Het is echt belachelijk, iedereen hier op dit forum zit altijd te zeiken over zandapen die blonde vrouwen verkrachten maar de autochtone bevolking kan er ook wat van.
Even voor iedereen wat achtergrond info, ik heb het geluk ofwel de pech (ligt eraan hoe je het bekijkt

) met mijn vrouw op dezelfde locatie te werken. Zij is kantine juffrouw en ik werk op de administratie daar, als een goede vrouw betaamd smeert zij dus elke dag mijn boterhammen (en dan niet van die kleffe kaasplakken uit plastic zakjes

).
Nu is er in het pand ook nog een soort copyshop en daar werkt een gozer van ergens in de 20. Beetje een sukkel in mijn ogen als je op die leeftijd nog in de copyshop moet sloven. Omdat hij dus in hetzelfde pand zit mag hij dus ook gebruik maken van de kantine. Zou geen probleem moeten zijn toch, krijgt die jongen ook eens fatsoenlijk eten. Maar ik heb hem nu al een aantal keren verlekkerd naar mijn vrouw zien zitten kijken. Nu is het wel een lekker ding (ik ben de reacher, zij de settler zal maar zeggen hihaho), maar dat betekent niet dat iedereen zo mag loeren. Nu komt nog bij dat hij een keer begon over MILFJES tegen zijn collega's tijdens de lunch en toen hoorde ik hem de naam van mijn vrouw noemen. Dus ik dacht, in de gaten houten die jan doedel.
He, ik werk op een kantoor dus je kan er vanuit gaan dat je met de feestdagen ook van die laffe borrels hebt waar iedereen sociaal moet doen. Weet je ook weer wie de schoonmaakster is die je remsporen uit de pot schrobt. Naja, mijn vrouw is daar dus ook en die flikker van de copyshop ook. Wetende wat er speelt probeer ik een oogje in het zeil te houden. De hele tijd weet ik die kopieerkneus weg te houden van mijn vrouw. Maar na een half kratje bier moet ik ook zeiken, dus ik laat mijn vrouw achter in half beschonken toestand. Maar mijn vrouw is dus ook aangeschoten van al die goedkope borrelwijn en die wordt zowel suffig als hitsig bij een glaasje teveel. Ieder voordeel heb zijn nadeel, want in dit geval was het dat jonkie dat zijn kansen greep en met zijn tong koren staat te malen in de mond van MIJN VROUW!!! op het moment dat ik terug kom. ZIEDEND. IK WAS ZIEDEND. Maarja je staat in de kantoor tuin dus je kan niets zonder problemen te maken. Gelukkig was ik niet de enige die zag wat er gebeurde. Zo'n stagemiepje die altijd bij de receptie zit was zichtbaar ontdaan bij het aanzicht van die gozer die zich vacuum zoog op de lippen van mijn vrouw. Volgens mijn vrouwelijke collega is dat ding dus smoorverliefd op dat rotjong maar wil hij haar niet. Dus daar lagen mijn kansen om de wraak helemaal op haar te schuiven! Dat mens is volgens mij ook niet helemaal lekker, reageert nogal raar tijdens eenderwelke sociale interactie. Geloofwaardige dader dus.
Nou, om het nog geloofwaardiger te maken heb ik dus allemaal hartjes zitten te knippen, dat over het bureau van die kneus gestrooid, heb ik zijn 'ludieke' Batman lampje (

kleuter zoekt dus gewoon een moederfiguur

) in tweeën gebroken en om de verdenking compleet te maken heb ik het op de werkplek van mijn vrouw extra glad gemaakt met groene zeep waardoor ze is uitgegleden. Niemand gaat er vanuit dat ik mijn vrouw express laat struikelen, maar dat is een ander verhaal voor dat wereldvreemde typmiepje van de balie.
AFIJN (sorry voor het lange verhaal), nu is die afdelingsmanager van dat typmiepje bij haar langs geweest om te peilen of zij die werkplek van die knul verruineerd heeft. Goedzo, plan geslaagd zou je denken. Nu blijkt dat het allemaal niet zo onschuldig is, want ik hoorde van mijn zelfde vrouwelijke roddelcollega dat ze die tuthola waarschijnlijk eruit knikkeren en gelijk daarna aangifte tegen haar gaan doen van vernieling. Ben dus iets te rigoreus geweest in mijn wraak en ben heb echt geen zin om me er nu nog in te mengen.

Klacht: onschuldige omstander ontslag aannaaien uit wraak maar nu wroeging.