kutje aanraakte, zat jij vast ook n tijdje op het roze wolkje toch
'de foks'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja man wat heb jij beleefd op de foks?
pik ik was 14quote:
was de hele nacht aan het gamen en werd om 16:00 wakker. Dat was het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja man wat heb jij beleefd op de foks?
Weet niet hoeveel laterquote:
Jeetje. Hebben we hier even met een bad ass tem akenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
was de hele nacht aan het gamen en werd om 16:00 wakker. Dat was het wel zo'n beetje
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Hebben we hier even met een bad ass tem aken
Naar Rijnstate? Wel vaker tochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel laterbussen naar ziekenhuis rijden wel elk kwartier dacht ik dus dat scheelt weer
he trolliebolliequote:
Ik ga de geschiedenisboeken inquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moesten gister 40 minuten wachten voor we weer naar CS kondenquote:
Wel vaak, weet niet hoe vaak preciesquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moesten gister 40 minuten wachten voor we weer naar CS kondenMaar zal wel komen omdat het avond was
ja toch, beetje de stoere boy op fok zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moesten gister 40 minuten wachten voor we weer naar CS kondenMaar zal wel komen omdat het avond was
wellicht maar toen keek ik niet meer in het topic dus telt niet :$quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zei je dat gister niet ook al :SSS
hoj
oké xquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wellicht maar toen keek ik niet meer in het topic dus telt niet :$
Moet je 'vanaf deze locatie' opzoeken. Zit 3 minuten verderop ook een bushalte.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik 3 km ga lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je 'vanaf deze locatie' opzoeken. Zit 3 minuten verderop ook een bushalte.
neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb je de groetjes nog van mij gedaan aan die Hasret boys?
Verkeerd gelezenquote:
jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Met al jouw vet gaat dat was lastig inderdaad
fokkie heeft zware bottenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
fok-it ben je echt dik? je lijkt me wel een type om dik te zijn
Ja, heel dikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:37 schreef Trollscience het volgende:
fok-it ben je echt dik? je lijkt me wel een type om dik te zijn
Lekker snoepe toch XDXDquote:
Gedraag je eens stumperquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:38 schreef Trollscience het volgende:
ga je vetkwabben tegen die van wp duwen dikzak
Niet voetjevrijen maar vetjevrijen tochquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:38 schreef Trollscience het volgende:
ga je vetkwabben tegen die van wp duwen dikzak
quote:
nicequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voetjevrijen maar vetjevrijen toch
is dat nog steeds je twitternaam?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeg maar gerust eikel
21 enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |