SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 15:45:46 ]
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iedere provincie een liefje.
Jij bent van Drenthe.
Slet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iedere provincie een liefje.
Jij bent van Drenthe.
wie heb je in flevoland?quote:
in zuid-holland zeker mcgrathquote:
Ga je voor Sked in gelderland?quote:
oh wat raarquote:
Dat zal hij niet op prijs stellenquote:
kan je niet lezenquote:
Wat een walgelijke transgender-insinuatiequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een walgelijke transgender-insinuatie
waarom denk je datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat etsu in Groningen wel meer scharreltjes dan één heeft
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een walgelijke transgender-insinuatie
oh goed om te wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd al geweest, maar op FOK! deed ik me anders voor dan wie ik daadwerkelijk ben
Kut, had Inso toch gelijk vannachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd al geweest, maar op FOK! deed ik me anders voor dan wie ik daadwerkelijk ben
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijnquote:
uh okquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijn
oh ja die shitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee dat ben jijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja die shithij is een troll tochj
Nee nee,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja die shithij is een troll tochj
xdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whehehe xD well memed my friend
'vluchtelingen'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig om te zien nu er een betoging tegen vluchtelingen is in Keulen, er ineens wel meer dan voldoende politie op de been gebracht kan worden.
Het is maar net wat je belangrijker vindt natuurlijk.
ik wil jou overladen met liefdequote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb paxcon niet eens op Facebook dus je bent al speciaal
sooooquote:
eigenlijk werd ik pas een uur geleden wakker, ging om 5:30 slapen gisterenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien even een middagdutje doen
middagdutjes zijn waardeloosquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien even een middagdutje doen
ik kan sws nooit in slaapvallen smiddagsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
middagdutjes zijn waardeloos
ze eindigen in een verneukt slaappatroon en tranen
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylaxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
eigenlijk werd ik pas een uur geleden wakker, ging om 5:30 slapen gisteren
word je daar een beetje verdrietig van?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tranen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylax
[..]
word je daar een beetje verdrietig van?
alleen als ik de nacht heb doorgehaaldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kan sws nooit in slaapvallen smiddags
ja zulke dingen doe je als je jong bent hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylax
[..]
word je daar een beetje verdrietig van?
sinds ik de 35 aangetikt heb doe ik het wat rustiger aanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja zulke dingen doe je als je jong bent he
Jij bent wel een gevoelige sentimentele boii voor een hetero volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
[..]
alleen als ik de nacht heb doorgehaald
anders niet nee
hij is dan ook homoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevoelige sentimentele boii voor een hetero volgens mij
ik ga niet letterlijk huilenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gadsiequote:
Ik heb het ook niet over deze opmerking alleenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ga niet letterlijk huilensukkeltje
welke nog meer danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over deze opmerking alleen
Trollie is toch homoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je voorkomen hierquote:
mijn voorkomen is sentimenteel? watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je voorkomen hier
Niet negatief though
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn voorkomen is sentimenteel? wat
Ik vind dat erg fijn om na school even te doenquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echt
Niet nee?quote:
quote:
Oh is trollie een brabo ja?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat altijd moeilijk voor te stellen bij mensen die met zachte g spreken
en dan wakker liggen snachts?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. En anders geen probleem toch, dan heb je je uurtjes in de middag al gehad.
Meestal is het dan al te laat om het nog middagdutje te noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat erg fijn om na school even te doen
hou je bek vetklepquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog erger dan dat
een reserve belg
Aii, dat is wel pijnlijk jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog erger dan dat
een reserve belg
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal is het dan al te laat om het nog middagdutje te noemen
ik wil mquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
witje loopt helemaal angstig uit het raam te kijken
stom beest
Mijn moeder wou me tenminste een kans geven en is voor dat ze beviel van mij naar utrecht verhuisdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou je bek vetklep
gewoon rollend door maasje ft. matti's jatog
zeiden ze om je gevoelens niet te kwetsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef Trollscience het volgende:
vier verschillende Hollanders gaven de intensiteit van mijn limburgs accent een 6
wat hebben jullie daarop te zeggen
nog altijd een voldoendequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef Trollscience het volgende:
vier verschillende Hollanders gaven de intensiteit van mijn limburgs accent een 6
ohquote:
2 zeiden het uit zichzelf skkltjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeiden ze om je gevoelens niet te kwetsen
heuehue
Kom maar halenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik noem dieren altijd een hij
maar oke
ik wil dr
pax doet dat ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik noem dieren altijd een hij
maar oke
ik wil dr
die andere 2 wouden je gevoelens niet kwetsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2 zeiden het uit zichzelf skkltje
ik heb ook liever mannetjes dieren dan vrouwtjes dieren hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
pax doet dat ook
ik vind het maar een rare gewoonte
Zwarte wouden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die andere 2 wouden je gevoelens niet kwetsen
woudenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die andere 2 wouden je gevoelens niet kwetsen
Oke is goedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom maar halen
krijg je gratis 10kg brokjes bij
huh?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook liever mannetjes dieren dan vrouwtjes dieren hoor
vooral bij katten en poezen
Onze katten waren altijd veel liever dan de poezen, dat waren echt jaloerse bitches
beter ook celibaatleef beste leefquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
woudenzachte g is geil man, jankbal. slechte grammatica is pas een turn off
Ja ik zeg gewoon dat ik liever mannetjes dieren heb en misschien dat ik daarom dieren gelijk als mannetjes zie ofzo? geen ideequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh?
ik heb over dat jullie allebei dieren een hij noemen
hij noemde mijn bella ook een hij
ik als hollander geef jouw accent een 1.9quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:21 schreef Trollscience het volgende:
Als je maar niet als dat wijf praat op youtube over die aardbeving boven haar huisquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
woudenzachte g is geil man, jankbal. slechte grammatica is pas een turn off
oh vreemde verbanden trek jij maar okequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zeg gewoon dat ik liever mannetjes dieren heb en misschien dat ik daarom dieren gelijk als mannetjes zie ofzo? geen idee
sorryquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh vreemde verbanden trek jij maar oke
een vriendin van mij die praat zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar niet als dat wijf praat op youtube over die aardbeving boven haar huis
Dat is echt tenenkrommend
oke thxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik als hollander geef jouw accent een 1.9
Ik vind het raar dat die tessa gewoon op de wc's op school rooktquote:
Je bedoelt dat ze slist?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een vriendin van mij die praat zoen ze heeft een lisp (weet het nederlandse woord ff niet, zo'n natte s)
[..]
oke thx
niks maar vriend van mij die helemaal into coreshit is zette dit op en vond het wel vetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
twollie wat vind je van Architects?
dat is het personage sofjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat die tessa gewoon op de wc's op school rookt
ramleukquote:
mwehquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks maar vriend van mij die helemaal into coreshit is zette dit op en vond het wel vet
dat doet rita ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
draagt die ook korte broeken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:27 schreef McGrath het volgende:
ik vind het raar dat ze seks met der baas heeft, die ook nog eens half kaal is.
Alles wat Tessa doet doet Rita ook. Iedere woord, iedere stap, alles.quote:
rot op man, tenminste fatsoenlijke gitaren en productiequote:
Ja maar is toch raar dat ze nooit betrapt wordt ofzo ;squote:
Ja, dat vind ik ook heel raarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:27 schreef McGrath het volgende:
ik vind het raar dat ze seks met der baas heeft, die ook nog eens half kaal is.
weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles wat Tessa doet doet Rita ook. Iedere woord, iedere stap, alles.
ik ook nietquote:
dat kon ze niet weten, dat het de vader van rosa was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar dat ze nooit betrapt wordt ofzo ;s
[..]
Ja, dat vind ik ook heel raarof die vader van die rosa
Hjørdis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Er is ook een andere collega van die Rita die een eigen serie heeft op Netflix. Geen idee hoe ze heet verder
Hjordisquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Er is ook een andere collega van die Rita die een eigen serie heeft op Netflix. Geen idee hoe ze heet verder
Jawel, want ze hadden een gesprek gehad over rosaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kon ze niet weten, dat het de vader van rosa was.
vet leuke seriequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
rosa is echt een lelijke naamquote:
Ohjaquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, want ze hadden een gesprek gehad over rosa
vind ik ookquote:
oké dat snap ik nog wel iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
qua instrumental gaat het nog wel maar die vocalist![]()
In Scandinavie denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
ik vind de oudste van rita een lekkerding
zou m hard doen als ik wist waar die woonde
uit die serie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja best wel he
wat vind jij de mooiste naam sof?
Saai land lijkt me vooralquote:
vind tekst ook wel dingetje hoor vaakquote:
Ohquote:
tekst bij core boeit me eigenlijk vrij weinig, gaat vooral gewoon om hoe de band klinkt want teksten zijn altijd slechtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind tekst ook wel dingetje hoor vaak
ik zou m'n zoon Aaron noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh
mijn eigen naam xd
hm maar weet niet
heb ook geen idee hoe ik mijn kinderen zou willen noemen
jij?
Ik mag eigenlijk geen huisdieren van mijn huisbaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
sofje wanneer kom je witje ophalen
DrNick?quote:
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
duur vooral
we hadden in de zomer 10 pizza's gehaald, kostte omgerekend meer dan 100 euro.
bij de meeste bandjes welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tekst bij core boeit me eigenlijk vrij weinig, gaat vooral gewoon om hoe de band klinkt want teksten zijn altijd slecht
welk nummer van architects heeft de beste tekstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij de meeste bandjes wel
maar bandjes zoals imminence en architects zijn daar toch wel uitzondering van
ik heb een naam altijd erg mooi gevonden, maar een user heet hier ook zo dus beter noem ik m niet hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh
mijn eigen naam xd
hm maar weet niet
heb ook geen idee hoe ik mijn kinderen zou willen noemen
jij?
Nou ja. Gehaald zegt tie. Dus lijkt me in supermarkt?quote:
lijkt me nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Gehaald zegt tie. Dus lijkt me in supermarkt?
app het mequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een naam altijd erg mooi gevonden, maar een user heet hier ook zo dus beter noem ik m niet hier
Stefan is een mooie naam jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een naam altijd erg mooi gevonden, maar een user heet hier ook zo dus beter noem ik m niet hier
Waarom zou je het niet zeggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Te groot geschapen meestal zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
done
[..]
ik heb slechte ervaringen met die naam
quote:
youth is wasted on the youngquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
welk nummer van architects heeft de beste tekst
doe gewoonquote:
echt nietquote:
nietquote:
jawelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een beschamende kutemoshitdit vind je toch niet serieus goed of wel
mathcorequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:47 schreef Trollscience het volgende:
dillinger is de enige core-band met wel aardige teksten
en tevens de beste core-band
we hebben t niet over mijn naam achterlijkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
de helft hier (als het niet meer is) weet je naam toch wel etsu
ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben t niet over mijn naam achterlijke
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Morgen als ik wakker ben meteen weer WIDM kijken
Haha ja, mijn naam naam lijkt op Sander XDquote:
widmquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Morgen als ik wakker ben meteen weer WIDM kijken
ik zou mijn kind nooit zo noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik t je ooit verteld had
Ja zeker. Eens kijken op wie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je je punten in de fok poule alweer ingezet?
mijn stiefbroertje heet zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar jouw variant vind ik kut
jesse klinkt zo mooi en eenvoudig
watquote:
En ik zat zo nieuwsgierig te wachten op je antwoordquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
Sorry. Ik kreeg net bezoek, dus kon niet meer reageren.
Ik zit vol op Klaas volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
80 op Marjolein, 60 op Ellie en 60 op Tim.
ik ook op mijn antwoordquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zat zo nieuwsgierig te wachten op je antwoord
Ik zit nu al in een Marjolein tunnelvisie. Als zij er over een paar afleveringen uitgaat raak ik helemaal in de war. Net als het eerste jaar dat ik keek met Jan Willem. Ik wist zeker dat hij het was.. tot hij eruit gingquote:
voor een jongen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
wat vind jij wel een mooie naam dan
waaromquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WIDMMaar kijk het pas 3 seizoenen.
Vind ik leukquote:
zou ook echt een vreselijke combi zijn met mijn achternaamquote:
En als je een dochter krijgt noem je haar Oscar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ik leuk
wil toch nooit kinderen dus zal niet gebeuren
maar als ik een zoon krijg noem ik hem sof
Ze merkte gewoon iets aan je gedrag, wat anders was. Verder niet lullig bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zat zo nieuwsgierig te wachten op je antwoord
is goedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ik leuk
wil toch nooit kinderen dus zal niet gebeuren
maar als ik een zoon krijg noem ik hem sof
vond ze mij ook autistisch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze merkte gewoon iets aan je gedrag, wat anders was. Verder niet lullig bedoeld hoor.
Dit klinkt spannend.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze merkte gewoon iets aan je gedrag, wat anders was. Verder niet lullig bedoeld hoor.
nee die noem ik amandaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je een dochter krijgt noem je haar Oscar?
Ze heeft het niet over jou gehad, dus ik denk het niet.quote:
Hm oke. Apartquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fera's moeder vroeg aan Fera of Fok-it autistisch was.
Is het niet. Gewoon mijn moeder die Fokkie heeft ontmoet.quote:
Nee daarna belde ze me op en toen zei:quote:
Shaquille, maar ik ben niet zwart.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarna belde ze me op en toen zei:
GEFOPT HAHAHA
Ja dus. Lulligquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarna belde ze me op en toen zei:
GEFOPT HAHAHA
Deion hoor je idd niet vaak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Shaquille, maar ik ben niet zwart.
Mijn vader wilde me Deion toen we op sint maarten woonde, maar hij wilde geen naam waar mensen moeilijkheden zouden krijgen met uitspraak. Maar ik vind dat wel een mooie naam.
Ben je toch ook?quote:
Ik dacht ook bij jou: Stond die jongen niet model voor Calvin Klein toen ik je zag?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht ik ook hoor toen ik fokkie voor het eerst meette
dit is niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |