Nee valt wel mee, ik ben sowieso aangenomen als barman en ben later nachten erbij gaan doen. Enige wat we wel doen is geen vrouwen aannemen voor nachten tenzij ze echt huge zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha begrijpelijk. Wordt je dan ook nog een beetje aangenomen op je fysiek of niet?
Nope, je zit met evacueren in een tunnel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was voor als er stront aan de knikker was, zo van "René, alles is kapot we hebben NU EEN HC NODIG HIERHEEN KOMEN!"
Maar wat heeft dat te maken met die 3 kwartier dan? Als ze moeten evacueren bij Schiphol wat heb ik dan met mijn 3 kwartier in Den Haag daarmee te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, je zit met evacueren in een tunnel.
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!
Deze manquote:
Klopt maar je zult zien dat je een chick ligt te doen ergens dat er dan iets mis gaat waardoor ze camerabeelden moeten gaan bekijken of ze komt de dag erna klagen ofzo. Wet van Murphyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijk
Als je het een beetje goed aanpakt is die kans inderdaad vrij nihil!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijk
De meeste bazen waar ik voor gewerkt heb zouden me geloof ik eerst een compliment geven en daarna om fotos vragenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een oud barhoofd heeft mij ooit betrapt dat ik een dronken meisje had gedaan op de plee, heb niet eens een waarschuwing gekregen![]()
Was overigens wel op de plee waar alleen personeel met druppel toegang tot had
Ik kan niet van kantoor ergens heenlopen met een chick zonder dat ze daarachter komen, geen dode hoeken op de begane grondquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:00 schreef Scuidward het volgende:
Weet je niet waar de camera's hangen en er een dooie hoek is?
Die baas ging me daarna ook ondervragen over hoe het was, of ik foto's had etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De meeste bazen waar ik voor gewerkt heb zouden me geloof ik eerst een compliment geven en daarna om fotos vragen
Ohwnee dat heeft daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met die 3 kwartier dan? Als ze moeten evacueren bij Schiphol wat heb ik dan met mijn 3 kwartier in Den Haag daarmee te maken?
gewoon snel pakken in het schoonmaakhok ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:00 schreef Scuidward het volgende:
Weet je niet waar de camera's hangen en er een dooie hoek is?
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon snel pakken in het schoonmaakhok ofzo
Of gewoon open en eerlijk tegen je baas zijn en zeggen dat je haar 'anaal moest vernederen om je punt duidelijk te maken'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.
Ja kijk baas die bitch noemde me een kankermongool dus ik moest haar vagijn wel even vernietigen met mijn paarsgepunte lans!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Instoppen, verhaaltje voorlezen alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer he.
Sorry baas maar ik moest toch even mijn dominantie tonenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon open en eerlijk tegen je baas zijn en zeggen dat je haar 'anaal moest vernederen om je punt duidelijk te maken'
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer he.
Nouja opsich, misschien had ik wel een hele discussie. Het zou te verklaren zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |