SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc Groningen
Voetbal![]()
nee, helemaal niks eigenlijkquote:
Volgens mij wil ze etsu ook niet dus je maakt nog kansquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:11 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Shit jij was eerder....... Ik wild eFrauMilena het hof maken
nee ook niksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, helemaal niks eigenlijk![]()
alleen straks boodschappen doen
en jij?
Ik wil alleen FrauMilena.....supersof is eentje die met alle winden mee waait.....ken dat hele mens niet....hen haar ook niks aangedaan...pubers....FrauMilena op wie leek je nou?quote:
Ja ik ben dus half bezig maar echt geen zinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ook niks
ik moet echt nodig beginnen met leren maar heb geen zin
ik vin het superkutquote:
dropstaafquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:12 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen FrauMilena.....supersof is eentje die met alle winden mee waait.....ken dat hele mens niet....hen haar ook niks aangedaan...pubers....FrauMilena op wie leek je nou?
Ik ga google
Waarom krijg ik vaak dit soort reacties van mensen die ik nog nooit heb gezien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:12 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen FrauMilena.....supersof is eentje die met alle winden mee waait.....ken dat hele mens niet....hen haar ook niks aangedaan...pubers....FrauMilena op wie leek je nou?
Ik ga google
Ik wil niet meer dat je mij quote.... JIj bent seriues....ik loop maar te dollen...het is maar een forum hoor....Get over itquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze etsu ook niet dus je maakt nog kans
pak dr
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik wil niet meer dat je mij quote.... JIj bent seriues....ik loop maar te dollen...het is maar een forum hoor....Get over it
Bye
Dat is zo klote hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t ook
had eerst 1 fout teveel, toen in de her precies aantal toegestaan fout
Komt door je ava... wil ej me zien dan?/ Mijn skype ligt er even uit en mijn FB heb ik gen fotos hel;aasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom krijg ik vaak dit soort reacties van mensen die ik nog nooit heb gezien?
Tyf nou maar even een eind op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:14 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Komt door je ava... wil ej me zien dan?/ Mijn skype ligt er even uit en mijn FB heb ik gen fotos hel;aas
Geen kleurtjes aan jezelf en TS gevenquote:
reddit leest heel raar met die blokjes en cijfersquote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:16 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Welke vrouw studeert er geen rechten
Reddit?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
reddit leest heel raar met die blokjes en cijfers
oh wat is het danquote:
Heb dat alleen op telefoon. Zo vaak gaat het nou ook weer niet fout.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen kleurtjes aan jezelf en TS geven
Bij mij is de TS, Etsu blauw. Ik ben groen. Ik
oh ja geen ideequote:
Als je niet van Slowchat houdt, wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:18 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Maar dit is eigenlijk wel saai en doellooos
Kan je beter topics openen
Ik snap het nut niet van dee slowchat
Er zijn toch genoeg chatboxen?
studeer je zelfde als sof?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg wel dat soort vakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |