Hoi FOK! buddies,
Ik zal beginnen met een korte introductie voor ik verder ga met mijn klacht;
Voor mijn stage doe ik onderzoek bij een gemeente over de opsporing van geslachtsziekten. Ik zit nu alweer zo'n half jaar bij een gemeente in Noord-Holland waar ik contact houd met de plaatselijke GGD en enquêtes afneem onder de inwoners. Om de respondenten te ontvangen zit ik vaak even bij de receptie omdat ik op een flexplek werk en dus geen vast kantoor heb.
In oktober heb ik kennis gemaakt met een van de medewerkers van de kopieerkamer (of copyshop, zoals hij het zelf noemt

). Een leuke gast maar wel een beetje een levenloos type; woont met plezier bij zijn moeder, nog steeds bezig voor zijn propedeuse op het hbo, elk jaar met zijn vrienden naar de Appelhof om huisjes van bierkratten te bouwen enzo.
Nou in ieder geval, de flexplekken zitten tegenover de kopieerkamer dus ik kom hem ook nog eens overal tegen.
Afijn. Die gast kwam dus op de drukste dag van het jaar - de maandag na de kerstvakantie - naar de receptie toe waar het echt bizar druk was. Mijn collega had net een stapel papier laten vallen en ik was helemaal verhit van de chaos. Komt die vent dus aan de balie staan en ons net zolang roepen tot we hem wel moesten zien, om ons een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ja whatever man, je ziet toch dat we geen tijd hebben voor die flauwekul.
Van de week hadden we de nieuwjaarsborrel, blijkt dat hij na een paar biertjes helemaal geen rem meer heeft, had hij een collega geprobeerd aan te randen. Die vrouw is in de 40 en is getrouwd met Harold van administratie. Nou Harold dus weer helemaal over de zeik. Die mompelde dat "hij ze allebei nog wel zou pakken".
Maar nou komt het, staat gisteren mijn afdelingsmanager bij de receptie, met de vraag of ik iets te maken heb met een paar dubieuze vernielingen in het pand.. Dat is Harold natuurlijk geweest door die rare actie van de kopieerknul maar ik heb wijselijk mijn mond gehouden. Ik ben in februari toch klaar op deze locatie. Maar damn ik heb nog nooit zo'n raar zooitje bij elkaar gezien.
Klacht: beland op een werkplek wat de set van Jiskefet lijkt.