SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook bij jou: Stond die jongen niet model voor Calvin Klein toen ik je zag?
Dit is niet waar
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit datquote:
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deion hoor je idd niet vaak.Wat betekent dat dan?
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Ik vond me juist niet autistisch gister. Spraakzaam, me voorstellen dit dat
Maar misschien komt het anders over op anderen ofzo geen idee
Ach, ik heb wel ergere dingen gehoord ovr me hoor die niet waar zijnquote:
hoezoquote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Autisten kunnen ook spraakzaam zijn. Misschien vroeg ze het vanwege je uitkering. Daar hadden we het toch kort over?
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.quote:
Oh dat laatste snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ken mijn moeder en ze bedoelt het niet slecht.
Interessant.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deion was een honkballer in die tijd en mijn vader keek altijd naar honkbal op sint maarten.
Van iemand die je niet kent dat horen is niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste snap ik wel hoorZe zou het idd vast niet slecht bedoelen. Maar als buitenstaander komt het wel wat lullig over
Patrick.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
hoe hadden jullie geheten als je een meisje/jongen was geweest?
Oh wat slechtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.quote:
weet niet, ik vergeet dat altijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
ben je dom ofzo ;squote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat slechtDat weet ik niet meer
Jeroen of Jasper.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ingmar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Nee nee weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vond je nog steeds heel aardig hoor. Het is niet alsof ze op je neerkijkt. Ze vind zichzelf ook wat autistisch af en toe.
Zoals mijn broertje nu heetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Nou geen Oscar in ieder geval, al was ik een hond geweest ;s ;squote:
Jorindequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
Maar ze vroeg het privé aan mij. Was verder niemand bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste snap ik wel hoorZe zou het idd vast niet slecht bedoelen. Maar als buitenstaander komt het wel wat lullig over
dat is echt een kut naamquote:
Kut naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ooooh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze vroeg het privé aan mij. Was verder niemand bij.
ik weet niet waarom je die naam als voorbeeld bijhaalt en niet een andere naam ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou geen Oscar in ieder geval, al was ik een hond geweest ;s ;s
Ik ken er ook een, die heeft flink wat verdiend met het pokeren. Baasje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken een Ingmar.. En dat is een hele bijzondere jongen.
Ze vroeg het. Was niet meteen een oordeel hè.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee weet ikIk verbaasme er alleen beetje over, verder mag iedereen vinden wat diegene vind toch?
Oh nicequote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er ook een, die heeft flink wat verdiend met het pokeren. Baasje.
quote:
Of Jeroenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Casper vind ik wel een matige naam ja.
Haha jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij dan?
Dat ze in een ziekenzaal tegen iemand zegt die ze een uurtje gezien heeft: Zo ben jij autistisch ofzo?
Dat was wel wat lullig geweest ja
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij dan?
Dat ze in een ziekenzaal tegen iemand zegt die ze een uurtje gezien heeft: Zo ben jij autistisch ofzo?
Dat was wel wat lullig geweest ja
Nee nee. Je mams blijft even aardigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vroeg het. Was niet meteen een oordeel hè.
Steefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt geen idee wat mijn meisjesnaam was geweest, maar mijn ouders wilden me eerst 'Steef' noemen maar bedachten zich op het laatste moment
heet jij strauss van je achternaam?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:09 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt geen idee wat mijn meisjesnaam was geweest, maar mijn ouders wilden me eerst 'Steef' noemen maar bedachten zich op het laatste moment
Lokje zou de enige zijn die mijn mannelijke ik niet uit zou lachen. Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is een leuke naam vind ik. Want steen. :$
omgquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
als ik een meisje was geweest, had ik Chantal/Gabriëlla geheten
Doe eens even normaal joh mafkeesquote:
Krijg er gewoon rillingen vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
als ik een meisje was geweest, had ik Chantal/Gabriëlla geheten
inderdaadquote:
ik zou je ook niet uitlachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lokje zou de enige zijn die mijn mannelijke ik niet uit zou lachen. Waarvoor dank.
Niets mis met gays.quote:
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heet jij strauss van je achternaam?
jaquote:
Slimme Shaydie.quote:
Ze noemen jou ook al Fokkie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik word door vrij weinig mensen Stefan genoemd eigenlijkSowieso m`n hele familie noemt me nooit meer zo
Hoe noemen ze je dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik word door vrij weinig mensen Stefan genoemd eigenlijkSowieso m`n hele familie noemt me nooit meer zo
quote:
Ik vind Jesper nog erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou je ook niet uitlachen
heb gewoon een natuurlijke afkeur voor die naam
Ik zou mijn kind nooit een negernaam geven. Ik wil wel dat hij of zij het kan maken in het leven.quote:
Stefanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Steef? Oh jeetje. Ik zou liever Stefan genoemd willen worden.quote:
Stefanos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Jewsper?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn vrienden noemen me altijd jewsper of jessica![]()
en mijn zusje noemt me jessie
Ja? Ik weet niet, ben het niet meer gewend. Ze noemen me alleen Stefan als ze boos szijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Steef? Oh jeetje. Ik zou liever Stefan genoemd willen worden.
ja hoor je ook niet vaakquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Johannes zn echte naam vind ik ook wel mooi.
Steef-anus altijd zelfde kutgrapje gvdquote:
Ik ben nog in het ziekenhuis trouwens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind nooit een negernaam geven. Ik wil wel dat hij of zij het kan maken in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |