Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
Na afgelopen week de film te hebben gezien, moet ik zeggen dat die erg goed was. Nu vraag ik mij eigenlijk af of het boek ook de moeite van het lezen waard is. Dus anyone??? Geef eens wat redenen waarom ik mijn pc uit zou moeten gooien en dat boek ter hand moet nemen.
quote:Op 08 november 2000 12:33 schreef SunChaser het volgende: Joep, als je dit forum ff op 50 dagen zet kom je een aantal JI topics tegen!
En waag het niet om te doen Sunny
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Samen met Owen Meany het beste boek van John Irving. De verfilming is een kleine samenvatting, dus ga het boek zeker lezen, als je de film al goed vond! Het boek is nog beter!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way Elk jaar Towel Day!(2)](3) Dommage arachide-fromage
Dan is het goed, mpmpeldemompel, een beetje in ons forum oude topics omhoog gooien, dat ik het maar nooit meer merk