SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 15:45:46 ]
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iedere provincie een liefje.
Jij bent van Drenthe.
Slet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iedere provincie een liefje.
Jij bent van Drenthe.
wie heb je in flevoland?quote:
in zuid-holland zeker mcgrathquote:
Ga je voor Sked in gelderland?quote:
oh wat raarquote:
Dat zal hij niet op prijs stellenquote:
kan je niet lezenquote:
Wat een walgelijke transgender-insinuatiequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een walgelijke transgender-insinuatie
waarom denk je datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat etsu in Groningen wel meer scharreltjes dan één heeft
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een walgelijke transgender-insinuatie
oh goed om te wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd al geweest, maar op FOK! deed ik me anders voor dan wie ik daadwerkelijk ben
Kut, had Inso toch gelijk vannachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
altijd al geweest, maar op FOK! deed ik me anders voor dan wie ik daadwerkelijk ben
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijnquote:
uh okquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijn
oh ja die shitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de meerderheid van de homo's zich zo voordeed om succesvoller in het leven te zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee dat ben jijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja die shithij is een troll tochj
Nee nee,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja die shithij is een troll tochj
xdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whehehe xD well memed my friend
'vluchtelingen'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig om te zien nu er een betoging tegen vluchtelingen is in Keulen, er ineens wel meer dan voldoende politie op de been gebracht kan worden.
Het is maar net wat je belangrijker vindt natuurlijk.
ik wil jou overladen met liefdequote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb paxcon niet eens op Facebook dus je bent al speciaal
sooooquote:
eigenlijk werd ik pas een uur geleden wakker, ging om 5:30 slapen gisterenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien even een middagdutje doen
middagdutjes zijn waardeloosquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien even een middagdutje doen
ik kan sws nooit in slaapvallen smiddagsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
middagdutjes zijn waardeloos
ze eindigen in een verneukt slaappatroon en tranen
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylaxquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
eigenlijk werd ik pas een uur geleden wakker, ging om 5:30 slapen gisteren
word je daar een beetje verdrietig van?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tranen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylax
[..]
word je daar een beetje verdrietig van?
alleen als ik de nacht heb doorgehaaldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kan sws nooit in slaapvallen smiddags
ja zulke dingen doe je als je jong bent hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is ook wel aan de late kant, je bent net Fylax
[..]
word je daar een beetje verdrietig van?
sinds ik de 35 aangetikt heb doe ik het wat rustiger aanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja zulke dingen doe je als je jong bent he
Jij bent wel een gevoelige sentimentele boii voor een hetero volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja
[..]
alleen als ik de nacht heb doorgehaald
anders niet nee
hij is dan ook homoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevoelige sentimentele boii voor een hetero volgens mij
ik ga niet letterlijk huilenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gadsiequote:
Ik heb het ook niet over deze opmerking alleenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ga niet letterlijk huilensukkeltje
welke nog meer danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over deze opmerking alleen
Trollie is toch homoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je voorkomen hierquote:
mijn voorkomen is sentimenteel? watquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je voorkomen hier
Niet negatief though
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn voorkomen is sentimenteel? wat
Ik vind dat erg fijn om na school even te doenquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gevoelig, volgens mij ben jij wel lief jongetje in het echt
Niet nee?quote:
quote:
Oh is trollie een brabo ja?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat altijd moeilijk voor te stellen bij mensen die met zachte g spreken
en dan wakker liggen snachts?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. En anders geen probleem toch, dan heb je je uurtjes in de middag al gehad.
Meestal is het dan al te laat om het nog middagdutje te noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat erg fijn om na school even te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |