Kan je toch niet maken man, zomaar andermans vrouw aflebberen waar iedereen bij staat!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:37 schreef boik het volgende:
[..]
kut ik dacht nog wel undercover te zijn
Zal de man van de vrouw in kwestie het er wel naar gemaakt hebben, hè TS?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken man, zomaar andermans vrouw aflebberen waar iedereen bij staat!
Droeftoeterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
Mag dit aub naar R&P? Want dit werkt niet zo. Danku.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon wat? Niet veel, maar wel wat.
Goed gedaan man. Zo kan ik m'n argumenten ook wel winnen. Gewoon het onderwerp weghalen dan is er geen probleem. Vandaar dat je richting de 50 gaat en een leidinggevende van 20 jaar jonger. Chapeau kerel.quote:
ja klopt maar na 2 biertjes voel ik me de man he en ik zag eindelijk mijn kans dus ik dacht schijt ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken man, zomaar andermans vrouw aflebberen waar iedereen bij staat!
In overleg kan alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef Remqo het volgende:
Kan ik hier een paint voor aanvragen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
In overleg kan alles!
Ik heb wel eens andermans vrouw genomen op de biljarttafel van de kroeg waar iedereen bij stond.
Die vent zelf vond het prima, zolang er maar door iedereen contant afgerekend werd.
Doe even niet zo grappig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef boik het volgende:
[..]
ja klopt maar na 2 biertjes voel ik me de man he en ik zag eindelijk mijn kans dus ik dacht schijt ik doe het gewoon
sneu dat je je zo blijft gedragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef boik het volgende:
ja klopt maar na 2 biertjes voel ik me de man he en ik zag eindelijk mijn kans dus ik dacht schijt ik doe het gewoon
Dan moet ik het toch maar even goed gaan lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef boik het volgende:
[..]
een "grappig" wat heel snel uit de hand is gelopen
ja oke klopt sorry ik draaf een beetje door excuusquote:
nog net iets minder sneu als iedereen gaan bedreigen via DMquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
sneu dat je je zo blijft gedragen.
volgens mij begon jij met huilen hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef boik het volgende:
nog net iets minder sneu als iedereen gaan bedreigen via DM
dan moet je denk ik toch een teruglezen, ik begon met een opmerking hoe het was met de vloer en daarop begon jij huilie te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
volgens mij begon jij met huilen hoor.
Hoink moet voortaan z'n vrouw meenemen naar de plee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef boik het volgende:
[..]
laat voor straf Ewout gewoon die schijtresten opruimen, dan is iedereen weer tevredenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoink moet voortaan z'n vrouw meenemen naar de plee.
Nu ben ik weer degene die straks alle schijtresten weer moet opruimen
Ik krijg het idee dat hier geen overleg aan te sprake wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
In overleg kan alles!
Ik heb wel eens andermans vrouw genomen op de biljarttafel van de kroeg waar iedereen bij stond.
Die vent zelf vond het prima, zolang er maar door iedereen contant afgerekend werd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef boik het volgende:
[..]
laat voor straf Ewout gewoon die schijtresten opruimen, dan is iedereen weer tevreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |